Zoals de meeste van jullie wel weten woon en werk ik sinds oktober 2007 met mijn vrouw in Melbourne, Australie.
We hebben onze inboedel mee laten komen, maar m'n gele trots dus niet.
Nu zijn we vorig jaar juni welliswaar even in Nederland geweest, en toen ben ik wel even gaan kijken, maar tijd om een stukje te toeren was er toen niet.
Dit jaar moesten we in April voor een communie-feestje naar Limburg en vierde m'n moeder d'r 60e verjaardag, dus dacht ik deze keer een-en-ander wat beter in te plannen.
14 april jl dus de auto op gaan halen bij de stalling, en behalve dat ie er nog prachtig bij stond, liep ie ook meteen.
Niks geen gevoelige IMS Lager, roken of andere problemen. Hoezo kwaliteit?
Anyway, ik heb in 2 dagen probleemloos maar liefst 650 km gereden met de oude dame, en dan valt het met 1 op 6 wel op dat de benzine in Nederland echt meer dan twee keer zo duur is als hier in Australie.
Maar dat mag de pret niet drukken, wie weet wanneer de volgende keer weer is, niet?
Ik heb meteen ook nog maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om m'n neefjes met de Porsche naar school te brengen. En dan mag ie wel 36 jaar oud zijn, het is erg herkenbaar en maakt op kinderen nog steeds indruk
Van Hilversum tot Egmond, Amsterdam (tunnels!) tot Arnhem, ik heb niet alleen een hoop getoerd, maar ook foto's gemaakt. Het weer was echt fantastisch, en ons bezoek viel precies samen met het begin van de lente, dus het kwam precies allemaal samen. Ik heb echt genoten en weet weer precies waarom ik zo'n Porsche-gek ben!
Kortom, ik heb onwijs genoten en wil jullie graag wat van de foto's laten zien, vandaar.
Inmiddels zijn we alweer een tijdje 'thuis', en kijk ik uit naar de volgende keer, al denk ik dat dat hier in een huur-porsche gaat zijn.
Groetjes uit een herfstig Melbourne,
Patrick
PS: inderdaad, de 'negenelfstedentocht 2007' sticker zit nog op de voorruit