Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Porsche Driving Experience, 14/15 oktober, circuit Assen

13 okt 2009 11:32

Ik ga (alleen 14/10) naar PDE op het circuit in Assen.
't belooft prachtig weer te worden.
Nog PF-ers die ik daar morgen ga tegenkomen :?:

Re: Porsche Driving Experience, 14/15 oktober, circuit Assen

13 okt 2009 12:59

Helaas, ik had er graag bij geweest dit jaar maar kan niet onder het werk uit komen op dit moment.
Heel veel plezier in ieder geval, zijn erg leuke dagen.

14 okt 2009 23:52

Was erg gaaf. Schitterend weer. Vandaag 21 P.'s, morgen 46 hoorde ik (zonder mij).
Heb zelf geen plaatjes geschoten maar er liep een freelance fotograaf rond die los is gegaan: klikkerdeklik

20 okt 2009 16:17

Was er de 15e. Super weer idd, fantastisch georganiseerd...... en...... lekker ritje van Sittard naar Assen 360 km heen over de 46 ...57...42...en.... yes....aan het end van de dag weer terug. Geen schrammetje, wel 3 volle tanks lichter (ach als ik dat vergelijk met de turbo's van een paar andere bezoekers is zo'n gewoon motortje nog zuinig).
Kan er zo weer een weekje tegen.

20 okt 2009 16:50

pat69 schreef:maar er liep een freelance fotograaf rond die los is gegaan: klikkerdeklik

Waarom staat die vent toch elke keer te zwaaien naar die P's...
En 1 P die redelijk hard de grindbak in rijdt. Dat zal wel wat steenslag opleveren...

26 okt 2009 21:53

Waarom staat die vent toch elke keer te zwaaien naar die P's...
Hij doet een eland na. Ik geef toe: met een elandkostuum erbij was het duidelijker geweest. Het betrof een 'lane change'-oefening, dus je rijdt op de rechterbaan, object voor je op de rijbaan, stuur 180 gr linksom, 180 gr rechtsom, rechtdoor op de linkerbaan, snel rukkie naar links en rukkie naar rechts om de koets stabiel te krijgen.
Plaats een reactie