Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Verzoek om een "stoeltje" tijden de 911stedentocht

17 apr 2009 13:46

Als je bij 'Even Voorstellen' zoekt naar AJM, dan vind je mij als nieuw lid, maar (nog) zonder Porsche.
Graag zou ik een 993 of 996 aanschaffen, maar jammer genoeg heb ik geen Porsche ervaring...
Ik kreeg een gouden tip om mezelf daarom aan te plakken op het forum voor een "stoeltje" tijdens de komende 911stedentocht op 6 september 2009.

Dus, beste mensen, ben je die dag alleen in je 911 bolide (alle types!) dan wil ik je bij deze vragen om een zitplaats beschikbaar te stellen! Desnoods een ander familielid, zoals een 924, 944, Boxster, Cayenne of Cayman: als ik het Porsche gevoel maar kan opsnuiven!!!

Ik heb dus geen Porsche, maar wel een vidcam, zodat ik jouw Porsche kan filmen tijdens de rit. Natuurlijk ook alle andere deelnemers en ons prachtige Friese landschap!

Graag je reactie en bij voorbaat heel erg bedankt!

Re: Verzoek om een "stoeltje" tijden de 911stedentocht

17 apr 2009 15:38

Welkom AJM.
Ik wil je enthousiasme niet direct de grond in boren want het is erg leuk als je deze dag mee kan maken maar op dit moment hebben alle equipes minimaal 2 personen opgegeven. Via de deelnemerslijst op de site kun je wel zien hoeveel mensen er in een auto zitten en kun je misschien wat gerichter naar vrije plekken zoeken.
En laat de filmcamera maar thuis want we hebben dit jaar zeer waarschijnlijk een professionele videocrew die een prachtige DVD gaat maken. Kun je lekker genieten zonder de hele dag door een lens te hoeven kijken :mrgreen:

17 apr 2009 16:32

Tja als Yashmina deze vraag nu zou stellen....... :mrgreen:

17 apr 2009 17:39

Tipje: effe klikken (SFW) 8e plaatje. Denk het niet :mrgreen:

17 apr 2009 17:57

Haha, nice find...

20 apr 2009 18:17

pffffoei.... ik heb de deelnemerslijst inderdaad gezien en het wordt erg moeilijk om een stoel te bemachtigen!

De dvd schaf ik naderhand zeker aan!

Ik zal er zijn als toeschouwer en misschien kan ik buiten de 911stedentocht wel eens met iemand mee? :wink:

Anyone?

20 apr 2009 21:30

AJM schreef:Ik kreeg een gouden tip om mezelf daarom aan te plakken op het forum voor een "stoeltje" tijdens de komende 911stedentocht op 6 september 2009.

Zo goud was die tip blijkbaar niet . :oops:
Vergeet het voormalige porsche motion in Assen niet . :roll:

20 apr 2009 22:44

Volhouden, misschien komt er nog wel een deelnemer in z'n uppie. :idea:

23 apr 2009 10:56

Maurice en co:
ik kom wel kijken bij het eindpunt van de tocht. 8) Is dat waar we vorige zomer ook stonden, of hebben we een nieuwe locatie in Leeuwarden??

23 apr 2009 11:46

Barbara, de start en de finish zijn beiden op de Oldehoofsterkerkhof, het plein waar we zijn geƫindigd afgelopen jaar. Vergunning is inmiddels aangevraagd en we hebben een geweldige muzikale act geheel in stijl om deelnemers te onthalen.

24 apr 2009 0:06

Ja,dan wist ze waarschijnlijk niet in welke Porsche ze moest stappen he.haha :bang:
hielkema993 schreef:Tja als Yashmina deze vraag nu zou stellen....... :mrgreen:
Plaats een reactie