Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
03 mei 2009 20:39
Dear Porsche / Italy fan
We have booked this 9-day tour through Pharos Reizen in the Netherlands, starting 30/08 and finishing 6 September, both in Brescia. Hotels are booked through the agency on a bed and breakfast basis for a price of Euro 600,- per person. We are driving a Boxster S and would enjoy the company of other couples during this great route ! Let's enjoy the great joys of the Toscany and this legendary Rally route together. Interested to join us? Send us an email at:
ptvanroon@planet.nlRegards,
Pieter & Titia van Roon.
Beste Italie liefhebbers, bedankt voor jullie reacties, ik ben nog niet zo ervaren op dit forum. De reden dat we in het Engels geschreven hebben is omdat we ook niet-nederlands sprekende Porsche liefhebbers wilden bereiken. Onze oproep heeft geen commerciele bedoeling en puur bedoeld als een mogelijkheid voor andere liefhebbers om met ons deze fantastische rit te rijden.
Groetjes, Pieter en Titia
03 mei 2009 20:41
Welkom hier BTW. Vraagje: waarom schrijf je in het Engels, en is dit een commerciële post? Wel een gave tour trouwens.
03 mei 2009 20:53
Ter informatie (!) wil ik reageren op de info over deze rit die er, zoals Mischa schrijft, erg interessant uit ziet voor de liefhebbers van sportieve evenementen en speciaal in relatie tot grote namen als Mille Miglia
Heb uit eerste hand gehoord over deze rit, op basis van organisatie door Pharos, en diverse deelnemers waren zwaar teleur gesteld over de hotels.
Zodanig dat men soms 'buiten de deur' ging eten terwijl half pension betaald was voor de reis en men de de laatste dag (weer terug in de startplaats in Italië) het hotel helemaal werd overgeslagen (...) terwijl dit dus al betaald was.
Ter info, dus
03 mei 2009 20:55
Tja, Pieter .. 't is 'n beetje 'n Hit & Run entree die je maakt ...
... mss eerst even voorstellen
03 mei 2009 20:57
Heren let op, dit is geen specifiek Porsche evenement
Ik ben wel benieuwd waar ik meer te weten kan komen over deze rit zonder een e-mail te moeten sturen
03 mei 2009 21:00
Wat dacht je van Pharos reizen!?
Linkje - rondreis Mille Miglia
03 mei 2009 21:07
Via Pharos kom ik op 'n basisprijs van € 632,75 per persoon ...
... toch maar via de topic-starter boeken
03 mei 2009 21:09
Ja, dom ben ik heh.
Dank u voor uw hulp.
03 mei 2009 21:15
Beste Italie liefhebbers, bedankt voor jullie reacties, ik ben nog niet zo ervaren op dit forum. De reden dat we in het Engels geschreven hebben is omdat we ook niet-nederlands sprekende Porsche liefhebbers wilden bereiken. Onze oproep heeft geen commerciele bedoeling en puur bedoeld als een mogelijkheid voor andere liefhebbers om met ons deze fantastische rit te rijden.
Groetjes, Pieter en Titia
03 mei 2009 21:24
Pieter/Titia, let maar niet op Olaf hoor, een iets te actieve moderator
Ben al jaren 'lid' van dit forum en heb me nog nooit voorgesteld.
Ga uit van jullie goede bedoeling, tot het tegendeel ...
Een geweldige reis toegewenst en laat na afloop nog eens weten hoe het jullie bevallen is
03 mei 2009 21:28
Veel plezier inderdaad, en een verslag + foto's op deze plek zou leuk zijn!
03 mei 2009 21:29
Paul van Engelen schreef:Ben al jaren 'lid' van dit forum en heb me nog nooit voorgesteld.
.. met 3570 berichten en 'n aantal persoonlijke ontmoetingen hebben de meesten van ons toch wel 'n idee wie jij bent, Paul
03 mei 2009 21:31
Paul van Engelen schreef:Pieter/Titia, let maar niet op Olaf hoor, een iets te actieve moderator
Voordat je Olaf de "schuld" geeft van de nederlandse titel...dat was ik.
Tenzij het buitenlanders betreft die echt niet anders kunnen, vind ik dit de voertaal hier.
03 mei 2009 21:49
Beste mensen, dit was de eerste keer dat we een berichtje op dit forum plaatsten, met de bedoeling om andere Porsche liefhebbers.(niet commercieel met ons een fantastische rit ) te laten rijden. Godzijdank is dit een Porsche forum. Stel je voor als dit een Suzuki Swift forum was geweest.
03 mei 2009 21:59
.. why no Suzuki
I have a very nice collection
03 mei 2009 22:35
Ik heb zelf deze rit vorig jaar gemaakt met de NPC en inderdaad was het starthotel in Brescia een beetje chebbi met zacht uitgedrukt een matige keuken,maar dat werd de volgende dagen ruimschoots goedgemaakt met goede hotels en loggia,s en ook de hotels in Florence en Rome waren uitstekend.Dus met een klein beetje incasseringsvermogen een fantastische rit,wij hebben er echt van genoten.
Veel succes Hans
03 mei 2009 22:37
Gelukkig, we dwalen weer eens af
03 mei 2009 22:50
Hoi Hans,
We zijn ook NPC lid en hadden ons ingeschreven, maar moesten door omstandigheden annuleren.
Hopen dat Pharos een standaard hoog houden. Groet, Pieter
03 mei 2009 23:28
Da's toch van die polo's, hebben ze daar nou ook een rit van gemaakt?
03 mei 2009 23:32
Op zich een mooie rit lijkt mij maar ik rijd hem eerst wel tijdens de Mille Miglia. Ik ben benieuwd of dat "mindere" hotel in Brescia toevallig ook ons hotel is.....
03 mei 2009 23:36
LOL
KLIK hier voor m,n pics van 2008
de 1ste 1400 zijn niet van mille
04 mei 2009 11:50
Jan A. (993 4S) schreef:Gelukkig, we dwalen weer eens af
Jan, vaak is dat inderdaad zo, maar in dit geval...
Lees mijn eerste bijdrage eens
04 mei 2009 16:13
WM550spyder schreef:Op zich een mooie rit lijkt mij maar ik rijd hem eerst wel tijdens de Mille Miglia. Ik ben benieuwd of dat "mindere" hotel in Brescia toevallig ook ons hotel is.....
Ik heb in een beschrijving gelezen Ai Ronchi en dat komt mij zeer bekend voor en het zit in Brescia