Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
30 maart 2009 19:35
Lijkt me leuk om zondag even te gaan kijken.
Wie gaan er nog meer naar toe en zullen we een tijd afspreken??
Porsche Occasion Weekend - voorjaar 2009
Het Porsche Occasion Weekend bij Porsche Centrum Eindhoven; het evenement voor Porscheminnend Nederland!
Graag nodigen wij u uit voor alweer de zesde editie van het Porsche Occasion Weekend. Op 24, 25 en 26 april 2009 presenteren wij u een fantastische collectie Porsche occasions met uitgebreide keuze in uitvoering en bouwjaaar.
Hieronder treft u de belangrijkste informatie over het Porsche Occasion Weekend. Indien u nog vragen heeft over het weekend, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen. n.b.: Deze pagina zal op korte termijn van meer informatie worden voorzien, controleert u daarom deze regelmatig
Openingstijden Porsche Centrum Eindhoven tijdens het Porsche Occasion Weekend:
Vrijdag 24 april 10.00 - 18.00 uur
Zaterdag 25 april 10.00 - 17.00 uur
Zondag 26 april 11.00 - 16.00 uur
Voorlopig aanbod Porsche Occasions tijdens het Porsche Occasion Weekend:
911 29 stuks (993 / 996 / 997)
Cayenne 9 stuks
Cayman 4 stuks
Boxster 7 stuks
Opmerking: Alle occasions die Porsche Centrum Eindhoven regulier via haar site aanbiedt, zijn aanwezig. Naast deze occasions zullen in consignatie genomen auto's tentoongesteld worden. Deze groep gebruikte Porsches kunt u NIET terugvinden op de website van Porsche Centrum Eindhoven.
Eenmalige acties tijdens het Porsche Occasion Weekend:
Voor alle bezoekers:
1. U maakt kans op een weekend rijden in een Porsche. Middels een loting (u ontvangt uw lot bij binnenkomst) wordt er bepaald wie het weekend wint. Er wordt 1 weekend verloot.
2. Onder alle bezoekers worden 5 Porsche Design - The Essence geschenkpakketen verloot.
3. Tijdens het Porsche Occasion Weekend ontvangt u 10 % korting op alle artikelen uit de Porsche Drivers Selection - shop.
Voor alle kopende bezoekers:
Actie volgt...
Voor alle Porsche rijders:
Wanneer u tijdens het Porsche Occasion Weekend een vriend(in) / kennis als klant bij Porsche Centrum Eindhoven aanbrengt, dan ontvangt u onderstaande beloning (let op: dit dient direct aangegeven te worden bij de betreffende verkoopadviseur):
- een voucher t.w.v. € 250,- te besteden aan Porsche Drivers Selection Artikelen (zie ook onze Shop)
Opmerking: Al deze acties zijn eenmalig en gelden alleen tijdens het Porsche Occasion Weekend van 2009 (data: 24-04-2009 / 25-04-2009 / 26-04-2009). Vraag naar de voorwaarden. Alle genoemde bedragen zijn inclusief BTW.
30 maart 2009 20:05
hielkema993 schreef:Wie gaan er nog meer naar toe ..
Ikke niet .... ben dan de Paneuropeana aan het rijden
30 maart 2009 21:26
Ik kom zondag zeker even kijken.
30 maart 2009 22:03
Ik kom zeker even kijken
Zaterdag of zondag
02 apr 2009 21:45
ja Peter ik ben er zondag, ja eindelijk he.
02 apr 2009 23:51
Sunday is a non starter for me, but Friday or Saturday is no problem.
03 apr 2009 0:09
Ik ga op zondag denk ik. es kijke wie er meerijdt
03 apr 2009 10:45
Zullen we op zondag afspreken om 11:30 bij de Esso pomp op de A58.
Kunnen we daar verzamelen en met z'n allen
aankomen in Oirschot.
Ik hoor het graag.
25 apr 2009 19:22
Hi, nog liefhebbers om morgen naar PCE te rijden.
Ben vandaag ook heel even geweest, staan veel mooie auto's binnen.
Binnen alleen maar vanaf 996 buiten heb ik 1 993 gezien, een blauwe, erg mooi trouwens.
25 apr 2009 23:30
Ben vandaag geweest en heb vanuit daar nog even een bericht alhier gepost
Alles was prima verzorgd en er stonden mooie auto's. Regelmatig werden er auto's naar buiten gereden, er was best wel belangstelling voor de auto's. De dames van het ontvangstcomite waren erg voorkomend en vriendelijk
Nu maar hopen dat ik het weekendje Porsche zal winnen
26 apr 2009 6:55
Ook ik ben zaterdag even geweest. Ontvangst was inderdaad prima
Verder vond ik het naast de Crew errug rustig en naast de auto's op de occassionsite weinig in consignatie aanwezig.
Ook nog even (om de hoek) bij CarStore geweest. Samengevat leuk dagtripje
26 apr 2009 18:19
Hier kom ik wel een beetje laat achter
26 apr 2009 22:31
Was ook vandaag langs geweest, Ik heb met en paar anderen PF'ers rond gekeken. Stonden idd mooi P's tussen!
hielkema993 schreef:1 993 gezien, een blauwe, erg mooi trouwens.
Ik heb de 993 ook gezien met en Sticker "verkocht"
@enrico...Was jij ook vandaag langs geweest. Want ik heb jou auto buiten gezien , Kan dat?
27 apr 2009 9:57
BTRIII schreef:Sunday is a non starter
Ben je toch op zondag geweest??
27 apr 2009 13:18
Yep, last minute change of plan!
Het plan was om zaterdag langs te gaan, Helaas druk druk druk!. Maar (gelukijk) ''Every cloud has a silver lining'' zondagmiddag is vrij gekomen
hielkema993 schreef:Zullen we op zondag afspreken om 11:30 bij de Esso pomp op de A58.
Kunnen we daar verzamelen en met z'n allen
aankomen in Oirschot.
Ik hoor het graag.
Wij hebben hier ruim 20 minuten gewacht
27 apr 2009 19:20
Had even een berichtje op het forum achtergelaten dat jullie zouden komen dan was ik er zeker geweest
Volgende keer beter!!