Beste forummers,
er werd mij gevraagd dit hier even ook onder de aandacht te brangen en dan zal ik dat ook maar eens doen!
Groeten,
Talitho
--------------------------------
Beste Porschist,
ik wil het even hebben over een belangrijk evenement dat in ieders agenda
(kalender - clubkalender) in grote letters moet worden ingeschreven.
Want,
Om het lijden en overlijden van een dappere kleine jongen, die een passie had voor Mustang en Porsche, te herdenken, gaan we een groot evenement in elkaar steken.
We willen onze beste vriend en grootste held zelfs in het Guinness Book of Records brengen.
We roepen daarom ELKE PORSCHE- EN MUSTANGRIJDER op om deel te nemen !!!!
Niet alleen willen we onze jonge held herdenken, maar we zullen ook tonen dat elke Porsche- en Mustangrijder het hart op de juiste plaats heeft en daarom gaan we met een kleine bijdrage (7,5 euro per auto) een goed doel steunen.
De opbrengst van het ganse gebeuren gaat integraal naar de kleine kanker patientjes van het UZ te Leuven.
Als liefhebber van Mustang of Porsche (alle types !) moet je er zeker bij zijn want dit heb je nooit eerder gezien !!!
We rekenen op minimum 500 auto's en zorgen voor animatie en recreatie, zodat het niet alleen een autokijkdag wordt. Het wordt een groots evenement waaraan ook jij kan deelnemen en helpen.
Laat ons samen dit doen slagen zodat we weer even het idee krijgen dat het ook nog anders kan
in onze toch wel hectische samenleving.
Op 22 juni 2008 zal deze ‘special’ doorgaan op de grote parking en in de stadsfeestzaal van Aarschot (de demervallei).
Kijk even op
www.nealsdream.be en je zal zien dat het de moeite waard zal zijn.
Inschrijven kan je via de website of via mij.
Alvast bedankt
Walter Symons
walter.symons@skynet.be
www.nealsdream.be