Hallo PF'ers. Even een post omtrent een circuitdag waarin wellicht wel mensen van hier geïnteresseerd zijn.
Jaarlijks wordt er door de LIVA, de leerlingenvereniging van de IVA Driebergen, een circuitdag georganiseerd. Dit jaar vindt de circuitdag plaats op woensdag 27 oktober 2010 op Circuit Park Zandvoort. Niet alleen op het circuit, maar ook op de paddock is er weer heel wat te beleven. Denk hierbij onder andere aan een autoshow, driftcircuit en een hijskraan van waaruit men alle actie op het circuit kan volgen.
Voor deze dag zijn we nog op zoek naar twee categorieën auto's, namelijk: showauto's en circuitauto's.
Showauto's:Showauto's komen vooraan op de Heineken paddock te staan. Met showauto's worden exclusieve of aparte bolides bedoeld zoals bijvoorbeeld Porsches. Toegang tot het circuit voor showauto's is gratis, mits deze ingeschreven zijn en goedgekeurd zijn door de organisatie. Rijders van showauto's hebben ook toegang tot de Formido VIP-box boven Mickey's. Een goede optie dus als men toch wil genieten van de circuitdag, zonder met hun kostbare bolide over het circuit te scheuren. Het is ook mogelijk om een dagdeel van de circuitdag bij te wonen tussen 10.00 en 17.00.
Circuitauto's:Het is mogelijk deze dag gratis op het circuit te rijden. Voorwaarden hiervoor zijn wel dat men beschikt over een toonbare racelicentie, en gedurende de dag mensen mee kan laten rijden over het circuit. Dit zal de eerste ronde over bezoekers van de circuitdag gaan, met name studenten van de IVA, en de tweede ronde vrijwilligers die mee hebben geholpen met de organisatie van de circuitdag.
Aanmelden is online mogelijk. Voor vragen en/of opmerkingen ben ik via PB of mail te bereiken. Binnen 24 uur probeer ik mijn berichten te beantwoorden, maar dit lukt niet altijd.
Wellicht tot ziens op 27 oktober @ Zandvoort!
Inschrijven is mogelijk via:
http://www.ferrari-chat.nu/circuitdag2010/Gr. Niels