Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Fijn een stukje rijden

14 apr 2008 22:51

Aangezien ik me weer eens realiseerde dat ik veel te weinig lekker lange stukken in de P rijd lijkt het mij nu eens leuk om eens een heel weekend met de P op stap te gaan en dan eens even lekker een paar dagen alleen maar te sturen... :drive:

….Waar ik nu benieuwd naar ben is of er meer mensen deze behoefte hebben en of ik het kan overwegen om iets te gaan regelen.

Wat ik nu in m’n hoofd heb is om met een paar P’s (max 10 o.i.d.) een rit te maken via Limburg, de Ardennen en wellicht een stukje Duitsland. Dit zou dan in een lang weekend moeten gebeuren (vrijdag vroeg verzamelen t/m maandagavond laat) ergens in september/oktober dit jaar. We zetten dan een mooie route uit en gaan de hele dag sturen.

Uiteraard zal een en ander gecombineerd moeten worden met goede hotels en dito eten. :wink:

Laat eens even wat reacties horen (of leuke ideeën :idea: etc.) als dit namelijk bevalt wil ik ook nog een keer naar zuid Duitsland/Italië/omgeving.

Voor inspiratie: http://www.gto-magazine.nl/tourroutes.php?SF=0
Schieten maar :!:

15 apr 2008 7:34

ja, ga ik doen. 10 t/m 14 september... 8)

15 apr 2008 8:30

Top :!: 8) , heb ik vaker over gehoord, goed idee!

15 apr 2008 9:10

Geinspireerd door een Top Gear aflevering over de beste weg in Europa ga ik zelf in september een keer van vrijdag t/m maandag in de alpen toeren. Stelvio pass en omgeving. Misschien moet je aanhaken?

15 apr 2008 10:27

Leuk initiatief! Helaas heb ik de zaak open op zaterdag, dus voor mij geen optie. Zit wel zelf met de gedachten te spelen om op een zondag een leuke rit (niet té lang) uit te zetten in Brabant met start en finish op het kerkplein in Moergestel, daar is namelijk ruimte genoeg en enkele horeca-gelegenheden aan het plein met terassen e.d. :D

15 apr 2008 10:33

horn schreef:ja, ga ik doen. 8)

Afbeelding

Jij ook al :?: :shock:

:cheesy:

15 apr 2008 11:13

Zo veel bekend volk daar :lol:

15 apr 2008 19:12

De forumuitjes worden steeds verder van huis belegd :wink:

15 apr 2008 19:15

tja, als ik zulke haarspeldbochten kon rijden in Westervoort hoefde ik ook niet verder weg... :wink:

15 apr 2008 19:28

Olaf schreef:
horn schreef:ja, ga ik doen. 8)

Afbeelding

Jij ook al :?: :shock:

:cheesy:

ik ga hem op de fiets doen....dus mischien kom ik nog wat luie medemensen tegen ;-)

15 apr 2008 19:33

Je kan ook vanuit CH de Umbrailpas nemen richting Stelvio/Bormio.
Daar zitten nog mooie stukken/stukjes onverhard in (van "Schotterpiste" tot slecht wegdek!)
Geinig om omhoog te planken; als je niet te zuinig op je lakwerk bent. 8)

15 apr 2008 20:08

Leuk idee.

Ga zelf de laatste week van mei via Limburg, Ardennen, stukje Frankrijk naar omgeving Geneve, via Zuid-Frankrijk weer terug naar NL. Leuke roadtrip met de GT3. Kn ik alvast wat voorwerk doen :-)

15 apr 2008 22:10

Goed idee JDB, ik weet niet wanneer je zoiets in gedachten had anders is het misschien een optie om de tent mee te nemen en een camping op te zoeken.
Met een bbq en een kratje bier kan de avond doorgebracht worden en ondertussen lekker ouweh..... over Porsches en aanverwante zaken.

Ik ben benieuwd :lol:
enne met of zonder "aanhang" :wink:

15 apr 2008 22:20

Iemand die naar Le Mans Classic gaat in juli ?

16 apr 2008 8:37

NPC gaat Rufie. Ikzelf denk het niet. Moet een beetje op de kleintjes letten ivm grote verbouwing thuis. :oops:

Heb wel plannen om naar Spa te gaan 11 mei, Le Mans series 1.000 km. :idea:

16 apr 2008 8:46

Harley schreef:Leuk idee.

Ga zelf de laatste week van mei via Limburg, Ardennen, stukje Frankrijk naar omgeving Geneve, via Zuid-Frankrijk weer terug naar NL. Leuke roadtrip met de GT3. Kn ik alvast wat voorwerk doen :-)

Kijk je wel uit Stephan :!: :idea:

Met zo'n spartaanse auto op jouw leeftijd, als je in Geneve aankomt kom je er niet meer uit man :idea: :oops: :lol:

Beetje jaloers

16 apr 2008 9:01

:cheesy: :cheesy:

16 apr 2008 9:25

ja ik herr dr knaufftijgahhht gaat naar classic le mans :shaking2: :bounce: 8) :wink:

helemaal dope :D

16 apr 2008 10:22

Harley schreef:NPC gaat Rufie. Ikzelf denk het niet. Moet een beetje op de kleintjes letten ivm grote verbouwing thuis. :oops:

Heb wel plannen om naar Spa te gaan 11 mei, Le Mans series 1.000 km. :idea:

Daar probeer ik ook te zijn. Misschien zien we elkaar nog ?

Le Mans Classic wordt volgens mij ook een gezellig onderonsje...

18 apr 2008 14:00

Zie ik zitten!
Vanwege de 11-steden rit níet op 7 september, en ook liever niet op 28-09.

Laat maar weten!

26 jul 2008 17:53

Ik ga er over 3 weken heen, van Tossa in Spanje, Arles, Alassio, Barolo, Mollens, Stevlio & via de Romantische strasse (Fussen - Rothenburg - Wurzberg) terug naar huis. Joho :lol: :wink:
Plaats een reactie