Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

06 mei 2008 17:22

PZD is niet de NPC ;)... Maar dat even terzijde! (dus gesplitst)

Politiek correct

06 mei 2008 20:04

laag leve de groenen....

Assen zit ook (zo mogelijk nog meer) met hetzelfde gezeur. De vijverberg trofee gaat hierdoor ook om zeep. Of je wordt met een standaard auto van de baan gehaald of via de nw methode slechts weinig auto's de baan op waardoor de (mid)dag veranderd in wachten in de pitsstraat.

Circuits zijn zo makkelijk aan te pakken, ondergaan je oren eraan door opgevoerde scootertjes en hondehokrijders (sorry Harleys en wannabees) met afgezaagde (open) pijpen, maar ja die zijn niet makkelijk aan te pakken.

Veel zal er niet naar de vele auto en motersportliefhebbers worden geluisterd. Auto is zo wie zo fout. Autosport is duur, heb ik niet, kan ik wel dwars zitten, doet het lekker bij de partij voor dieren stemmers. Heerlijk politiek correct om circuits en auto/motersport dwars te zitten.

Zo dat ben ik kwijt. Gehoorbeschermers op en nog even grasmaaien.

06 mei 2008 20:13

Inderdaad erg jammer zeg... was vorig jaar mijn eerste Porsche meeting en keek mijn ogen uit.
Tjonge wat een gezeur om die db'en volgens mij geeft een opgevoerde brommer meer herrie!
En ja 5 dagen... nou nou wat een feest.

TOET TOET

zo dat ben ik even kwijt...

06 mei 2008 21:30

ga hier ook staken voor de Harley dag 8) Al die gepimpte brommers!

Afbeelding

06 mei 2008 21:56

Wordt hoog tijd dat die milieuterroristen eens goed worden aangepakt :!:
Het is een kleine groep die zo langzamerhand alles loopt te verzieken :roll: :roll: Popfestivals mogen natuurlijk wel... wat minder inspraak zou ook wel eens goed zijn voor ons land. Het is inmiddels een groot onbestuurbaar gedrocht geworden omdat iedereen mee mag beslissen doormiddel van allerlei nutteloze wijkraden :roll: :roll: .. uiteraard wel gesubsidieerd :cry: Wat daar in Assen gebeurd is gewoon te gek voor woorden :(

06 mei 2008 22:25

komt allemaal vanzelf weer goed.alles draaid om geld en dat lopen ze zo mis.denk alleen maar eens aan de benzine die op zulke dagen verstookt word.

anton964

06 mei 2008 22:51

gast schreef:Het inschrijven dus wel :wink: (maar maakt mij verder niet uit hoor)

Niet "het" inschrijven... De NPC heeft een mogelijkheid om ook in te schrijven op de PZD :)
Even uit mijn hoofd is de PZD een initiatief van juist de PCH (Porsche Club Holland)... Gezien de www.adpzd.nl naar de PCH site gaat, zou dat best eens kunnen kloppen ;)

06 mei 2008 22:56

kvind het wel heel erg jmmr dat het niet doorgaat :cry:

06 mei 2008 22:56

:ba: ;)

07 mei 2008 6:44

Ik sta hier dus helemaal NIET van op te kijken:

ik ben afgelopen zaterdag naar het circuit gegaan en heb me daar dan ook helemaal NIET goed kunnen vermaken> parkeergeld vroegen ze 7 euro voor, entree tot aan de paddock 12 en een halve euro, en om de pitstraat in te mogen om de auto's beter te kunnen bekijken moest je ineens een VIP pas hebben :cry: Foto's maken vanaf de kant van de baan mag niet meer omdat circuit zandvoort meer prof. wil worden. Dat houwt in dat alleen mensen met een VIP pas OF van krant/tijdschrift nog mogen fotograferen vanaf de hekken. Anders word je heel snel weggehaald. Men zei ook dat kijken vanaf de duinen naar het circuit binnenkort ook niet meer mogelijk zal zijn, alleen nog via de tribune. Regeltjes regeltjes en nog eens regeltjes.
Waarom dan niet gelijk de boel sluiten??? :evil:

07 mei 2008 7:18

Woon daar vlakbij en ze hebben het steeds over het verplaatsen naar Den Helder :!:
Radio Hoord Holland komt zo weer met een bericht, ook melde zij dat de boeren om vliegveld De Kooy behoorlijke bedragen voor hun grond werd geboden :oops:
Zal toch niet waar zijn hé :evil:
Mijn zo geliefde circuit naar Den Helder, na de kartbaan in Uitgeest en Amsterdam nu dit :x

07 mei 2008 8:49

hamlappen, echt. NL gaat kapot aan mierenneukers, je zou elk persoon die zeikt gewoon moeten ophangen...

