Afgelopen zaterdag voor het eerst met de GT3 het circuit op geweest.
Nynke bedankt voor de tip, en de hulp bij het aanmelden.
De circuitdag met de BMW drivers club was een zeer geslaagde dag.
Prima organisatie en goeie sfeer.
Over de hele dag ruim 5 uur kunnen rijden, alleen gebeurde er nogal eens wat op de baan, dus de sessies werden regelmatig onderbroken om wat gestrande bmw's op te halen.
Over het algemeen wordt er wat wilder gereden in vergelijking met de porsche circuit dagen.
Met 90 BMW's (waarvan heel veel met slicks) en een nog zeer gladde baan in de ochtend was het best oppassen.
Gelukkig bleef het tot 4 uur droog en de baan werd steeds beter.
Paul Geeris was er ook met een aantal Porsches en daar ben ik in de loop van de dag mee aan de praat geraakt en dat was bijzonder leuk. Echt toffe gasten daar.
Een van de Porsches werd van de baan gehaald wegens overschrijding van de geluidsnorm en toen stelde Paul voor om zijn Avon circuit banden onder mijn auto te zetten om te voelen hoe dat was.
Niet te geloven wat ik toen meemaakte.. de stap 996c2 naar GT3 was al groot.. maar met die banden had ik helemaal het idee dat ik kon vliegen (volgens mij heb ik dat ook wel gedaan).Wat een grip zeg, niet te geloven.
Ik had het virus al flink te pakken, dat is dankzij vandaag weer veel erger geworden.
Laatst bijgewerkt door
Gert op 11 dec 2007 22:32, in totaal 2 keer bewerkt.