Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
23 apr 2010 22:31
Treintje naar Dinslaken vanuit Brabant?? Stel voor verzamelen bij Total station Van Esch langs A58 bij moergestel, uurtje of 9? Kan ook uurtje vroeger of later. Laat maar horen!
24 apr 2010 14:47
Ik ben erbij. Zou zelf eventueel ook wel wat eerder willen vertrekken. Maar laat dit wel afhangen van de meerderheid.
26 apr 2010 23:58
Beste Porsche-freaks,
Elke jaar op 1 mei, is er in DINSLAKEN (Duitsland) een Porsche meeting op een paardenrenbaan waar zo'n 1500 porsches bij elkaar komen. Je mag met je eigen Porsche het terrein op (voor ongeveer €15), je maakt een ere rondje en parkeert je auto op de renbaan. Je kijkt je ogen uit, van de OUDSTE t/m de ALLERNIEUWSTE Porsche t/m de meest gepimpte/uitgebouwde Porsche.
On topic:
Elk jaar vertrekken we vanuit VELDHOVEN (via de A67 richting Venlo) met 924S/924 le mans / 944 turbo / 993 / boxster (6/7 wagens) etc. Alleen de reis er naar toe is al heel gaaf en trekt veel bekijks! Als je zin hebt om aan te sluiten bel me dan 0613667044.
Groet Hans
27 apr 2010 0:52
Welkom met je eerste post.
Er wordt al jarenlang verzameld in Duiven bij de Ikea.
27 apr 2010 6:14
911fan schreef:Beste Porsche-freaks,
Elke jaar op 1 mei, is er in DINSLAKEN (Duitsland) een Porsche meeting op een paardenrenbaan waar zo'n 1500 porsches bij elkaar komen.
welkom. zoekfunctie zou je hebben opgeleverd dat er zowel dinslaken topics bestaan van de afgelopen jaren als foto albums.
ben er zelf nu drie keer geweest. de eerste keer vond ik leuk, de andere twee waren tegenvallers en teleurstellingen. Het was dat het gezellig was om andere forummers te spreken, maar ik heb - als ik daar 15 euro armer en een hongergevoel rijker - weg rij altijd het gevoel dat ik 15 euro heb betaald om een uur of twee op langparkeren van Schiphol rondgekeken te hebben...
maar ieder zijn meuk.
27 apr 2010 7:58
horn schreef:ben er zelf nu drie keer geweest. de eerste keer vond ik leuk, de andere twee waren tegenvallers en teleurstellingen. Het was dat het gezellig was om andere forummers te spreken, maar ik heb - als ik daar 15 euro armer en een hongergevoel rijker - weg rij altijd het gevoel dat ik 15 euro heb betaald om een uur of twee op langparkeren van Schiphol rondgekeken te hebben...
maar ieder zijn meuk.
Kom je dit jaar gezellig een broodje bratwurst doen Horn?
27 apr 2010 8:55
maar zoals gezegd: ieder zijn meuk.
MarkS schreef:Kom je dit jaar gezellig een broodje bratwurst doen Horn?
nee, ik denk dat ik op zaterdag 1 mei dit jaar eens bij mijn schoonmoeder op visite ga. of bij Ikea ga winkelen. of naar de Efteling. Of kijken bij het ritueel slachten van een schaap. Dinslaken sla ik weer een keertje over
27 apr 2010 9:04
Harald zal ik die 15 euris voor je betalen
Zelf word ik altijd wat "hebberig" van al die mooie Porsche's
Altijd leuk de forummers tegen te komen, we hebben dezelfde afwijking
Zie je
27 apr 2010 9:24
De entree is 25 euro. Het is een schitterend Internationaal evenement op een stoffige paardenrenbaan met Porsches in alle soorten en maten. Zo'n 50 stands met boeken, Tshirts, onderdelen, tuning etc... Niet vergeten een thermoskan, een zonnebril, zonnecrème en een strandstoel mee te nemen. Ik vind het errug leuk, maar wil er niet langer dan 2 uur vertoeven, want dan heb ik het er wel weer gezien.
