Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

19/12 afspraaktopic voor Belgen

09 dec 2004 6:53

Belgen en Belginnen,

Ik moak efkes een geschieën topic ver af te spreeke onder ons ... allien thoope da die Ollanders der nie teveul komen tussen zievere ... aans kunne we der wer nie on oat ee ... :lol: da zal wel nie ... want ze verston iere toch gien botte van :lol:

Het gemmakelekste ver aftespreeke is volges moa ievranst in de gebuure on den antwaerepse rink.

As ge der na afrijd on den afrit Deurne - Noord / Sportpaleis ... da wet eleken Belg ... dan ziede int nor beneeje rije op oewe rechter kaant een parkingske ligge ... allee das braak liggend veld ... aswe naa daar afspreeke kunne we een bietje vaijjer wer op dottostraat.
Om 8 uure daare ... dan kunne we oept gemakske richting Breda rije waarda de ieste bres ollanders aanpikt.

Alle Porschemenskes die erbij zulle zen ... stuurt een maileke nor dirk.r@skynet.be met ollen geejesem nummero ache wilt.
In geval as we mekaander zouwen misloope e ... en dan weete kikke oep oeveul man dak ston te wachten e ... aans kank daar laank ston ... oek belachelek natuurlek ...

Khooret wel

Dirk
:wink: :lol:

09 dec 2004 7:47

DUIDELIJK

Tot zondagmorgen dan maar hé. :D

09 dec 2004 8:08

Een afslag verder noord heb je tenminste nog een Afbeelding

Tot de 19e! :wink:

09 dec 2004 11:01

Om 8 uur :shock: ik dacht dat er ter plekke afgesproken was om 10u30. Volgens mappy is Gent-Doorn 2 uur rijden...

Of is dit omdat we rond Breda eveneens een stop inlassen ?

Enne dirkie, we spreken niet allemaal aantweirps hé

Groeten
(ook) Dirk

09 dec 2004 12:35

Ja -> 2 x Dirksssss volgens mappy -> afstand 199.4 km
-> duur 1h59 min
:D :D -> verbruik 17 liter
:wink: -> 18.87 € kosten en dit zonder de koffie in Breda :lol: :lol:

09 dec 2004 13:26

We lassen idd in Breda een korte koffiestop in (later hierover meer :wink: ) Ik heb dit absoluut nodig op een zondagmorgend ... ik kan ook desgevallend met een baxter koffie rijden maar das vrij lastig in de bochten ... :wink:

Daar pikken ook nog een paar Hollanderkes aan ...
PaSCal al zeker ... de rest weet ik nog niet.
Vandaar idd een beetje safe spelen qua het uur. De ervaring met dit soort dingen leert mij dat je zoiezo nooit op het voorziene uur aankomt :roll:

ja jaaaa jaaaaahhh kom maar kom maar ... :lol: :lol: :lol:

seg hebbie dan ook ingegeven in mappy.com dat ge met ne Porsche zijt :mrgreen:

@ Boxster ... 17 liter :?: :?: OPTIMIST :!: maak er 25 (minstens) van voor 199km ....

8)

09 dec 2004 13:57

:D wel we zullen zien ivm het verbruik naar doorn he ! 20 à 25 liter koffie :lol: :lol:

groeten Boxster :wink:

09 dec 2004 14:03

Boxster schreef::D wel we zullen zien ivm het verbruik naar doorn he ! 20 à 25 liter koffie :lol: :lol:

groeten Boxster :wink:

Minimum :!: :!: :wink: en tegen de tijd dat Jeroen instapt liggen mijn ogen op het dashboard ... :shock:

09 dec 2004 21:14

jo dirkie welle kunne wee baaeenkome lek de veurige kee.
allien op de juste oprit dan.dan crosse wa vet na sportpalaas.
7.30 is ok. ik bel van de week wel is efkens. :wink:
@boxster voor 17 liter vertrek jij toch maar beter een uurtje vroeger.
en niet boven de 90 komen dan he :lol: :o :twisted:

13 dec 2004 0:27

VOOR DE BELGEN (en de rest die uit het zuiden langs Breda komt!)

Rond 8:30-8:45 afspreken bij het AC in Oosterhout NB.

Voor de Belgen vanaf Antwerpen:
Rij vanaf Antwerpen richting Breda (duh!)
Bij Breda neem je de A58 richting Tilburg/Eindhoven
Daarna 3 afritten verder de A27 richting Utrecht !!!
Neem dan afslag 17, Oosterhout ZUID
Linksaf onder de weg door, linksaf bij de stoplichten (de 2e, anders ga je weer de snelweg op!) en voila... Je ziet het al gelijk liggen!

