Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
01 dec 2009 21:28
De "limbo"Tunnel challenge
01 dec 2009 22:10
In dat kreng zit om de 20 meter een camera
Alleen te nemen in z'n 1 of 2
01 dec 2009 22:16
Mooie wandjes in de tunnels
en voor het geluid, heel smal.... dus
01 dec 2009 22:19
Alleen jammer van die blowers aan het begin, midden en einde ... takkeherrie.
Maar verder lekker tunneltje hoor
01 dec 2009 22:39
Volgens mij is de Roertunnel op 18 februari 2008 al voor verkeer opengesteld. (Welliswaar regelmatig dicht wegens storingen)
Regelmatig al met de 996 door heen gereden.
01 dec 2009 22:57
Correctemundo
01 dec 2009 23:04
Afgelopen nacht om 0:00 uur is de snelweg opnieuw officieel geopend.
Alle problemen met de tunnelbeveiliging zouden nu weer opgelost moeten zijn.
01 dec 2009 23:04
Beide tunnels, ook die bij Swalmen, zijn afgelopen september, oktober en november gesloten geweest.
Volgens mij zijn ze eerder ook al af en toe dicht geweest omdat de plafon platen naar beneden vielen, en een of ander waarschuwingsysteem te pas en te onpas afging. Was technisch te ingewikkeld (gemaakt)
01 dec 2009 23:45
Met afgelopen zaterdag in de krant al de vermelding dat hij nog een paar keer dicht moet om restpunten op te lossen
. Dit alles buiten de keren dat hij dicht gaat door een te hoge vrachtauto. zoals vanmiddag .
Ik weetalleen niet of die camera`s er zijn om het verkeer te monitoren en/of snelheid in de gaten houden (lees flitsen)
01 dec 2009 23:48
Gewoon met +270 erdoor dan sta je niet op de foto....
01 dec 2009 23:49
Jammer dat haalt die van mij net niet .
02 dec 2009 20:25
Ik doe graag mee
02 dec 2009 22:41
OK mannen, wat wordt het?
Ik stel voor zondag 13/12 om 9.00 op elkaar wachten bij Shell Swentibold aan de A2 tussen afrit Urmond en Born. We rijden dan richting Roermond door de tunnels (bijzaak), dan de 52 op richting Duesseldorf (vrij rijden), bij Kaarst de 57 op R Keulen (paar km vrij rijden), dan de 46 richting Heinzberg (vrij rijden), koffie aan het einde van de autobaan bij Heinzberg (als we op tijd kunnen remmen) en iedereen binnendoor weer terug naar huis via Sittard of Roermond?
Who is on?
03 dec 2009 0:14
Ik doe mee
03 dec 2009 0:41
+1
03 dec 2009 8:17
De tunnels ok
De rest van het programma kan BEPPIE niet bij houden
Ga ik wel 48 keer door de tunnels heen is ook minder km's dan de RTC en ATC
03 dec 2009 19:19
Bei trockenes wetter und kein salz... -> ben ik "present..."
Option: Esso tankstation op de Windraak ??
gr. Peter...
03 dec 2009 20:45
Moet me lukken
03 dec 2009 21:21
Driver schreef:Bei trockenes wetter und kein salz... -> ben ik "present..."
Option: Esso tankstation op de Windraak ??
gr. Peter...
OK driver, om 8.45 Esso windraak.
997carerra2, zien we jou ook daar?
03 dec 2009 21:22
Ik bedoel 997carrera2......
03 dec 2009 22:52
Zal er zijn, Esso op de Windraak, is dat naast dat autobedrijfje
03 dec 2009 23:52
yep, ook naast de boerderij. Maar omdat Windraak uit 8 boerderijen en 3 autobedrijfjes bestaat (OK klooster en cafe daargelaten), moet je echt zoeken naar die ene Esso pomp.......
04 dec 2009 0:23
gast schreef:M a r c schreef:Gewoon met +270 erdoor dan sta je niet op de foto....
het schijnt van wel
Robert Doornbos is ooit op de afsluitduik met zijn F1 bolide geflitst op zo'n 270 km.
Hoogte?
04 dec 2009 0:59
5 meter? Dan kan ie niet mee de Roertunnel in. Alles boven de 3,9925015m loopt daar vast. Een truck met vuile banden heeft 'm hangen.
Overigens, snapt iemand eigenlijk waarom de electronische systemen zo ingewikkeld moeten zijn in die zogenaamde verlengde bruggen?
Ik begrijp dat je niet zomaar ff uit een tunnel onder de Mont Blanc kan lopen, maar ik zou zeggen dat in die overbrugginkjes hier een paar wenteltrappen van 6 meter omhoog naar de buitenlucht beter werken dan al die electronica. Als je al niet zo naar buiten kan lopen natuurlijk........tis allemaal eenvoudiger dan de eerste de beste parkeergarage.
Of is dat allemaal te simpel bekeken.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.