Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsche event -fotografie in ruil voor ingang circuit & pits

06 apr 2009 23:09

Naast het feit dat ik dolgraag een Porsche zou aanschaffen als weekendcar, ... ben ik fervente fotograaf, en vroeg ik me af of een wederzijds plezier mogelijk is.
Iemand die access kan krijgen tot bepaalde circuit-races met Porsche's of zelf op circuit gaat racen.... in ruil voor foto's die ik kom nemen.
(ik heb voldoende proff. materiaal, het is gewoon kwestie van op de goede plaatjes te kunnen komen)

Dus, alle voorstellen zijn welkom ;-)

Re: Porsche event -fotografie in ruil voor ingang circuit & pits

06 apr 2009 23:28

:idea: Porsche Motion in Assen :idea:
Van Jan met de pet tot Bleekemolen .

06 apr 2009 23:31

Heet geen Porsche Motion meer Jeroen. Nieuwe werktitel is PorscheLive.nl
Binnenkort meer informatie laat de organisatie weten.

07 apr 2009 9:41

dinsdag 16 juni is er de NPC circuitmiddag/avond...in Zandvoort.

http://content.us.porsche-clubs.porsche ... 33002DE0B7

Circuit is dan vrij toegankelijk (ieder plekje) voor noppes, schieten maar...euh fotoos dan heh :D

09 apr 2009 13:10

maurice schreef:Heet geen Porsche Motion meer Jeroen. Nieuwe werktitel is PorscheLive.nl
Binnenkort meer informatie laat de organisatie weten.

Op Assen gaat het zowiezo niet lukken om zonder pers-accredatie(?) op de mooie plekjes te komen..
Ik heb dit namelijk vorig jaar al geprobeerd in overleg met Porsche-Motion's organisatie, maar het bestuur van het circuit wil tegenwoordig alleen mensen met de juiste pasjes langs de baan.. Op Zandvoort zou het wel moeten lukken, eventueel als combo fotograferen en vlaggen(Bij sommige club-dagen word er door de leden van die club gevlagd..)
Plaats een reactie