Ik ben er ook 3 x geweest en als ik moet kiezen tussen het bezoeken van mijn schoonmoeder of de IkEA, dan is de keuze snel gemaakt.
27 apr 2010 9:56
Moet ik nog wel snel een heel compact stoeltje zien te scoren....
27 apr 2010 11:30
bij jouw past er wel een kratje bier voorin
27 apr 2010 15:58
Neem jij een stoeltje voor me mee, dan zorg ik voor het bier....
Maar rijden en drinken lijkt me niet zo'n geschikte combi....
27 apr 2010 17:13
op kratje zonder flesjes kun je ook zitten
27 apr 2010 17:33
Hoi,
Ik neem aan dat jullie via (A58-A2-A67 richting Venlo) langs de MAC-Donalds komen in Veldhoven/Eindhoven rond 09:30u, daar heb je een carpool-strook.
Als jullie het leuk lijkt zouden we daar af kunnen spreken, wij zijn met zo'n 6 wagens, om vervolgens de tocht te vervolgen.
Groet Hans
27 apr 2010 18:22
horn schreef:maar zoals gezegd: ieder zijn meuk.
MarkS schreef:Kom je dit jaar gezellig een broodje bratwurst doen Horn?
nee, ik denk dat ik op zaterdag 1 mei dit jaar eens bij mijn schoonmoeder op visite ga. of bij Ikea ga winkelen. of naar de Efteling. Of kijken bij het ritueel slachten van een schaap. Dinslaken sla ik weer een keertje over
Die luxe (keuze) heb jij dan weer.
Ik doe overigens niet mee met het Brabantse treintje, ik ga met de auto.
27 apr 2010 23:50
Harry 911 schreef:Treintje naar Dinslaken vanuit Brabant?? Stel voor verzamelen bij Total station Van Esch langs A58 bij moergestel, uurtje of 9? Kan ook uurtje vroeger of later. Laat maar horen!
Hoi,
Ik neem aan dat jullie via (A58-A2-A67 richting Venlo) langs de MAC-Donalds komen in Veldhoven/Eindhoven rond 09:30u, daar heb je een carpool-strook.
Als jullie het leuk lijkt zouden we daar af kunnen spreken, wij zijn met zo'n 6 wagens, om vervolgens de tocht te vervolgen.
Groet Hans
27 apr 2010 23:52
Hoe laat is het vertrek van uit duiven ikea !!!!!!!!!!!!!
28 apr 2010 7:41
gaat er niemand over de A73/A77/A57(Goch)
28 apr 2010 10:10
911fan schreef:Harry 911 schreef:Treintje naar Dinslaken vanuit Brabant?? Stel voor verzamelen bij Total station Van Esch langs A58 bij moergestel, uurtje of 9? Kan ook uurtje vroeger of later. Laat maar horen!
Hoi,
Groet Hans
laten we dat maar afspreken, je ziet ons rond 9.30 bij de Mac wel verschijnen
@smoontje: Ligt Duiven tegenwoordig in Brabant...?
28 apr 2010 12:56
Ach dat nemen we hem niet kwalijk, aardrijkskunde is voor veel mensen best een pittig vak
Laatst bijgewerkt door
Harry 911 op 28 apr 2010 13:19, in totaal 1 keer bewerkt.
28 apr 2010 13:19
M a r c schreef:@smoontje: Ligt Duiven tegenwoordig in Brabant...?
Dus jij wilt dat we voor iedere windhoek/provincie een apart topic gaan openen?
28 apr 2010 23:05
tis me nog niet duidelijk hoe laat het vertrek is bij de Ikea bij Duiven?
28 apr 2010 23:11
Daar moet dus een apart topic voor worden geopend want Duiven, ligt niet in het westen, niet in Houten en niet in Brabant.