Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
08 jan 2010 16:55
http://www.sportcarspringrally.nl/images/home/home.htmlIk rij mee (equipe 96), zijn er nog andere Porsches die meedoen met het programma?
08 jan 2010 18:14
Zeker, 065 lucky number
10 jan 2010 14:31
Ik sta op de reservelijst.. hopelijk is er straks een uitvaller
22 jan 2010 20:43
Ik ben er ook weer bij (057)
30 jan 2010 16:57
Yess zit er ook bij Equipe 115
Laatst bijgewerkt door
David->996C4 op 14 maart 2010 13:28, in totaal 1 keer bewerkt.
30 jan 2010 18:07
Nope
... dan verdedig ik mijn titel bij La Carrera Paneuropeana
10 feb 2010 10:09
De 964 is dan klaar en kan de weg weer op dus wij doen mee.
20 feb 2010 11:50
ik heb je 964 gister gezien bij Speedservice, ziet er erg strak uit met al die nieuwe onderdelen! Ben benieuwd hoe de dubbele uitlaat klinkt!
09 apr 2010 16:58
De auto (de 993) staat klaar en het is mooi weer. Zometeen gezellig bij het buffet aanschuiven
12 apr 2010 9:38
Was een schitterende rally wat mij betreft, mooie route en leuke wagens en mede dankzij speedservice véél P's.
Ook veel ander mooi spul: Bugatti EB 110 met vlammen uit de uitlaat, was ook een mooi beeld.
Organisatie en dinner etc prima in orde, echt een aanrader deze rally!
startnummer 96
12 apr 2010 13:45
LouisXIV schreef:http://www.sportcarspringrally.nl/images/home/home.html
Ik rij mee (equipe 96), zijn er nog andere Porsches die meedoen met het programma?

Ik was 96...
12 apr 2010 17:04
Was weer een mooie editie dit jaar! Veel Porsches zoals werd verwacht. Ik was aanwezig als fotograaf en heb op vrijdag foto's gemaakt en op zaterdag ochtend van de start. Als iemand nieuwsgierig is of ik hem op de foto heb staan hoor ik het hier wel of via Pb! Gelieve de auto + kenteken vermelden

.
15 apr 2010 19:46
Wij hebben ook genoten, alweer voor de vierde keer. Inderdaad heeel veel P's en wat algehele verjonging in het deelnemersveld. Dat we op zaterdagochtend eerst de Limburgse heuvels deden was een echte verbetering (lekker rustig dan nog!). Die lange rechte wegen op de hoge venen mogen er wat mij betreft wel uit hoor, en de avondrit mag ietsje langer duren.
Echt genoten hebben we van een treintje met een klassieke 911 voorop en twee turbo's erachteraan (930 en 993TT). Bleek de klassieker wel uitgerust met een 3.2 en die nam ons echt mee door de Eiffel! Schitterend ....
Richard PB
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.