Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

NPC: Zolder 29 April

20 apr 2008 18:51

29 April organiseert de NPC een circuitdag op Zolder, gaan er nog Porscherijders van het forum? Zo ja, zullen we dan samen oprijden.

21 apr 2008 9:22

Ik ben helaas verhinderd.......maar is wel een mooi ritje............

29 apr 2008 23:21

Het was vandaag wel ontzettend gaaf op Zolder. Geen regen tot half vier, hele tank leeg gereden, goede instructies, gezellige sfeer en vooral ons groepje Boxsters met jou 911 4S gingen echt hard :D :D :D

29 apr 2008 23:25

dit topic heb ik gemist ,anders was ik beslist even komen kijken is maar 30km van huis. Volgende keer dan maar

30 apr 2008 10:04

ver boven de 200 schreef:Het was vandaag wel ontzettend gaaf op Zolder. .... vooral ons groepje Boxsters met jou 911 4S gingen echt hard :D :D :D

Je bedoelt geen 993 S die ook diverse ronden achter een (het) groepje Boxsters heeft gehangen zoekend naar een mogelijkheid om ze te passeren :?: :twisted: :lol:

Was inderdaad een prima dag en uitstekende instructie in onze groep: JPNPC :thumleft:

@Solid4S: had je berichtje niet gezien want anders wel gemeld dat we maandag al naar Maastricht gingen 8)

30 apr 2008 10:28

Was voor mij de eerste keer, maar echt super geslaagd. We hadden inderdaad een leuke groep die flink doorreed. Veel kilomters, maar ook lekker hard. Heb meer dan een tank leeggereden.

30 apr 2008 20:57

Voor de juistheid van het lijntje, de film is geplaatst bij media op het PF.
Plaats een reactie