Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
24 jul 2008 6:49
Op 9 augustus a.s. organiseerd
Porsche Service Haaglanden gezamenlijk met
Driftsport.nl een cursus wagenbeheersing. Buiten een gezellige en leerzame dag, zal de nadruk liggen op het veel zelf rijden onder extremere omstandigheden in de veilige omgeving van het RDW testcentrum te Lelystad. Omdat u deze cursus met uw eigen wagen volgt leert u deze dus optimaal te beheersen. De testbaan zal nat zijn, waardoor de slijtage van uw banden tot een minimum beperkt zal worden. Ook rekenen wij op medewerking van niemand minder dan
Remmo Niezen, de Driftkampioen van de Benelux!
De cursus zal bestaan uit verschillende onderdelen, zoals het driften op:
- Een gladde cirkel
- Een ruime enkele bocht
- Een kleinere enkele bocht
- Uitdagend parcours met diverse bochtencombinaties
De dag begint om 9:00 uur en duurt tot ongeveer 16:30 uur. De kosten van deze dag bedragen 220 euro per persoon en is inclusief een goed verzorgde lunch. Er is in het totaal slechts plaats voor 20 cursisten. Voor extra informatie en reserveringen* kunt u naar ons mailen:
info@porscheservicehaaglanden.nl of telefonisch 015-3618555.
* Na ontvangst van het cursusgeld wordt uw reservering pas defintief.
Er zijn nog maar enkele plaatsen beschikbaar dus wees er snel bij!
24 jul 2008 7:48
Welkom Theresa
'n soortgelijke dag heeft het PF dit jaar al gehad - georganiseerd door 'n andere Specialist
niet dat 'n tweede keer niet leuk(er) zou zijn
24 jul 2008 9:30
theresa ouwe lambo killer whasup sistahhhhhhhhhh
veel plzr op lelystad
26 jul 2008 11:56
Ey swa! haha jammer dat jij niet komt joh maar alsnog bedankt en jij ook veel plezier he want ik hoorde dat je dan naar een meeting gaat?
26 jul 2008 17:16
Ik ga in ieder geval mee, met de 968CS! Lijkt me helemaal gaaf om te doen.
Enrico (PSH) heeft me overgehaald
...maar dat was niet zo veel werk
26 jul 2008 18:05
Tja ik ben overal
Maar gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik heb er echt super veel zin in
26 jul 2008 19:00
who the hell is theresa
26 jul 2008 21:05
nounou theresa met je ik ben overal
ik vroeg nog naar je gisteravond op onze meeting bij enrico maar je was er niet
theresa jongens is onze porsche monteuse
ja egwel dope shit
ja helaas theresa ik zit op de schleiffe bij de klassiker grand prix tijdens jullie driftig gebeuren, helaas.
nou veel plzier daar op lelystad met z,n allen knallen
27 jul 2008 12:58
Haha volgende keer ga ik mee! Dat beloof ik.. Plak ik wel ff een porsche logo op me bumper of motorkap om erbij te horen met me eclipse
Maar dat is ook erg leuk! Lekker naar de Nordschleife! Wij gaan ook weer ergens eind augustus..
In ieder geval veel plezier alvast!:)
31 jul 2008 7:51
Olaf schreef: niet dat 'n tweede keer niet leuk(er) zou zijn
Ik zal me opwerpen als vergelijkend waren tester
Beste Denis,
Welkom voor de cursus wagenbeheersing. Indien u 220 euro (incl. de btw) overmaak op xxxxxxxxxxxx t.n.v.
Porsche Service Haaglanden. Dan is de inschrijving definitief.
En als een adres opgeeft sturen we u de factuur op.
Mvg.
Robert Kraaneveld.
Het driftten is mij vorige keer goed bevallen en de winterbanden hebben nog wat profiel over van de vorige keer
Agima tot volgende week
31 jul 2008 13:04
Misschien een beetje een stomme vraag, maar ik heb een C4.
Kan dat driften dan toch ook wel?
31 jul 2008 13:13
Je kunt wel met een C4 driften, maar dan heb je het over een 4wheel drift. De snelheid lift dan vele malen hoger, een dag als deze is alleen geschikt voor achterwiel aangedreven.
Op de dag van Renntech is een instructeur in een 964 C4 op de epoxycircel gegaan. Bijna niet in de slip te krijgen, terwijl ik aan het driften was verscheen de c4 in de spiegel, volledig in balans en wilde er langs om mij in te halen. Zodra de auto even grip verliest, wordt het vermogen anders verdeelt en smoort de beginnende slip.
Ik dacht dat er nog een filmpje van gemaakt is.
