Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsche Paradis St.-Tropez 2004

01 sep 2004 12:07

Voilà,

Zoals reeds gemeld in een ander draadje, is den deze van 13/10 tot 20/10 naar St.-Tropez.

http://clubporschemed.free.fr

Nog liefhebbers???

01 sep 2004 22:08

Kwam op die site, hele wind vlaag over me heen :shaking: :shaking2: . Maar het lijkt me wel een keer super om te doen....Als ik een P heb :twisted:

13 okt 2004 8:07

't Is zo ver, binnen een uurtje vertrekken we met een 3-tal Porsches richting Nancy, waar we op de Place Stanislass lekker gaan lunchen. We lopen hier nog wat rond en wachten dan op de rest van de Porsches, 11 in totaal.

Vandaar verder naar Lyon-Sud, waar we overnachten.

Morgen binnendoor via roadbook naar de Mont Ventoux, lekker eten en dan maffen (na de nodige wijntjes uiteraard).

Vrijdag via de Route Napoleaon naar St.-Tropez.

Zaterdag: circuit Le Luc.

Zondag: Porsche Parade in 't centrum van St.-Tropez.

Maandag of dinsdag terug richting noorden.

Zal wel wat foto's plaatsen achteraf.

13 okt 2004 9:30

klinkt goed, veel plezier

13 okt 2004 11:54

Afbeelding Veel plezier ..... en we genieten later wel een beetje met je mee ..... FOTO's :!: :wink:

13 okt 2004 22:04

Have fun. :D
Shit wat gaaf zeg.
Had ik ook zin in gehad.
Echter moet die van mij de 21e Okt eerst even naar Carreric in Mook om het vliegwiel te vervangen ( zit een klein scheurtje in).
Dus even niet rijden nu.
Maar eeeeuuhh ' wij zien de foto's graag tegemoet. :wink:

13 okt 2004 22:08

Heel veel plezier en hou het heel. Foto's een must natuurlijk.

19 okt 2004 23:29

Ben terug, was gaaf, foto's volgen nog.

20 okt 2004 10:40

Lou schreef:Ben terug, was gaaf, foto's volgen nog.

Ben al ongeduldig om die foto's te zien !!! Waren er speciale modellen te zien buiten die zilvere CGT ?

Greets,
Rufie.

31 okt 2004 1:44

FFFFoooootooOOSSZZZZ''
'Willen we wel ff zien hoor.
Mooie rit gehad ??? ook terug bedoel ik .

31 okt 2004 10:33

Zal der vandaag een deel plaatsen in mijn persoonlijk album. 't Is moeilijk een keuze te maken tussen die 485 foto's :wink:
Terug was in één ruk door naar huis (wel veel flitskasten onderweg, dus uitkijken geblazen), maar wel lekker :lol:

31 okt 2004 11:57

:D leuk die foto's hoor.
nog wel druk daar dus in het najaar.

31 okt 2004 12:15

psssttt: zijn die van vorig jaar nog, effe geduld.

01 nov 2004 12:48

Lou schreef:psssttt: zijn die van vorig jaar nog, effe geduld.

KOM OP MET DIE FOTO'S VAN DIT JAAR DAN :!: :evil: :wink:

01 nov 2004 13:03

EriC4C schreef:KOM OP MET DIE FOTO'S VAN DIT JAAR DAN :!: :evil: :wink:

Neehee, die krijg je VOLGEND jaar... :twisted:

01 nov 2004 23:21

Heb er een aantal geplaatst van de heenrit en enkele van de parade. Toen bleek mijn album te vol te zitten. Iemand een idee waar ik ze wel kan plaatsen? Porsche-foto's misschien? Ik wil de boel hier niet per sé gaan overladen, dan lijkt het een beetje op egotripperij.

02 nov 2004 10:30

Porsche foto's inderdaad, of anders even vragen om een nieuw album aan te maken aan de beheerder(s). ;)

De gezichtsuitdrukking van deze Afbeelding bestuurder past wel bij het uiterlijk van z'n Porsche :roll: .

02 nov 2004 11:43

Lou schreef:Heb er een aantal geplaatst van de heenrit en enkele van de parade. Toen bleek mijn album te vol te zitten. Iemand een idee waar ik ze wel kan plaatsen? Porsche-foto's misschien? Ik wil de boel hier niet per sé gaan overladen, dan lijkt het een beetje op egotripperij.

nix egotripperij! Wij zijn er zeer benieuwd naar en zullen zeker overwegen, als we jouw verslag lezen en de foto's zien om daar volgend jaar ook eens aan mee te doen.
Het fijnste vind ik de mini klikbare foto's zoals in het verslag van onze proefrit met de 997 S (gedaan door Pascal)

La vie est nulle sans les bAlles.

02 nov 2004 12:21

Sjonnie schreef:Het fijnste vind ik de mini klikbare foto's zoals in het verslag van onze proefrit met de 997 S (gedaan door Pascal)

:idea: Daar kun je zelf ook voor zorgen. ;)

02 nov 2004 20:51

Owkey, gaan ze straks verder bij Porschefoto's.

02 nov 2004 21:00

EriC4C schreef:
Sjonnie schreef:Het fijnste vind ik de mini klikbare foto's zoals in het verslag van onze proefrit met de 997 S (gedaan door Pascal)

:idea: Daar kun je zelf ook voor zorgen. ;)

Inderdaad, doe het volgende truukje in het vervolg, vervang de ronde haken door rechte haken.

(url=hier_de_url_van_de_grote_foto_deze_kun_je_vinden_door_de_snelkoppeling_van_de_thumbnail_te_copieren)
(img)hier_de_url_van_de_thumbnail(/img)
(/url)

Dus bijvoorbeeld:
(url=http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=4256)
(img)http://www.porscheforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=4256(/img)
(/url)

Dit alles achter elkaar levert dit op:
Afbeelding

Voor de FAQ: Hoe plaats ik een klein plaatje met een link naar een grote foto in een topic?

02 nov 2004 21:23

Daar dient toch eigenlijk het album al voor, niet?

02 nov 2004 21:39

Klopt op zich Lou, echter, als je er wat meer tekst bij kwijt wil, of er wat de aandacht op wil leggen, OF de plaatjes in een geheel wil passen ;)

Mijn opmerking was ook meer "voor het nageslacht" hoor...

02 nov 2004 22:59

Heb toch weeral iets bijgeleerd, thx.

02 nov 2004 23:06

paSCal schreef:Mijn opmerking was ook meer "voor het nageslacht" hoor...

Goed verstopt dan. ;) :mrgreen:
Plaats een reactie