Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

924-meeting De Meern 28 september

16 sep 2008 15:54

Voor iedereen die een 924 rijdt of dit model een warm hart toedraagt: op 28 september is er weer een 924-meeting.

De locatie is -zoals vorige keer- AC De Meern, Meerndijk 59 in De Meern en de meeting begint om 13.00.

Wellicht tot ziens!

25 sep 2008 19:26

Ondanks de 'overweldigende' hoeveelheid reacties deze leuke meeting toch nog maar even onder de aandacht brengen...

25 sep 2008 20:11

Kom denk ik wel even kijken, is bij mij om de hoek

25 sep 2008 20:36

Gaaf!

25 sep 2008 20:56

kom dan gewoon lekker naar Cars and Coffee; effe rijden maar dat heb je wel wat.....lekkere kop koffie en veel gezelligheid en erg veel petrolheads

25 sep 2008 21:22

Tom80 . Wat mag ik mij voorstellen bij zo'n middag :?:
Ik draag de 924 een warm hard toe , maar vond 924 clubleden , een jaar of 6 geleden TE serieus dat het lachwekkend werd .

25 sep 2008 21:46

Jongens !

Niet meteen even doorrijden naar mijn meeting in Teteringen, heb je meteen een leuk ritje :)

Groetjes.

Leander

25 sep 2008 21:50

:?: Leg uit , dat heb ik gemist .

25 sep 2008 22:46

Tja.... Het is dat ik niet KAN, anders was ik wel naar de meeting gekomen.

26 sep 2008 9:00

jeroenoop schreef:Tom80 . Wat mag ik mij voorstellen bij zo'n middag :?:
Ik draag de 924 een warm hard toe , maar vond 924 clubleden , een jaar of 6 geleden TE serieus dat het lachwekkend werd .

Auto's kijken en vergelijken, elkaar proberen te helpen met reparatievragen, slap OHen en een bak koffie met een prima broodje wegwerken, genieten van de zon, foto's maken, nog meer slap OHen.

Deze meetings zijn allesbehalve serieus. Ik heb nog nooit een 'oude' meeting meegemaakt dus daar kan ik niet over oordelen.

Sfeer proeven kan op http://porsche-924.nl/Forum

27 sep 2008 19:19

Denk dat ik wel even kom kijken .
Gellukkig zijn er daar 3 parkeerplaatsen , dus kan haar uit het zicht parkeren . Anders loopt iedereen om haar heen , (om een echte auto te zien ) en daar houdt zij niet van . :lol: :wink: :wink:
Heb zojuist vernomen dat er een bekende van mij aanwezig zal zijn , die ik graag eens wil ontmoeten .
Het word een beetje passen en meten (met de F1 ) , maar kan het in 20 min rijden . Eh nee niet de F1, maar huis/De meern.

27 sep 2008 20:43

Ik wil morgen wel gaan toeren, dus kom misschien wel even kijken.
Ik parkeer ook wel een beetje uit het zicht 8)

Onder voorbehoud van een feestje van vanavond, als er veel wijn doorgaat, dan ga ik de deur niet meer uit

27 sep 2008 21:25

Locatie is erg bekend, woon zelf aan de andere kant. Wil ook wel even de 993 Targa uit de garage halen en daarheen komen. Tja.. ook maar elders parkeren anders ook niemand bij de 924's :lol: :lol: :lol:

Maar helaas, morgen familietoernooi tennis met de kids :D

Succes morgen

28 sep 2008 19:10

Net thuis, zeer geslaagde en gezellige meeting met leuke opkomst. Leuk om ook wat andere PF-ers te ontmoeten!

29 sep 2008 19:13

jeroenoop schreef:Denk dat ik wel even kom kijken .
Gellukkig zijn er daar 3 parkeerplaatsen , dus kan haar uit het zicht parkeren .
Heb zojuist vernomen dat er een bekende van mij aanwezig zal zijn , die ik graag eens wil ontmoeten .

Ben even wezen kijken , P netjes uit het zicht geparkeerd en bekende ontmoet .
Traveller69 schreef
Ik parkeer ook wel een beetje uit het zicht

In het midden van een grote lege parkeerpalaats :?: :cry: :lol: :lol:
Tom80 Kan je een foto plaatsen van alle bolides op een rij :?:
Dat zag er mooi uit . :!:

29 sep 2008 19:58

Ik zal 'm even verkleinen en plaatsen. Jammer dat ik je niet meer gesproken heb Jeroen, maar ik dacht niet dat er een te serieuze sfeer heerste, of wel?

30 sep 2008 9:20

Even het rijtje aanwezige 924s afgelopen zondag.

Afbeelding

30 sep 2008 12:18

Gelukkig stond die van mij er niet tussen, dat groen vloekt nogal :mrgreen:

30 sep 2008 12:26

Afbeelding

Even gecropped. :wink:

30 sep 2008 20:45

jeroenoop schreef:Ben even wezen kijken , P netjes uit het zicht geparkeerd en bekende ontmoet .
Traveller69 schreef
Ik parkeer ook wel een beetje uit het zicht

Een beetje stangen mag toch wel, hadden die mooie 924's ook een mooi uitzicht :lol:

Bij aankomst werd ik al verwelkomd met de woorden: hee, jij mag hier helemaal niet komen.

Altijd leuk om andere p-rijders te ontmoeten, was gezellig. Leuk om Tom eens te zien, heb 'm al een aantal keer zien rijden bij mij in het dorp.
Plaats een reactie