Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Pistenclub::31 10 2007

06 nov 2007 16:34

Was vorige week weer een trackday georganiseerd door Pistenclub.

Dus al liefhebber van duitse wagens ben ik weer afgezakt naar ginds. Weer behoorlijk wat mooi geweld gezien waaronder terug een behoorlijke lading Porsches.

Zijn er hier eigenlijk forummembers die meedoen aan deze trackdays, want er zijn steeds behoorlijk wat nederlanders en belgen bij?

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Vazily op 06 nov 2007 16:39, in totaal 3 keer bewerkt.

06 nov 2007 16:37

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

De rest vindt je hier: http://vazily.be/trackdays.htm

06 nov 2007 17:01

Gave foto's van die driftende(huh) Porsche!!!

06 nov 2007 17:05

Wimpie77 schreef:Gave foto's van die driftende(huh) Porsche!!!

De man van de dag voor mij.

Wat ging die loeihard en steeds op de limieten rijdend. Een streling voor het oog en oor.

06 nov 2007 19:48

die driftende 911 is inderdaad 8) ...thnx Vazily!

06 nov 2007 20:23

Schitterende foto's :!:

09 nov 2007 22:45

Volgend jaar ga ik zeker een aantal van die Pistenclub trackdays meedoen, ze hebben een uitgebreid Europees programma, met Francorchamps op regelmatige basis maar ook Hockenheim, Nurgburgring, Bitburg, Mas du Clos (prachtig circuit), Oschersleben, Charade, Zandvoort... De moeite waard en zo'n 250 euro voor een dag.

Je dient lidgeld te betalen (75 euro per jaar) om te mogen inschrijven.

10 nov 2007 2:57

Dat is leuk nieuws.

Maar lid hoef je niet te zijn volgens wat ik al gezien heb. Heb mensen al weten meedoen zonder lidgeld. Of ik zou ferm verkeerd moeten zijn.

Voor een box is het 85 euro, maar is geen verplichting.

Je kan ook met twee man ene afhuren, is plaats genoeg om er twee achter elkaar te zetten. Heb dit al zien doen door leden van hun.

14 nov 2007 19:45

Ik ben die grijze 944 under construction. Intussen een gehele polyester neus, alle deuken er uit en speedgelb geel geworden. Weer klaar voor volgend seizoen :lol:

Zeer mooie foto's trouwens...

Eerste stint was trouwens levensgevaarlijk in die mist en in mijn geval met beslagen ramen en geen verwarming. Had uit ellende mijn achterruit verwijderd! Maar was wel gaaf.... :lol:

14 nov 2007 20:07

Wel respect Gantor.

Heb je de ganse voormiddag zien rond vlammen met beslagen ruiten.

Ik vroeg me constant af hoe je het klaarspeelde. Beslagen ramen en zware mist er boven op.

Echte raceliefhebber :shock:

De gele 944 had daar geen last van. Collega van u, want jullie reden veel samen.

14 nov 2007 20:16

@ Vazily.

Is idd mijn teamgenoot. Was een trainingsdag waar hij met een 3-liter telkens achter mij zou zitten ( ik reed met een 2.5l). Kwestie om je hoofd koel te houden in raceverband! Echter begrepen vele mensen met vlag dit niet :cry: Gelukkig dat de leidinggevenden dit wel in de gaten hadden :)

Verschil dat hij geen beslagen ramen had was dat hij zo slim was om vooraf zijn ramen met een product te bewerken. Ook dat leer je in die gevallen weer bij :lol:

14 nov 2007 20:23

gantor schreef:@ Vazily.

Verschil dat hij geen beslagen ramen had was dat hij zo slim was om vooraf zijn ramen met een product te bewerken. Ook dat leer je in die gevallen weer bij :lol:

Ach kwam door een produkt.
Dacht dat je warmbloedige mens waart :lol:

Wel indrukwekkend dat het produkt zo een verschil maakt :shock:
Plaats een reactie