Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

online race sessie Porsche Carrera Cup

18 jan 2005 15:42

Voor wie er mee willen doen, op zaterdagavond de 22e host ik weet een racessesie op de pc we gaan Porsche Carrera Cup rijden met allemaal GT3's

Porsche Carrera Cup is een Mod op F1 challenge van easports.

sessie begint vanaf 20:00 1 practice sessie van 30 minuten
daarna qualify vanaf 20:30, duur 15 minuten.
race vanaf 20:45.

totaan de qualify kan je joinen.

owh ja de game heet Porker Fest. en tot nu toe hebben zich al 6 mederacers gemeld.

18 jan 2005 15:54

Cool, kan je dat spel ook downloaden :twisted: :?:

18 jan 2005 16:25

f1 challenge kan je vast via emule vinden. anders kan ik je wel een kopie per post sturen. Porsche carrera cup kan je downloaden via http://www.bhmotorsports.com/F1C/PCC03

22e

18 jan 2005 17:21

FF kijken of ik dan kan, welk circuit neem je trouwens?

18 jan 2005 17:30

we beginnen met Sepang, daarna staat de keuze vrij.

dus je kan alvast oefenen. :D

Simbin

18 jan 2005 17:46

Hey RUF, je moet eens proberen de nieuwe versie van SIMBIN te pakken te krijgen. Die is pas echt goed. :wink:

18 jan 2005 18:12

heb ik GTR, de duitse versie, helemaal te gek. als je iets realistisch mag noemen dan komt GTR daar verdomd dichtbij in de buurt.

ik zit te wachten op de international version, die ga ik dan kopen, zodat ik ook online kan racen. kan nu ook wel maar dan moet je maar net weten wie er prive een dedicated server heeft draaien, voor het inloggen op de Simbin servers heb je een key nodig, en die heb ik op dit moment niet. (hacked version) :shock:

key

18 jan 2005 19:44

Hehe ik heb het zelfde probleem :wink: .

19 jan 2005 10:44

voor degene die mee willen doen, ik heb alles op m'n ftp server staan, stuur me ff een PB voor de gegegvens.

23 jan 2005 17:38

RufBTR schreef:f1 challenge kan je vast via emule vinden. anders kan ik je wel een kopie per post sturen. Porsche carrera cup kan je downloaden via http://www.bhmotorsports.com/F1C/PCC03

Man dat was me wat zeg.

Heb ik keurig die F1 binnengehaald via emule, (iso bestandje) geinstalleerd en aan de praat gekregen met wat gecrack etc.

Krijg ik nergens de carrera cup te pakken, :idea: graag.

Verder mooi spel die F1 ik kon hem nog niet, nu eigenlijk ook nog niet want hij is al de gehele dag bezet.

Is een mooie simulatie, maar weet je wat het allermooiste van F1 challenge is, ik hoor die Olaf Mol gelukkig niet, man wat een verademing :lol: , zodra ze een plugin hebben met hem, daan gaat de PC de deur uit.

PCC

23 jan 2005 18:18

Hey 4S ff een linkje http://www.scgtgermany.com/portal/modules/mydownloads/.

Hier staan 4 mirrors het duurt ff maar dan heb je ook wat. Oh ja instal in de dir. van F1 challenge.

Re: PCC

23 jan 2005 20:31

Gizmo schreef:Hey 4S ff een linkje http://www.scgtgermany.com/portal/modules/mydownloads/.

Hier staan 4 mirrors het duurt ff maar dan heb je ook wat. Oh ja instal in de dir. van F1 challenge.

Tis gelukt, bedankt, we ( :cry: ikke niet) kunnen nu lekker racen

23 jan 2005 23:42

John4S schreef:
Gizmo schreef:Hey 4S ff een linkje http://www.scgtgermany.com/portal/modules/mydownloads/.

Tis gelukt, bedankt, we ( :cry: ikke niet) kunnen nu lekker racen

aw je mag toch meekijken, das toch ook leuk :roll: :wink:

24 jan 2005 0:34

Wist hier helemaal niks van. Heb F1 challenge wel, moet het alleen even uit een verhuisdoos vissen voordat het in de vrachtwagen gaat (mijn ouders gaan verhuizen, en al mijn oude pc spellen stonden nog bij hun)
Ben carrera cup mod nu aan het downen, zodat ik de volgende keer hopelijk mee kan doen!
-Joost-

24 jan 2005 11:06

jeff_911 schreef:aw je mag toch meekijken, das toch ook leuk :roll: :wink:

Is leuk, maar gister (zondag) heeft die kleine jongen de gehele dag zitten racen achter zijn PC (stuurtje etc.) en ben het geluid van F1 nu wel zat, want hij heeft zijn geluidsinstallatie op zijn PC aangesloten, en geloof me dat is doordringender als die Rammstein van hem :lol: .

Maar verder vinden wij wel dat de F1 challenge toch ff wat leuker is als de Carrera cup, gaat allemaal wat sneller, tenminste bij die kleine jongen, ik zit constant in de grindbak (nou heb ik zeggen en schrijven precies 5 minuten de tijd gekregen van hem).

24 jan 2005 21:37

John4S schreef: gaat allemaal wat sneller, tenminste bij die kleine jongen, ik zit constant in de grindbak (nou heb ik zeggen en schrijven precies 5 minuten de tijd gekregen van hem).

Jos4S... :lol: :lol: :lol: :lol:

Troost je, dan kan je het nog best ver brengen... :wink:

Afbeelding

Oja, mag je zo'n bh maken van fuchsvelgen, of moet je daar echt cups voor gebruiken? :lol: :lol: :lol:

25 jan 2005 13:15

ik zit constant in de grindbak

drom heeft Joske een Cayenne (ja toch Humpf?).

Kan die er makkelijk uit.

Tja leuk van die cupvelgies, maar waar moet het embleem naar gericht staan, de ventieltjes :?: :lol:

29 jan 2005 22:39

vanavond weer een sessie, game heet weer Porker fest, track is Silverstone
deze keer geen wachtwoord, dus je kan gewoon joinen als je zin hebt.

03 feb 2005 14:26

Luitjes,

Ik (we) zijn helemaal om met dit spel, onwijs.

Maar hier: http://www.m4driving.it/files/1572.html

kan je alle circuits ter wereld downen, man Zandvoort zit er ook tussen, en das heel natuurgetrouw en vreemd om virtueel op dat circuit te racen in een Carrera :o .

Nu nog is een afspraak en we zijn van de partij.

03 feb 2005 18:04

als er weer online geraced word dan meld ik het. :D

john4s kan je al zelf hosten ?

03 feb 2005 22:25

Als ik wil joinen in een game die online bezig is dan sluit mijn spel af en geeft hij een foutmelding.... wie o wie kan mij helpen :cry: :roll: :?:

afsluiten

03 feb 2005 22:50

Hehe inloggen in de verkeerde game waarschijnlijk. Ik heb het ook wel eens.

Re: afsluiten

03 feb 2005 22:53

Gizmo schreef:Hehe inloggen in de verkeerde game waarschijnlijk. Ik heb het ook wel eens.

Oh....dankje ik zal het morgen is proberen of het werkt..... :wink:
Plaats een reactie