Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Toscane

13 jan 2009 13:40

Zijn er hier nog mensen die ingeschreven hebben voor deze rit voor juni dit jaar.
Zal waarschijnlijk plaats vinden 2 of 3 week in die maand.
Het is een compleet programma, net zelfs een rit over de bekende stuurmans weg.
Lijkt me leuk om met een paar auto's te rijden, liefst cabrio's natuurlijk. :lol: :wink:

Op deze donkere januaridag even een update over de (zoals we allemaal hopen natuurlijk..) zonnige Toscane trip die Autovisie aan het organiseren is en waarvoor u belangstelling hebt.

Ik ben druk doende de route te plannen en de hotels te reserveren. Ik kan u op dit moment echter nog geen definitief programma geven. Wel kan ik u melden dat de trip zal gaan plaatsvinden in de maand juni, ergens in de tweede óf de derde week. Bij véél belangstelling bestaat er zelfs een mogelijkheid dat de toer zowel in de tweede als in de derde week wordt gereden.
Zodra de data definitief zijn, dan laat ik u dat in een kort mailtje direct weten. Daarna ontvangt u per mail de reis aanbieding zoals die in Autovisie zal worden gepubliceerd. Ik hoop u in ieder geval vóór het einde van deze maand meer nieuws te kunnen sturen.

Mvg, Hetty Louwaard

13 jan 2009 17:09

Lijkt me gaaf, Wim, maar gaat helaas niet lukken.

13 jan 2009 18:37

leuk, wij plannen wel onze zomer vakantie in Toscane dit jaar, maar pas in Aug, en met 6 kinderen en 2 vrouwen, zal het wel anders gaan.

13 jan 2009 19:25

Marcel schreef: en met 6 kinderen en 2 vrouwen, zal het wel anders gaan.

We hadden het iets rustiger en romantischer voorgesteld. :lol: :wink:

13 jan 2009 21:11

Heb er wel serieus over gedacht Wim. Maar het gaat helaas niet lukken :(
Veel plezier man!

13 jan 2009 21:21

Lijkt me ook erg gaaf, net als de trip naar/door de Schotse Hooglanden. Desondanks niet ingeschreven (als antwoord op jouw vraag) ;).

13 jan 2009 21:25

EriC4C schreef:net als de trip naar/door de Schotse Hooglanden.

:shock: Ben je weer aspirant(je) geworden :mrgreen: :wink:

13 jan 2009 22:04

:shock: Afbeelding Onderzoek alles en behoud het goede. Afbeelding
Plaats een reactie