Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Dinslaken 1 mei 2005

03 okt 2004 22:22

Jullie kunnen nu al inschrijven.???
Gewoon er naar toe, omdraaien voor de renbaan en weer terug? :wink: :lol:
http://forumworld.tv/showthread.php?t=10769

03 okt 2004 22:32

Ja leuk ik wil wel weer gaan.
Was vorige keer ook super.

4. Internationalen Porsche Club Day
1. Mai 2005
46535 Dinslaken, Trabrennbahn, Bärenkampallee 25
Lijstje van rakkers die meewillen:

1. RS-R?
2. Kevin-GT
3.
4.
5.
6.

Wie volgt......

03 okt 2004 22:37

Maar hopenlijk dan wel iets beters georganisseerd door die Duitsers, en anders zelf maar wat regelen wat betreft de "koek en zopie".

03 okt 2004 22:43

Count me in!! [onder voorbehoud]

03 okt 2004 22:48

Op de terugweg van deze rit :?: :D

03 okt 2004 23:00

EriC4C schreef:Op de terugweg van deze rit :?: :D

Ja; dat schreeuwt bijna om een combi, niet dan RS-R?
Begin mei vanaf Dinslaken de tocht voortzetten (voor de liefhebbers uiteraard) naar (ergens in) Moezel-land-met-overnachting?

04 okt 2004 9:18

ErikE schreef:Begin mei vanaf Dinslaken de tocht voortzetten (voor de liefhebbers uiteraard) naar (ergens in) Moezel-land-met-overnachting?

Pssstttt Erik ..... teveel gedronken :drunken: op je verjaardag :?: ..... 1 mei = zondag :wink: :lol:

04 okt 2004 9:37

EriC4C schreef:
ErikE schreef:Begin mei vanaf Dinslaken de tocht voortzetten (voor de liefhebbers uiteraard) naar (ergens in) Moezel-land-met-overnachting?

Pssstttt Erik ..... teveel gedronken :drunken: op je verjaardag :?: ..... 1 mei = zondag :wink: :lol:

Hips!... nee hoor... burps!... :oops:
(Ok, dan gaan we eerst wat karren en dán via Dinslaken naar huis.... :wink: )

Re: Dinslaken 1 mei 2005

04 okt 2004 20:29

RS-R schreef:Jullie kunnen nu al inschrijven.???
Gewoon er naar toe, omdraaien voor de renbaan en weer terug? :wink: :lol:
http://forumworld.tv/showthread.php?t=10769

Heb nou NOG last van mijn linkerknie ;)
Jeetje, wat was die rij voor de ingang lang zeg...

Maareh, met een zooitje mensen heen knallen, ik ben voor...

04 okt 2004 22:20

paSCal schreef:Heb nou NOG last van mijn linkerknie ;)
Jeetje, wat was die rij voor de ingang lang zeg...

Gek, had nergens last van... :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

05 okt 2004 3:18

horn schreef:Gek, had nergens last van... :lol: :lol: :lol: :lol: 8)

Wij des te meer :twisted:

Olaf -dieechtnietbijziendis- :wink:

05 okt 2004 8:24

doe mee, ook geen last van mijn knie... :wink:

06 okt 2004 2:19

Marcel schreef:...... ook geen last van mijn knie... :wink:

..... zegt hij met een ge'trained' lichaam ...... :D

06 okt 2004 8:07

nou wat dat betreft dus al wel jaren last van mijn knieen, voetballen, squats, legpress en leeftijd worden ze niet beter van....

06 okt 2004 22:46

Rijden we dan dit jaar wel in 1 keer de juiste kant op.

Count me in.
:lol:

Mij benieuwen hoeveel P's ze dit jaar achterelkaar krijgen :?: :?: :roll:

07 okt 2004 21:06

Ik weet het nog niet. Was behalve de rit heen en terug maar een dooie boel daar in Dinslaken. Weinig te doen. De P's waren natuurlijk leuk om een keertje te bekijken, maar verder........

