Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
16 sep 2004 0:39
Wie zijn er aanstaande zondag bij de NPC rit in brabant
16 sep 2004 7:05
Gizmo schreef::D Wie zijn er aanstaande zondag bij de NPC rit in brabant
NPC rit? Harley rit toch?
16 sep 2004 8:21
Nee net vers lid van de NPC. Er was een plekje vrij gekomen door iemand die Harald heet opgezegd had
.
En ik wilde deze rit maken omdat het dan mijn eerste rit met de NPC zou zijn
16 sep 2004 8:51
Je weet niet wat je mist. NPC volgens mij dikwijls, Harley-Porsche event (voorlopig) éénmalig.
16 sep 2004 8:52
Gizmo schreef::D Nee net vers lid van de NPC. Er was een plekje vrij gekomen ....
Werkt dat zo tegenwoordig
Ben niet in Brabant en ook niet bij de
watjes-meeting
biddinghuizen rules !!
16 sep 2004 9:05
Ikke niet,
Ik heb speciaal de NPC rit laten schieten voor de HD meet Porsche rit van as. zondag
16 sep 2004 20:52
Wij zijn er zondag wel, en nog een paar gezellige types!
Helaas John niet, maar er blijven beslist genoeg andere klasse NPC leden over: totaal vrijwel 80 Porsches dit keer, dus 160 porscheliefhebbers!
En het weer ziet er ook nog prima uit!
Paul
16 sep 2004 22:13
he Paul welkom op het forum (of heb ik iets gemist), Ik ben er in iedergeval ook bij zondag.
En voor Gizmo,
zal je vast niet tegen vallen, met al die porsche's in een rij door Braband. Kunnen ze allemaal van je Cup Rorh genieten.
Zie jullie zondag.
Groetjes,
Marcel.
16 sep 2004 22:16
volgende keer.
16 sep 2004 22:34
Mooi maar tegen wat voor tijd vertrekken jullie, en hebben jullie zin om samen op te rijden
17 sep 2004 21:31
Ja prima: altijd geweldig met een paar Porsches bij elkaar!
Wij willen om 8:45 uit L'dam vertrekken: wie rijdt rond die tijd mee?
Annelies & Paul
18 sep 2004 0:11
Dacht dan om 9 uur af te spreken bij ikea delft, of ligt dit niet op de route
18 sep 2004 7:49
Gizmo schreef::wink: Dacht dan om 9 uur af te spreken bij ikea delft, of ligt dit niet op de route
Ikea ligt ALTIJD op de route...
18 sep 2004 9:17
OK: om 9 uur weg bij IKEA!
18 sep 2004 21:32
Helaas guys!
Kom met terug uit Italië en lees in mijn enorme stapel post dat Multisafe mijn Porsche niet meer dekt!!! Wat krijgen we nou???
Ik zit al twee maanden te wachten op een nieuwe offerte van deze organisatie en nu wordt de boel omgedraaid; ik heb te lang gewacht met betalen van de premie van een polis die niet meer geldig was (omdat ik de kilometers overschreed).
Maandag eerste werk contact opnemen hoe de vork in de steel zit. Dat wordt zeker een andere verzekering!!!
Maar nog erger: ondanks mijn inschrijving ga ik dus morgen NIET meerijden met de Brabant-tocht om iig geval geen risico te lopen.
Veel plezier!!
19 sep 2004 13:47
ER schreef:Helaas guys!
Kom met terug uit Italië en lees in mijn enorme stapel post dat Multisafe mijn Porsche niet meer dekt!!! Wat krijgen we nou???
Ik zit al twee maanden te wachten op een nieuwe offerte van deze organisatie en nu wordt de boel omgedraaid; ik heb te lang gewacht met betalen van de premie van een polis die niet meer geldig was (omdat ik de kilometers overschreed).
Maandag eerste werk contact opnemen hoe de vork in de steel zit. Dat wordt zeker een andere verzekering!!!
Eerder over Multisafe
20 sep 2004 15:07
Ben nu net aan het informeren omtrent premie-aanpassing bij Multisafe.
Premie oud (max. 10.000 km): € 1086,-
Gebaseerd op taxatiewaarde (€ 35.000), BM 0%, WA+casco, rechtsbijstand en ongevallen inzittenden verzekering.
Nieuw voorstel:
Kilometrage: 20.000 km per jaar.
WA premie EUR 1.892,=
Casco premie EUR 6.443,=
Totale premie EUR 8.335,=
BM-korting 75%-/-
Premie met korting EUR 2.083,75
Poliskosten EUR 8,50
7% assurantiebelasting +
Totale premie inclusief kosten en assurantiebelasting EUR 2.238,70
Het eigen risico voor casco schades bedraagd EUR 135,=
Het eigen risico bij inbraak/diefstal bedraagd EUR 450,=
Als er in de wagen een SCM klasse 3 alarm is dan is de nachtclausule van kracht.
Dit houdt in dat het voertuig tussen 20.00 uur en 08.00 uur in een garage moet zijn gestald.
Deze clausule geldt binnen een straal van 1 kilometer van de woning.
Als er een SCM klasse 4 of 5 in de auto zit dan vervalt de nachtclausule.
Tschja, die nachtclausule is ineens nieuw (maar geldt dus alleen voor een straal van 1 km) en voornamer: er bestaat een BM regeling. Oude regeling kent een vast bedrag wat niet veranderd na een schade. In de nieuwe regeling kan de premie na een schade aardig oplopen.
Wat is wijsheid........
20 sep 2004 15:42
ER schreef:Wat is wijsheid........
In ieder geval (ook) even informeren bij jouw "buren"
.....
www.herasto.nl
.....
Moderators .....
samenvoegen
20 sep 2004 16:14
Herasto is gebeld;
Doet ook zaken met Turien en noemt dit de meest aantrekkelijke premie.
Andere maatschappijen doen in de regel wat moeilijker met voorwaarden etc.
20 sep 2004 16:18
https://www.centraalbeheer.nl/
en is de taxatiewaarde niet wat hoog wellicht?
20 sep 2004 17:02
Marco,
Centraal Beheer zojuist gebeld...
Aanbod is als volgt;
Premie o.b.v. 47 % no claim (auto 2,5 jr in bezit) is € 3433,-
Daarbij geldt géén max. kilometrage, géén eigen risico en géén zgn groene verzekering, géén klasse 4 of 5 alarm of nachtclausule.
Dit zou bij 75% neerkomen op zo'n € 1618,- wat natuurlijk op termijn wel wat scheelt met Multisafe (€ 2200,-). Maar dat duurt natuurlijk minimaal 5 jaar of meer.....
Nog géén info omtrent verzekering obv taxatiewaarde.
Mijn rapport is overigens van de Centrale Expertise Dienst Bergweg. (<1 jaar oud).
Zij schatten over het algemeen wat lager in dan andere taxateurs maar daar valt door verzekeringsmaatschappijen weinig tegen in te brengen. Mijn rapport van twee jaar daarvoor (van vorige eigenaar) was vele malen hoger maar daarmee val je door de mand.
Een gedocumenteerd goed onderhouden en schadevrij exemplaar (zoals je weet bij de dealer) blijft nou eenmaal geld waard.
20 sep 2004 19:45
Die optie heb ik nog niet gevonden, maar daar verder lijkt me niet overbodig!