Haringparty 25 juni 2009
Ik wil eens polsen of er interesse is voor een zomerse mini meeting, het is de bedoeling dat dit het leukste "uitje" van het jaar moet worden
Op 25 juni wordt er een haringparty georganiseerd door Lions club Dordrecht MM (2000). De opbrengst hiervan gaat naar het goede doel, te weten de kinderafdeling van het Albert Schweitzer ziekenhuis. Door de grote mate van sponsoring door met name regionale bedrijven bedrijven kan er veel waar voor het geld worden geboden in de vorm van aankleding en entertainment.
Dit jaar is er een perfecte lokatie gevonden aan het Wantij bij de Koninklijke Dordtse Roei en Zeilvereniging. Haring eten is onbeperkt.
Voor de niet haringliefhebbers zal Gert Jan de Kaasboer aanwezig zijn met een kaaswagen. Gert Jan is al meerdere malen bekroond tot kaaswinkel van het jaar en leverancier van meerdere sterrenrestaurants.
Bij voldoende enthousiasme ga ik zorgen voor een aparte PorscheForum tafel, zodat iedereen elkaar snel gevonden heeft. Nabij de lokatie is voldoende parkeergelegenheid.
datum: 25 juni 2009
tijdstip: vanaf 17.00 uur tot ca. 21.00 uur
lokatie: KDRZV, Wantijpark 2, 3312 AV Dordrecht
kosten: €27,50 per persoon, inclusief 2 consumptiebonnen -dat is eentje extra alleen voor forummers- (factuur is mogelijk)
Ik ben benieuwd!
deelnemers:
1. kickend
2. gast
3. horn
4. WdePundert (ovb.)
5. Marcel B.
6. Rad911 (ovb.)
7. EriC4C (ovb.)
100. Marco
Laatst bijgewerkt door
Marco op 19 maart 2009 10:24, in totaal 6 keer bewerkt.