07 mei 2008 9:33

Triestig, waar gaat dit naartoe.

In Zolder in België is het al niet veel beter. Francorchamps houdt voorlopig stand. Houden zo.

07 mei 2008 10:50

Ach ja,.... Allemaal lekker links blijven stemmen, dan komt het wel goed.... :evil: :(

07 mei 2008 16:57

944 guy schreef:hamlappen-bomenknuffelaars, echt. NL gaat kapot aan mierenneukers, je zou elk persoon die zeikt gewoon moeten ophangen...

niet zeiken guy....... :wink:

en we pikken t ook nog en t gaat maar door ........ :oops:

Re: Porsche Zandvoort Days 2008 gaat niet door

07 mei 2008 17:12

gast schreef:Beste Porsche Liefhebber,

Tot onze grote spijt zien wij ons genoodzaakt u te berichten dat de Porsche Zandvoort Days 2008 geen doorgang kunnen vinden.

Wat te doen met VET COOL ???? :roll: :cry:

07 mei 2008 17:29

Triestig zenne :(

Bij ons is dit soort gezever ook al lange tijd aan de gang. Met de moto naar Zolder ging al niet meer.
Op Spa kan je dan wel rijden, ware het niet dat 1 (hamlappen)organisatie daar overheerst. Dus: minder sessies, meer deelnemers en prijzen de hoogte in.

Zo is Francorhamps dus geen alternatief voor Zolder (plus het zijn totaal verschillende circuits).

08 mei 2008 8:46

Gaan we toch lekker 3 dagen met open uitlaat systeempjes over de boulevard van Zvoort heen en weer rijden :mrgreen:

08 mei 2008 8:57

Mijn zegen heb je. Ook graag door het de rest van het dorp. 8)

08 mei 2008 12:13

torig schreef:(hamlappen)organisatie

hamlappen ? :shock:
Beste heer moderator, ik begrijp de reactie, maar had je niet iets minder euh Hollands kunnen nemen? :lol: :mrgreen:
(echter: de boodschap is begrepen ;) )

08 mei 2008 12:36

type het nog maar een keer; hamlappen :wink:

08 mei 2008 13:30

Ergste vind ik nog dat wanneer je wordt aangehouden met een te hoge snelheid, je vaak het commentaar van oom agent krijgt: "Racen, dat doe je maar op het circuit"(heb deze opmerking trouwens persoonlijk nog niet naar mijn hoofd geslingerd gekregen :lol: maar bij wegmisbruikers hoor je het regelmatig).

Maar ja als je ook niet op het circuit in Nederland kan racen...

Wat dat betreft hoop ik dat Spa voorlopig volhoudt(lijkt mij eigenlijk wel, want die kunnen hun geluk niet op met deze regelingen neem ik aan).

Ben iig benieuwd hoe lang het voor de circuiteigenaren(geen flauw idee wie eigenlijk financieel eigenaar is van Assen resp. Zandvoort) ook rendabel blijft met een toename van deze maatregelen.

Ik ben wel voor een groene toekomst, maar niet voor een groene communistische toekomst waar geen plezier meer beleefd mag worden. Mja, lesje leert ons toch dat in NL de regels alleen maar toenemen toch? :shock:

Dus volgende circuit-Porscheforum-meetings voortaan in Belgie en(Spa, Zolder) en op de Nurburgring? :roll:

08 mei 2008 21:21

Bwa, dat ik niks met circuitrijden heb, en mijn auto graag poets, betekent dat dan iets? Of betekent het wellicht dat ik op een andere manier dan jij van mijn auto geniet?

Anyway, er komen wel veel anti-auto regeltjes, maar dat is en was ook wel te verwachten. De vraag is echter wat we er tegen kunnen doen, buiten natuurlijk lekker klagen met zijn allen :!:

08 mei 2008 21:45

het ergste is dat het vaak mensen zijn die 'nieuw' in Z'voort zijn komen wonen (dicht bij het circuit zelfs want da's zo lekker in de duinen) die het hardste klagen.

En het nog voor elkaar krijgen ook om races te verbieden.

Als ik naast Schiphol ga wonen, ga ik toch ook niet over de vliegtuigen klagen?

08 mei 2008 22:09

ingo schreef:Als ik naast Schiphol ga wonen, ga ik toch ook niet over de vliegtuigen klagen?

Je zal ze de kost moeten geven ;)
Plaats een reactie