Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Even een dagje Ring gedaan......

08 sep 2004 18:05

Vandaag was natuurlijk een prachtige dag om weer eens naar de Nurburgring af te dalen. En wat een feest! Naast het heerlijke weer was het een genoegen om van een afstandje de CarreraGT's te zien passeren, samen met Lambo's, Aston Martin's en wat al niet meer.

In de 2 uur die er aanwezig was heb ik 3 stuks Carrera GT's geteld! Holy smoke; alsof ze gratis zijn in Duitsland! Verder was het gelukkig erg rustig zodat ik nog wat rondjes heb kunnen maken. Het was weer eens genieten op het circuit.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

08 sep 2004 18:44

Nieuwe type Range Rover???

Peter-niet thuis in engelse auto's-3.2

08 sep 2004 18:51

Nieuwe Land Rover Discovery volgens mij..
Geweldige foto's van de 'ring!!!!

08 sep 2004 18:57

Alle strijkijzers nog aan toe! Die Lambo is één van de mooiste auto's van de afgelopen jaren! Jammer dattie na 100m al uit elkaar pleurt...

08 sep 2004 20:29

dit zagen wij in Italië

Afbeelding

tja, Porsche blijf ik mooier vinden

08 sep 2004 20:50

Nou stangman
daar sluit ik met al mijn stijkbouten bij
aan wat een schitterende autos
ook een knal oranje lamborghini kan me zekers bekoren
dat patserige past gewoon bij die auto

en sjeesus wat doet die kerel met die aston db9
direct vanuit de aflevering door naar de ring :!:
direct goed inrijden

of was dit onderdeel van zijn proefritje :lol:

08 sep 2004 22:30

Het was dus weer smullen op de Ring vandaag. Ik lag vandaag aan het water dus geen Ring voor mij vandaag.

Tja, dit soort auto's zie je uitsluitend op de Ring op 1 dag bij elkaar. Begin dit jaar was er ook al een DB9 op de Ring. Onderstaande foto nam ik 21 april..

Afbeelding

Paskal

09 sep 2004 0:37

Klopt Paskal;

Dit soort taferelen zie je alleen in de "Grüne Höle". Er waren weer vele gave 911-jes van de partij, eigenlijk het merendeel van alle rijders wanneer je de 'brommers' niet mee telt.

Deze RS was er één van;

Afbeelding

daarnaast ook nog voldoende klassiekers, getuige deze Mercedes;

Afbeelding

Afbeelding

09 sep 2004 10:21

Gaaf zeg, machtige foto's vooral die GT's :twisted: 8) :D

09 sep 2004 10:39

Schitterende foto's, klasse.

Maar uh:

Afbeelding

Tussen 6 en 7 uur :

Afbeelding

Laat maar, ik heb wel is op een BBQ gezeten in Dld. toen ik bescheiden aan schoof was alles al op, nee geef mij maar een Belgische BOQ :wink:

09 sep 2004 10:41

Mooie kiekjes ER, vooral die Merc, met vleugeldeuren...wat een beest 8)

gr.

Bernardo

Afbeelding

09 sep 2004 11:12

Thnx Bernardo!

Ook een bescheiden uitlaatje onder die Merc.......

09 sep 2004 11:49

Uitlaatje? Ziet uit als een bescheiden straalmotortje. Zo ook nog 1 aan de andere kant, vleugeldeurtjes open, en "tower do we have permission to take off?" :mrgreen:

09 sep 2004 17:31

Is die SL kaal geschuurd tot op z'n alu?

GAAF

09 sep 2004 20:44

kaal tot op een z'n alu is gaaf, tot het gaat regenen :roll:

10 sep 2004 9:21

911 kompressor schreef:
Tja, dit soort auto's zie je uitsluitend op de Ring op 1 dag bij elkaar

nou niet helemaal waar, net terug uit Dubai ....dat is daar zo'n beetje het normale straatbeeld....(echter geen klassiekers, dat snappen ze nog niet zo, die arabieren..)

10 sep 2004 13:12

Marcel schreef:, net terug uit Dubai ....

Ben maar blij dat je niet zó geland bent... :? :roll:

10 sep 2004 21:07

Hoe zo, kan me mijn eerste landingen van een jaar of twintig geleden nog wel goed herinneren ........onbedoeld "touch and go" al aardig onder de knie bij de eerste :lol:

11 sep 2004 0:30

Stijgen en landen met een 3-serie.

http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=419AA ... 8D28BEC5E2

"You've got a file called "dukes of Gilze.mpg" (7589 KB) waiting for download. Please click on the following link to retrieve it. The link will expire in 7 days and will be available for a limited number of downloads."

11 sep 2004 6:53

Stangman schreef:Stijgen en landen met een 3-serie.

Daar had een hoop fout kunnen gaan, met die duke broertjes uit de klei... Wel gaaf als je je zit te vervelen op het dorpsplein op zaterdagmiddag. Maarja, de Klinkhamertjes gingen dan gewoon een stukje varen en een inbraak oplossen... :wink: Tuig tegenwoordig :twisted:

11 sep 2004 7:54

Afbeelding

kwew kwew kwew :lol:
Plaats een reactie