31 jul 2008 13:35
Ok. Lijkt me ook gaaf zo'n 4 wheel drift
maar ik snap de tegenstrijdigheid met een C4...
@DeniS2: Ben benieuwd!
Zijn we de enige 2
gelukkige van het forum tot nu toe
31 jul 2008 14:41
Misschien zit er nog een stille vennoot tussen, maar zover bekend inderdaad wij 2-en.
Net even je CS in je album bekeken, kwam me vaag bekend, volgens mij
heb ik je vrouw/vriendin al gezien
Heb je het al eens eerder gedaan ?
Op basis van de gegeven omschrijving denk ik dat de lay out hetzelfde zal zijn bij de dag van Renntech
Voor fotos en beelden daarvan kun je
hier even kijken wordt je nog enthousiaster van
01 aug 2008 10:54
Ziet er cool uit inderdaad, die Renntech Dag
Alleen mijn banden zijn nu nog nagenoeg nieuw...
En ja, dat was mijn vriendin. Grappig zeg!
Heb het nog niet eerder gedaan, ben erg benieuwd. Heb alleen een beetje motorfiets ervaring op het circuit...
Las nog iets over bandenspanning, moet ik die verhogen?
01 aug 2008 13:02
Natuurlijk zullen de banden meer slijten dan normaal,
maar ik moet zeggen dat het mij is meegevallen.
Ik had de vorige keer een set winterbanden met ruim voldoende profiel,
na de dag zit ik nog ik dacht 2 mm boven de blokjes. De baan is nat, wat slijtage beperkt.
Vlak voor het circuit zit een Tango, daar kun je de banden achter oppompen tot een 4bar. Ik heb de vorige keer tot 3.5 gedaan, ik vond het wat eng zo veel erin te doen in een set oude banden terwijl je met je snuffert er boven op zit. Daarna rustig naar het circuit rijden. Met hardere banden verlies je sneller grip en kom je dus sneller in een drift.
Na afloop niet met 4 bar naar huis rijden natuurlijk.
01 aug 2008 15:27
DeniS2 schreef:Na afloop naar huis driften natuurlijk.
01 aug 2008 15:36
@Olaf:
En heb je het dan over slijtage met name op de achterbanden neem ik aan? Want dan is het voor mij wellicht een optie om twee banden te wisselen, die heb ik volgens mij nog wel liggen nl.
Evt. heb ik ook winterbanden, maar ik neem aan dat daar minder goed mee te driften valt. Of gaat dat juist wel goed met deze buitentemperaturen (>25c.) ...
01 aug 2008 15:57
Het maakt niet uit wat voor een achterbanden je gebruikt met het vermogen van een 911.
Liefst met zoveel mogelijk profiel, oude banden waar nog net iets opzit heb je niks aan. Dan moet je al te snel wisselen naar andere wielen.
Met winterbanden gaat net zo makkelijk als met zomerbanden, misschien dat winterbanden nu wat sneller slijten met deze temperaturen.
Bandenspanning kun je gerust op een bar of 4 zetten. Zelfs 5 bar is niet ongewoon in het driftwereldje.
.
01 aug 2008 16:10
DeniS2 schreef:Op basis van de gegeven omschrijving denk ik dat de lay out hetzelfde zal zijn bij de dag van Renntech.
Voor fotos en beelden daarvan kun je
hier even kijken wordt je nog enthousiaster van
Of
hier natuurlijk.
01 aug 2008 16:21
Renntech schreef:Het maakt niet uit wat voor een achterbanden je gebruikt met het vermogen van een 911.
.
Hij wil met de 968 komen
Ik was met de winterbanden in iedergeval niet de minste van de klas,
al zeg ik het zelf. Als je een set hebt liggen waar je liever mee gumt, moet je die gewoon eropleggen / meenemen.
Ik had de vorige keer de winterbanden achter er al op liggen, de voorbanden als reserve mee en de zomerbanden achter ook mee.
Ik rijd op de winterbanden omdat deze wat betreft leeftijd niet meer voldoen, maar nog goed genoeg voor het betere gumwerk.
01 aug 2008 16:24
EriC4C schreef:Of
hier natuurlijk.
Die had ik ook al zitten bekijken
Leuk om te zien
@Renntech: Ik ga met de 968CS (met M030) dat zal hopelijk ook wel lukken, mijn 996 is nl. een Tiptronic...
Zal de bandenspanning in ieder geval flink verhogen
01 aug 2008 16:25
Zou PSH (net als Renntech-Porsche) voor zo'n dag ook velgen met (drift)banden verhuren
01 aug 2008 16:25
DeniS2 schreef:Hij wil met de 968 komen
Je was me
net voor
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.