Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Gesloten onderwerp

'2 landen in 1 dag'-rit (2 Mei)

24 feb 2010 12:06

Na het grote succes van 1 november jl van de Culturele Buren Bezoek rit (met dank aan Horn en Erick!), willen we dit jaar weer graag met een plakje cake + koffie nuttigen bij PC Gelderland om daarna gezamenlijk een stukkie richting en in Duitsland te touren voor de ‘2 landen 1 dag’ rit. Dit op zondag 2 mei. De ontvangst bij PCG was vorig jaar fabuleus, en Mark Wegh is zo aardig geweest om zich wederom bereid te verklaren om het zooitje ongeregeld :wink: te ontvangen.

Zoals gezegd zullen we onder het genot van koffie en thee (en met mazzel een plakje cake) genieten van de gastvrijheid van Porsche Centrum Gelderland en al het moois dat daar staat. Hier is iedereen welkom vanaf 9 uur ’s ochtends. Adres: Ressenerbroek 2, 6666 MR Heteren.

Daarna zullen we om 10 uur gaan rijden. Iedereen krijgt een routebeschrijving die ook in dit draadje zal worden neergezet, dit volgt nog. Op deze manier kan iedereen zich voorbereiden om ervoor te zorgen dat hij/zij ook daadwerkelijk 2 landen in 1 dag te zien krijgt.

Halverwege stoppen we even op een parkeerplaats (precieze locatie volgt nog) om de groep bij elkaar te laten komen, op adem te komen van al dat moois dat het andere land ons te bieden heeft en dit te delen met anderen. Vervolgens gaan we verder richting het land waar we begonnen zijn waar we elkaar weer treffen op onze eindlocatie. Dit zal zijn ‘Hotel De Roskamp’ te Rheden (met een mooie grote parkeerplaats voor onze P’s!). Adres: Arnhemsestraatweg 62, 6991 JG Rheden. Hier kunnen we op eigen kosten iets drinken en indien gewenst, iets eten en elkaar bijpraten over de mooie 2 landen die wij in 1 dag hebben gezien. Het Hotel De Roskamp biedt ons de mogelijkheid om voor Euro 12.50 een speciale Porschelunch te bestellen bestaande uit een lekkere kop soep met 3 belegde broodjes zodat niemand met een leeg gevoel weg hoeft te rijden. Graag bij aanmelding aangeven of je hiervan gebruik wilt maken.

Praktische info:

Iedereen dient de routebeschrijving zoals in dit draadje neergezet mee te nemen. Op de routebeschrijving staan geen namen, contactgegevens of telefoonnummers. Het is namelijk geen race/rally/toerrit, maar een eenvoudig ‘2 landen in 1 dag’ bezoek. Iedereen rijdt hierbij op eigen verantwoordelijkheid en op eigen houtje in beide landen. Dus er is geen quitclaim en remember: je hebt niks te winnen, alleen te verliezen! Wel is het advies om in Heteren met een volgetankte P te verschijnen!

Het laatste puntje betreft de aanmelding. Mocht je komen, meld dit dan in dit topic. We gaan geen presentielijst bijhouden, dus we hoeven geen type-informatie, echte namen of kentekens te weten. Wel willen we benadrukken dat aanmelding niet vrijblijvend is. Onze gastheer Mark Wegh van PCG moet namelijk koffie/thee (en cake) inkopen op basis van de aanmeldingen, waardoor je het Porscheforum een slechte naam bezorgt als je je wel aanmeldt en vervolgens niet komt opdagen. Ook moeten we dan alle overgebleven koffie opdrinken en dat rijdt niet lekker.

Vragen? Via dit draadje horen we deze graag.

Graag tot de 2e mei!

Het ‘2 landen in 1 dag’ team, Mark (Mark996) en Mischa (MS964)

Deelnemers: Lunch (hoeveel personen):

1. Mark996 (1p) + lunch
2. MS964 (1p) + lunch

Re: '2 landen in 1 dag'-rit

24 feb 2010 12:55

K*t, dan kan ik niet :cry:

Re: '2 landen in 1 dag'-rit (2 Mei)

24 feb 2010 16:08

Jammer. :( Voor de rest: inschrijven heren (en dames)! :D

24 feb 2010 16:52

denk dat het voor mij ook teveel is in die periode :bang: ( lees thuis front )

24 feb 2010 16:59

Sh*t, dat Dinslaken hadden we ons niet gerealiseerd. Staat ook niet op de PF-kalender. Ik zal nog even met Mark overleggen, want dit wordt mogelijk wel wat veel in die periode. :(

24 feb 2010 17:02

Word tijd voor een update bij de evenementen! Horn, al je het te druk hebt met andere dingen wil ik dat ook wel van je overnemen, ik hou sowieso al een lijst bij op een ander forum.

