de trainingen en wedstrijden zijn op het formule 1 circuit , vrijdag,zaterdag,zondag.
en alleen is er vrijdag de hele middag een 4 uurs wedstrijd op de nordschleife met allemaal geweldig oud spul. Vorig jaar bijvoorbeeld 2 keer 904 carrera , rsr 911 jes ,e-type's, aston martins ford gt40 enz enz.
Weeekend wordt zeer druk bezocht,zeker als het weer goed is, parkeren op de grasvelden bij de hoofdingang.is prima geregeld ,als je een keer wat anders wilt meemaken dan moet je hier naar toe.Je weet niet wat je ziet in zo"n weekend.
Ik ga ook het hele weekend met de Speedster-club, kamperen net buiten het circuitterrein!!!
Vrijdag (binnendoor) heen,
Zaterdag rijden in de Eifel en rondje Nordschleiffe, auto's kieken enz.
Zondag naar de races Races met paracetamol en s'avonds terug.
Mikey, we bellen nog wel om naar ergens een "bakkie" te doen.
hiet wat fotoos vd beleving op de schleife en het circuit,
sorry het zijn er niet zoveel want ze konden er niet allemaal op m,n space zat vol voor deze maand!
ik ben zondag ook geweest
twas de moeite ze amai
enerm veel ferrari's, maar toch nog meer porsche's
enkele zeldzaamheden zoals,
3.8 RS,
911R,
935,
911 3.2 smalbody speedster,
993 turboS,
924 carrera GT,
zeker 4 carrera GT,
356 1100cc cabrio,
ik kan zo nog verder gaan.
Wie foto's wil, mail me op cedricsavaete@hotmail.com en ik zend ze je door, ik weet nie hoe ze hier te posten
twas nog ff heel erg verdrietig op zondag middag er waren namelijk twee engelsen gebotst met beide een 997 gt3rs allebei zwart waarvan een echt total loss en naderhand nog een 996gt3 ook kapoerewiet