07 okt 2004 22:03

Jan A. (964 C4) schreef:Ik weet het nog niet. Was behalve de rit heen en terug maar een dooie boel daar in Dinslaken. Weinig te doen. De P's waren natuurlijk leuk om een keertje te bekijken, maar verder........

Jaahaaa, maar als klap op de vuurpijl van een weekendje Eifel danwel Moezel is het toch een leuke afsluiter?....

ErikE

07 okt 2004 22:19

ErikE schreef:
Jan A. (964 C4) schreef:Ik weet het nog niet. Was behalve de rit heen en terug maar een dooie boel daar in Dinslaken. Weinig te doen. De P's waren natuurlijk leuk om een keertje te bekijken, maar verder........

Jaahaaa, maar als klap op de vuurpijl van een weekendje Eifel danwel Moezel is het toch een leuke afsluiter?....

ErikE

JA dan wordt het andere koek natuurlijk :lol: :ba: Daar zijn we dan weer wel voor te porren natuurlijk!

09 okt 2004 18:32

vind het leuk om met de forumrakkers op stap te gaan ... daarom zal ik er dan ook weer bij zijn ... maar het evenement zelf vind ik maar .... mja ... magertjes ... :roll:

Buiten de oudjes heb ik er dit jaar niet veel soeps gezien wat Porsche betreft .... veels te veel Sjhonny-bakken ... :roll: om nog maar te zwijgen over de Duitse "keuken" .... bah seg ... :sick:

Dus indien er wat "bijhorends" wordt georganiseerd qua "food and drinks" ... zou het dubbel zo aangenaam zijn ... en waarom idd geen combiritje ...

Dirk
8)

09 okt 2004 18:55

dirkie schreef:Dus indien er wat "bijhorends" wordt georganiseerd qua "food and drinks" ... zou het dubbel zo aangenaam zijn ... en waarom idd geen combiritje ...

:idea: :arrow: John de broodjes, jij het beleg en de drank :?: :wink: :mrgreen:

09 okt 2004 19:37

EriC4C schreef:
dirkie schreef:Dus indien er wat "bijhorends" wordt georganiseerd qua "food and drinks" ... zou het dubbel zo aangenaam zijn ... en waarom idd geen combiritje ...

:idea: :arrow: John de broodjes, jij het beleg en de drank :?: :wink: :mrgreen:

Jut ... why not ...
no problemo ...

18 okt 2004 21:13

Ik zal er zeker bij zijn ! De editie 2004 was helemaal top ! Ik hou dan ook van originele auto`s deze waren sterk vertegenwoordigd....

hermen

19 okt 2004 5:23

Hermen 2 schreef:Ik zal er zeker bij zijn ! De editie 2004 was helemaal top ! Ik hou dan ook van originele auto`s deze waren sterk vertegenwoordigd....

hermen

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Met "origineel" bedoel je "uniek" veronderstel ik ... :roll: :?: :?:

Want "origineel" zoals ik "origineel" begrijp ... dan heb ik mij toch van plaats vergist ofsow denk ik ... :roll:

19 okt 2004 9:38

dirkie schreef:
Hermen 2 schreef:Ik zal er zeker bij zijn ! De editie 2004 was helemaal top ! Ik hou dan ook van originele auto`s deze waren sterk vertegenwoordigd....

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Met "origineel" bedoel je "uniek" veronderstel ik ... :roll: :?: :?:
Want "origineel" zoals ik "origineel" begrijp ... dan heb ik mij toch van plaats vergist ofsow denk ik ... :roll:

Welnee Dirk, dat er van de pakkumbeet 1000 porsches een stuk of 100 EXTREEM verbouwd waren, en een stuk of 200 flink verbouwd waren, houdt niet in dat die andere 700 netjes 'orgineel' aanwezig waren...

('orgineel', want interieur, velgen en flapoorspiegels tellen niet meer ;) )

19 okt 2004 18:45

paSCal schreef:('orgineel', want interieur, velgen en flapoorspiegels tellen niet meer ;) )

DIMMUH! :wink: :lol:
Plaats een reactie