Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
06 nov 2009 13:52
Hallo PFT- Hunters.
De Porsche Forum Trophy hunt 65 start vanavond om 19.00 uur.
SPELREGELS PFT HUNT 65
Ik beantwoord alleen vragen die betrekking hebben op de gegeven aanwijzingen.
Dus geen vragen als :
Ligt ie ten noorden van de grote rivieren o.i.d? :=> dan antwoord ik met Off Topic.
= Goed
= Fout
= Geen idee = ?
= Off topic
= Wel lachen, maar Off Topic
De foto's worden geplaatst in de map PFT hunts:
album/album_cat.php?cat_id=63De vinder maakt kans op het winnen van een Porsche Turbo.
Laatst bijgewerkt door
barolo op 07 nov 2009 15:45, in totaal 1 keer bewerkt.
06 nov 2009 14:22
Leuk dat je de staatloterij hebt gewonnen en de winnaar daarin laat meedelen met een P Turbo
Of wordt het een fiets van het merk Giant. Die boom heb ik liever niet in mijn tuin.
06 nov 2009 17:43
Foto 1 toont de 'Grizzly Giant' ; zijn we op zoek naar een dierentuin ?
Groet, Frank
P.S. het vindersloon van #64 is ( alweer ) onderweg
06 nov 2009 17:46
Achter het hek is nog een deel van het bord 'Please stay out' te lezen. Ligt de Trofee in een verboden-in-te-rijden-weg ?
Groet, Frank
Zo, ik heb m'n werk voor vandaag weer gedaan ....
06 nov 2009 18:39
Heb jullie vorige zoektocht gevold(leuk), is het de moeite dat ik mee doe, ken daar in het noorden nie veel en is eindje weg van hier:?:
06 nov 2009 18:42
Zijn we op zoek naar de dikste boom van Nederland ? Da's de 'kabouterboom' ; een tamme kastanje in Beek-Ubbergen met een stamomvang op 130 cm van de grond van 850 cm ; da's toch geen kabouter meer ? ? ?
Bouwjjar van de boom : 1550 - 1650 .....
Zo leer je nog eens wat
Groet, Frank
@ JMS : tuurlijk meedoen ! Hoezo het noorden ? ? ? wat weet jij meer dan wij ?
06 nov 2009 18:46
Morgen van de partij, vanavond is verjaardag van mijn moedertje
06 nov 2009 19:52
no 8 minuten
en dan ga ik ook eten en dan bedje in
06 nov 2009 20:13
Hint 1:
06 nov 2009 20:18
Alle hints tot nu toe:
@JMS, gewoon blijven meedoen. Ik ga je niet vertellen of tie onder of boven de rivieren ligt.
06 nov 2009 20:25
Hint 2:
Volgens Google staat de dikste boom van NL in Zuid-Holland, gaan we naar deze provincie?
gast schreef:Op het bordje staat Giant. Da's een fietsmerk ( toch Renger en Sigrid?) De Giant fabriek staat in Nederland. Zoeken we in Nederland. Of zelfs al naar de provincie waar de fabriek staat
Flevoland ?
06 nov 2009 20:28
Is dit Kees Brusse, Rotterdammer van geboorte
Zuid-Holland?
06 nov 2009 20:41
Sigrid schreef:Is dit Kees Brusse, Rotterdammer van geboorte
Zuid-Holland?
gast schreef:Heeft de mammoetboom iets te maken met de provincie waar we naar zoeken? De firma mammoet bijvoorbeeld? In Zuid Holland?
Mammoetboom =
Zuid Holland =
06 nov 2009 20:43
gast schreef:de bijnaam van de boom is de boksboom. De man op hint 2 is een bokser?
Hint 3:
06 nov 2009 20:45
“Wat een reus!” “Een boom waarbij je jezelf nietig voelt!” “De schors voelt aan als kurk!” Dit soort uitspraken worden aan bewonderaars ontlokt terwijl zij rond de stamvoet dwalen. De mammoetboom, Sequoiadendron giganteum, is een van de meest imposante boomsoorten die we kennen. De soortnaam (giganteum = reusachtig) is met goede reden gekozen.
De boom staat in Zutphen.....maar die provincie mag niet
Gelderland
06 nov 2009 20:47
Voorlopig geen hints meer. Deze 3 hints zijn een stukje van de puzzel. De puzzel kan je naar de eindlocatie brengen. De hints verwijzen in ieder geval niet naar de eindlocatie.
Veel succes en vanavond geen hints meer.
06 nov 2009 20:48
Gaan we op zoek naar een kasteel waar een "bekende" boom staat???
06 nov 2009 20:49
Krijgen we wel antwoord op onze vragen vanavond?
06 nov 2009 20:53
Had ook al idee met boom en kasteel:
Gaan we weer eens naar België, Mammoetbomen op het domaine du Rond Chêne?
06 nov 2009 20:59
Sigrid schreef:Gaan we op zoek naar een kasteel waar een "bekende" boom staat???
De hoogste boom van Nederland staat in de tuin van de Palace The Loo in Apeldorn
06 nov 2009 21:01
In Wijchen wordt gedurende acht weken een boomverkiezing georganiseerd. Met de vraag Welke boom heeft de X-factor? kunnen alle inwoners uit Wijchen op hun favoriete boom stemmen. Maar het is ook mogelijk om zelf een boom aan te dragen wanneer deze nog niet op de lijst staat. Het stemmen en nomineren van bomen gaat allemaal via de website
http://www.boomverkiezing.nl. Wijchen heeft hierop haar eigen verkiezingspagina. De boomverkiezing is een initiatief van de Bomenstichting.
Noord Brabant?
@BTRIII....had ik ook al gezien, maar Gelderland mag niet als provincie
06 nov 2009 21:01
Sigrid schreef:Gaan we op zoek naar een kasteel waar een "bekende" boom staat???
Sigrid schreef:Krijgen we wel antwoord op onze vragen vanavond?
racebeus schreef:Had ook al idee met boom en kasteel:
Gaan we weer eens naar België, Mammoetbomen op het domaine du Rond Chêne?
06 nov 2009 21:03
Gaan we naar de provincie Utrecht?