Samen met Solid4s en zijn maat opgereden naar Spa en daar een zeer geslaagde dag gehad.
Eenmaal in de buurt van het circuit (in de rij voor een parkeerplek) was het heerlijke jankende geluid van de F1 bolides al te horen.
Daarna weer in de rij voor de tickets, het was echt super druk!
Naar de tribunes, waar het geluid van die F1 wagens angstaanjagend hard is. Zonder gehoorbescherming echt niet lang vol te houden.
In de ochtend was het droog en gingen ze er vol tegen aan.
Vervolgens een stuk om het circuit gelopen richting het nieuwe gedeelte waar je (helaas) ver verwijderd van de pitboxen heel veel proefstarts kon zien/horen/voelen.
De lunchpauze duurde door de regen flink langer.
Uiteindelijk gingen weer diverse auto's het natte circuit op, hetgeen spectaculaire beelden opleverde.
De lokale weerman beloofde dat het droog zou worden en inderdaad... na een tijdje ging het nog harder regenen.
Nog even een semi-profesionele amateur fotograaf uitgelegd dat ik met mijn nononokia gsm betere foto's kan maken dan hij met zijn extra large telelens gekoppeld aan een vast wel heel dure camera. De goeie man nam nog de moeite het tegendeel te bewijzen maar heeft me niet kunnen overtuigen.
Massa parkeerde zijn bolide in de grindbak en om te voorkomen dat we tegelijkertijd met die andere 10- à 20.0000 mensen door de straatjes moesten op zoek naar de snelweg hebben we besloten wat eerder richting NL terug te gaan.
Onderweg nog met elkaar gegeten, kortom een top dag!
PS: de FIA heeft me gevraagd slechts 1 foto te plaatsen, omdat er anders te veel details van de F1 zomaar openbaar zouden worden.