Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
26 mei 2008 21:17
Durf het bijna niet te zeggen maar als iemand komend weekend op Zandvoort naar de 60 jaar Jubileum races komt kijken, kom dan even langs bij de TDC groep waarin ik met een Alfa 147 Cup diesel zal rijden [als die dan nog wil, motor ligt nog in delen naast de wagen op zuigerveren te wachten]. Staan op de binnen [Bavaria] paddock met een Trailer van Jabdalja [Saker] Racing. Handje schudden en verhaal doen is altijd leuk
Zaterdag avond is er een racewagen stoet van CPZ naar down-town Zandvoort en er is feest/muziek etc. en iets met een museum die er nu is.
, groet ... Tim.
26 mei 2008 21:19
met een ALFA??????????
pfffffff, idd goed dat je het bijna niet durft te zeggen
26 mei 2008 21:34
zondag ook nog...?
misschien rij ik ff naar zandvoort dan.....je kunt me herkennen aan de paarse 993 ......en de DD's die ik bij me heb..
28 mei 2008 17:51
Tja, midlife crisis en je denkt nogsteeds jong te zijn! Ben ook nog Audi UR Quattro's aan het sparen geweest! Alfa racen is best wel leuk omdat je er veel hobbyisme omheen hebt en loopt normaal gesproken niet zo in de papieren [enkel bij mij wel] als bij menig ander merk. Motor is klaar maar de Turbo is gaan stuiterballen, moet nu een redelijk standaard type op helaas. Zaterdag avond is er groot feest in down-town Zandvoort met levende muziek enzo. Ook een parade van racew wagens vanaf het circuit nar het centrum. Groeten ...