03 jul 2008 12:37
03 jul 2008 15:14
Beste allemaal,
Graag even jullie aandacht voor het volgende: DE NORDSCHLEIFE (Nurburgring) ik denk het unieke, geweldigste,
spectaculairste en meest tot de verbeelding sprekende circuit ter wereld, met een rondje van maar liefst 20,8 km!!
Diep verborgen in de beboste bergen liggen de 176 !!! legendarische bochten met namen als: Flugplatz, Aremberg,
Bergwerk, Karussel en Pflanzgarten, die herinneringen oproepen aan de oude meesters/helden.
Begint het al te kriebelen?
Ik hoor jullie denken “vertel vertel, dit wil ik meemaken” ….DIT IS JULLIE KANS!!
Maandag 28 juli zullen wij van 8:00 – 17:00 een ECHTE racecursus geven op dit legendarische circuit.
Het pakket bestaat uit de volgende onderdelen:
Hotelovernachting
Diner (27ste)
Ontbijt (28ste)
Lunch (28ste)
Diner (28ste)
Bezoek aan Performance Center Nurburgring
Rijden op de Nordschleife
Instructie door ervaren coureur
De aankomst zal zijn zondag 27 juli in de namiddag. Na het inchecken in het hotel, zullen we gaan dineren, waarbij
jullie een uitleg zullen krijgen van het circuit cq. de bochten EN de bijbehorende gevaren.
Vervolgens zullen we een bezoek brengen aan het Performance Center van de Nurburgring en daarna mogen jullie
genieten van een heerlijke nachtrust tenzij jullie de slaap niet kunnen vatten…
De volgende ochtend gaan we vroeg ontbijten, vervolgens “zum rennstrecke” EN genieten;)
De kosten voor bovenstaand programma zullen € 1295,- ex. BTW per persoon bedragen.
Die is natuurlijk een prima voorbereiding voor je racelicentie EN wanneer je je racelicentie al hebt een goede uitbreiding!
Tevens bestaat er voor deze dag een mogelijkheid voor het huren van een echte racewagen i.p.v. het gebruik van
jullie eigen auto. Prijzen hiervoor zijn op aanvraag.
Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag van jullie.
Hoop op positieve reactie’s!!
Bedankt tot zover!
Sportieve groet,
Dillon Koster
Certainty Events & Incentives / Racing Team
Connecting YOUR business
M: +31 (0)6 - 53 717600
E: dillon@certainty.nl
W: www.certainty.nl
W: www.dillonkoster.nl
W: www.portabledvdshop.nl
W: www.cane-co.com