Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Ferrari Track Days Nürburgring

27 jun 2007 12:55

Gisteren ben ik naar de Ferrari Track Days op de Nürburgring geweest. Ferrari? Hier? Nee toch? Ik was er naar toe om foto's te maken maar wat werd ik blij: er stonden toch een aantal bijzonder lekkere Porsches!

Hier de Porsches, voor een compleet overzicht: Klik

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

27 jun 2007 13:22

Bij de Porsches zitten er wel een paar zeer bekende tussen.
Dank voor de foto's die btw zeer erg mooi zijn :thumleft:

27 jun 2007 14:19

yummieeeeeeeeeeeeeeeeeee :!:
NICE PICS :!:

27 jun 2007 14:23

Zeer mooie foto's. Interessant event.

27 jun 2007 14:38

Mooie foto's :thumleft: Heb je ook nog foto's gemaakt van de Ferrari's of alleen maar van de P's? 8)
Een paar "best-of"foto's van die Italianen mogen hier best staan :wink:

27 jun 2007 15:02

Linkje naar alle foto's staat bovenaan... :wink:

Erg leuk evenement, of ja, ach, evenement, het is eigenlijk puur een 'meeting' voor eigenaren van het italiaans lekkers maar je bent wel welkom als bezoeker, hartelijk welkom zelfs. Maar er zijn doorgaans niet veel aankondigingen in agenda's en dergelijke te vinden.

27 jun 2007 15:20

Wow, wat een prachtbak 8) :

Afbeelding

Mooie foto's Carlo :!: :cheers:

27 jun 2007 23:02

thanx voor het delen van de foto's

doe mij de 959 maar. Zo mooi ingetogen op de parkeerplaats... :tongue:

28 jun 2007 15:12

Wat een prachtige foto's. Hartelijk dank voor het delen. Volgens mij heb jij je wel vermaakt. 8)

28 jun 2007 15:28

Zeker! Mede door de Porsches natuurlijk! :lol:

29 jun 2007 0:29

Mooie foto´s ! Ben afgelopen zondag ook op de ring gaan kijken, altijd de moeite waard :D

29 jun 2007 8:45

Gave pics.
Plaats een reactie