Afbeelding

Voor de Nederlanders, ik neem aan dat jullie dit weten te vinden, gewoon afslag 17, Oosterhout ZUID vanaf de A27 ;)

13 dec 2004 0:43

Keet is mij bekend PaSCal ... da komt allemaal snor ... :wink:

13 dec 2004 2:17

dirkie schreef:Keet is mij bekend PaSCal ... da komt allemaal snor ... :wink:

Whe have a leader..... :wink:

13 dec 2004 12:09

Als ik het goed begrepen heb, moet ik op de Aantweirpse ring richting Breda volgen en de afrit Deurne-Noord nemen, waar er blijkbaar een soort parking is...

Blijft 8 uur OK ? Allicht wel, en dus tot zondag ZEER vroeg.

Dirk-die meestal moeite heeft met vroeg opstaan :wink:

13 dec 2004 13:41

WIJZIGING!!

Gelukkig kwam ik deze ochtend voorbij de afspraakplaats ... wegens de werken aan de ring is voorvernoemde Parking herschapen tot een kleine bouwwerf ... :roll: Dus afspreken hier is beetje gek.

De beste optie zal dan zijn AFRIT BURCHT ZWIJDRECHT net aan de andere kant van de Schelde-oever.

Dus voor de mense nuit Oost en West Vlaanderen ... de laatste uitrit VOOR de Kennedytunnel :!: ... de mensen van de andere kant ... de 3e uitrit NA de Kennedytunnel ...

Daar heb je een Carrefour - AUTO 5 - BRICO ... op de Parking voor AUTO 5 spreken we af dus ... plaats zat en het makkelijkst.

Dirk
8)

13 dec 2004 14:11

Misschien kom ik wel eens kijken Zondag , die Auto 5 is vlak bij mij . En wie weet is er op het laatste moment toch een zitje vrijgekomen !

13 dec 2004 15:49

Ja dirkie , ik zal eens moeten zien met de routeplanner ,ik kom via N49 exspressweg Knokke - Antwerpen :shock: en nu het leuke nieuws ,er is nog een Boxsterke bij dus 3 Boxboxbox in je zog :D :D :D
Alex :drive:
Edwin :drive:
Nico :drive: --->Nickname /Black Boxster

Lalalalalalal :^:

Groeten nog aan iedereen

13 dec 2004 18:38

Boxster schreef:Ja dirkie , ik zal eens moeten zien met de routeplanner ,ik kom via N49 exspressweg Knokke - Antwerpen :shock: en nu het leuke nieuws ,er is nog een Boxsterke bij dus 3 Boxboxbox in je zog :D :D :D
Alex :drive:
Edwin :drive:
Nico :drive: --->Nickname /Black Boxster

Lalalalalalal :^:

Groeten nog aan iedereen

Leuk ... :D

13 dec 2004 20:44

Owh, 3 Boxsters... Hoe leg ik dat uit aan mijn meisje? *slik*

13 dec 2004 21:01

paSCal schreef:Owh, 3 Boxsters... Hoe leg ik dat uit aan mijn meisje? *slik*

Hey Pascal .... ff de samenkomstdetails doornemen ...

Wij spreken af om 8hrs ... ff kletsen en blablabla ...
Denk uurtje of 8u45 a 9u aan die AC toko daar ...
Hebbe we in principe leuk 15 a 20min om ff kennis te maken (wij nie, zun wel :wink: ) en dan rustig verder te tuffe met heel de bres 8) nice nice :lol:

la laaa laaaalala ... nog ff geduld allemaal ... :D :wink:

Dirk-die-8u-ook-beangstigend-vroeg-vindt :afro:

13 dec 2004 21:07

dirkie schreef:Denk uurtje of 8u45 a 9u aan die AC toko daar ...
Hebbe we in principe leuk 15 a 20min om ff kennis te maken (wij nie, zun wel :wink: ) en dan rustig verder te tuffe met heel de bres 8) nice nice :lol:

Prima plan, moet de auto nog halen, want het gaat regenen lijkt het op :( Maakt me op de dag niet uit, maar 's-nachts moet ie dan wel mooi binnen staan! ;)

13 dec 2004 21:41

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Heb er zin in

Alleen wel te hopen dat ze sterke espresso verkopen bij AC

14 dec 2004 0:14

Mmmh, als er *zoveel* personen uit BelgaLand in Doorn trachten aan te komen......

wordt de verzameltijd DUS drie kwartieren LATER dan gepland?

:wink:

14 dec 2004 0:19

ErikE schreef:Mmmh, als er *zoveel* personen uit BelgaLand in Doorn trachten aan te komen......

wordt de verzameltijd DUS drie kwartieren LATER dan gepland?

:wink:

Zalt gaan jahhh ... :wink:

14 dec 2004 12:18

:wink: En dirkie ,we zullen daar maar nie veel op zeggen zeker,alhoewel ik hoor je al luidop denken met die trage boxsters :D :D

Afbeelding

:wink: Boxster

14 dec 2004 12:36

Troost je, mijn dieseltje rijdt ook mee ;)

Dus "de Boxsters" zijn niet het traagst...
Plaats een reactie