Dames en heren!
Tot mijn schrik zag ik dat er op het Porsche forum nog geen topic over dit evenement stond! Schandalig van ons natuurlijk, want wat moest Cars & Coffee zonder de nu al trouwe aanhangers van PF.
Waar gaat het om!?
Misschien hebben een aantal van jullie er al wél van gehoord, maar nog even voor de gene die het niet wisten:
Op
Zondag 21 December zal er weer op het terrein van ADO Den haag een Cars & coffee plaats vinden! Niet zoals de vorige keer, maar iets specialer...
Wat gaat er gebeuren?
Op 21Dec zal het ADO stadion zich vullen met sport wagens... Je leest het goed, weer of geen weer, dit keer staan jullie lekker droog. De gehele buiten cirkel van ADO denhaag is voor ons. Niet meer in de regen staan dus, maar gewoon overdekt. Das wel zo lekker in deze maand.
Omdat het kerst is, is er wat extra voor jullie, in de vorm van eten. We zullen het leuk aan kleden met kerst bomen e.d. met daarnaast champagne, kaviaar en nog veel meer om de inwendige mens te plezieren. het word dus wat luxer als een normale C&C
Wat mag dat dan wel niet kosten?
Helemaal niets! Wij nemen de kosten van jullie gebruik voor rekening... Zolang jullie de mooie porsches mee brengen!

Tijdens deze dag zullen ook de plannen voor de komende editie's gepresenteerd worden, en dat wil je niet missen! Wél vragen wij jullie om één kleine gunst, en dat iets mee brengen voor stichting "kinderen van Sophia". Met kerst willen wij deze kinderen graag ook een leuke kerst bezorgen, door middel van kleine cadeautjes. Een paar stiften en een kleurplaat zijn zo gekocht, en kost niet te veel, maar betekend veel voor een kind. Denk aan de kerst gedachte, en heb wat over voor deze jonge kinderen.
Kortom, wees er bij! Het is wat kort dag, maar zeker een editie die je niet mag missen!!!
Zondag 21 December 2008 van 11:00 tot 15:00 ADO Denhaag!
Aangezien we binnen staan, en dus met een aantal beschikbare plekken staan, willen we graag weten wie er komen. We zijn nog op zoek naar porsches!! Het word dus gewaardeerd als er mensen van dit forum komen!
Aanmeldingen kunnen via
informatie@carsandcoffee.info .
Ik hoop op jullie komst, dan zetten wij alvast de Champagne klaar!
M.v.g.
Thijs van Wijk