24 feb 2010 17:17

haha www.grunnrun.nl.tp ook 2 mei.... :o

24 feb 2010 17:22

ja en die houden de boel toch maar op :roll:

24 feb 2010 18:01

gast schreef:30/4 Zolder
01/5 Dinslaken
02/5 weer van huis weg :scratch:

Kheb hetzelfde probleem... :(

24 feb 2010 18:46

Ik ga 8 mei al de P "uitlaten" in Duitsland en Italie (en mindere mate Zwitserland :? )

Sla dus even over.... maar alle anderen alvast veel plezier :ba:

24 feb 2010 18:47

Dat is inderdaad iets te veel van het goede..

We zouden dan ook als nieuwe datum willen voorstellen zondag 18 april. Deze hebben we nog als optie openstaan. Voorzover ik heb kunnen zien, zijn er rond dat weekend geen grote P evenementen, maar omdat ik niet het totale overzicht heb, hoor ik graag of dit juist is.

Alvast dank voor het meedenken!

24 feb 2010 18:59

Porsche Francorchamps Days zijn op 16-17-18 april

24 feb 2010 19:24

Wat te denken van 22-23 mei, T.O. gaat toch niet door! :cry:

24 feb 2010 20:59

mark996 schreef:We zouden dan ook als nieuwe datum willen voorstellen zondag 18 april. Deze hebben we nog als optie openstaan. Voorzover ik heb kunnen zien, zijn er rond dat weekend geen grote P evenementen, maar omdat ik niet het totale overzicht heb, hoor ik graag of dit juist is.
!

17 april Disco-feest bij Do!!!! :ba:

24 feb 2010 23:05

:scratch: mmmm 2 mei zou ik wat tijd vrij kunnen maken, ik laat het nog weten.

24 feb 2010 23:09

ber ,datum gaat al veranderen

24 feb 2010 23:13

Dan wacht ik nog even af Richard, bedankt :thumleft:

25 feb 2010 0:59

Ben er bij! :cheers: Wanneer dan ook!
Laatst bijgewerkt door Marc-911 op 25 feb 2010 1:37, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2010 1:08

Achter de schermen is er koortsachtig overleg :wink: over een nieuwe datum. Hopelijk morgen meer nieuws hierover.

25 feb 2010 12:27

Nu maar hopen dat ik kan op de nieuwe datum :| Welke datum het ook mag worden, wat ik hier in ieder geval kwijt wil is dat ik het grote klasse vind dat jullie de handschoen hebben opgepakt en de tijd en moeite nemen om iets in forumverband te organiseren :thumleft: :cheers:

25 feb 2010 18:21

:bang: Dan kan ik niet... lang weekend naar Terschelling.... jammer!
Had graag meegewild! De vorige keer was :thumleft: :cry:

Kan het niet verzet worden? Aangezien voor vele het een langweekend is! (vrijdag 30 april konningendag!)

25 feb 2010 18:55

Sorry :oops: Marcel..... :oops: ben te snel geweest!
Maar ook de 18e kan ik niet.... dan ben ik met de 964 in belgie :mrgreen: een familie-weekend in de ardennen!
Laatst bijgewerkt door Dimitri-Turbo op 25 feb 2010 18:56, in totaal 1 keer bewerkt.

25 feb 2010 18:56

ja dat krijg je als je een luchtkoelert rijdt :popcorn: mars kom er maar in

25 feb 2010 19:05

:mrgreen: :popcorn: ..... vertel, vertel, vertel... Mars! :mrgreen:

Over de snelheid van een luchtkoeler kan ik nog niets zeggen! Heb er zelf maar 2,8 km mee gereden! het weekend dan ga ik los :!: :!: :!: :mrgreen:

26 feb 2010 11:34

Hier een nieuwe poging :salut:
Gesloten onderwerp