Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Het meest geschikte weekend

23-24-25 /09
2
29%
30/09 1-2/10
1
14%
7-8-9/10
4
57%
14-15-16/10
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 7

Champagne in September Oktober

22 jan 2005 18:48

Van de Eifel komt toch niets :roll: :wink:

Idee :idea:

Vrijdag avond Hotel in Blois frankrijk.
Zaterdag naar hotel in Epernay.
met een geplande stop bij een wijnboer.
Zondag bezoek aan een Champagneboer
Rit naar huis.

Ik ga deze rit zeker doen met Linda, als er iemand interesse heeft hoor ik het wel.

Het is altijd gezelliger om dit met enkele wagens te doen :)
Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 23 jan 2005 15:43, in totaal 1 keer bewerkt.

Ritje

22 jan 2005 20:34

Hey PPP wanneer had je dit in gedachte :?:

22 jan 2005 20:36

Ik denk september/october zo'n beetje :wink:

Ver weg

23 jan 2005 12:46

Dat is namelijk nog zo ver weg. :D

23 jan 2005 13:45

Klinkt lekker!

Wanneer de datum schikt zijn wij van de partij. Prima "hotelletjes" in die regio.
Bijvoorbeeld; http://www.chateauxhotels.com/public/hotel-322/L_Assiette_Champenoise.html
maar er zijn er zovelen....

Laat maar weten wanneer verdere details beschikbaar zijn.

Greez

Re: Ver weg

23 jan 2005 15:45

Gizmo schreef:Dat is namelijk nog zo ver weg. :D

Ik heb nog ff een Poll toegevoegd.

Het is inderdaad nog ver weg, hierdoor kunnen we nog alle kanten uit. :)

23 jan 2005 16:43

Leuk idee :P we zien wel alst zo ver is he :shock: in ieder geval zou leuk zijn als we mee konden :arrow: we houden het in het :shock: .......!

Groeten Boxster :drive:

Ps: 7-8-9 zou een Perfect weekend zijn :wink:

Afbeelding

23 jan 2005 17:02

ik hoor wel wanner, ben er dan zeker bij.
Ijs-en-weder-dienende.
Weet je ook welk champagnehuis?
Maak voor de liefhebber wel even een nieuw draadje aan met de champagne voorkeuren. :wink:

Re: Champagne in September Oktober

23 jan 2005 19:15

ppp 356 schreef:Van de Eifel komt toch niets :roll: :wink:

Rit naar huis.

Ik ga deze rit zeker doen met Linda, als er iemand interesse heeft hoor ik het wel.

Wie is de BOB :lol:

24 jan 2005 7:34

Drinkt jouw vrouw Champagne dan?

23 feb 2005 23:10

Ok,

Ik heb samen met Linda het een en het ander opgezocht, en het volgende zoeken wij gaan te plannen. Wij gaan in ieder geval.

Zaterdagmorgend vertrek naar Dauville, waar we in de namiddag de stad "lees winkels" kunnen bezoeken. Hier zouden we een hotel boeken voor 2 nachten +/-€175 per kamer(2pers) per nacht. Ter plaatsen zouden we beslissen waar we 's avonds gaan eten.

Zondags zouden we dan een tourtje doen door Normandië en enkele bezienswaardigheden aandoen. bv Calvados distellerie.

Voor de mensen die 2 nachten zouden blijven, waaronder ondergetekende, is voorzien om maandag Honfleur te bezoeken en na het middagmaal terug naar huis te keren.

24 feb 2005 0:49

Wij zouden nog elk weekend kunnen. Lijkt me wel leuk en de kans is dan ook groot dat "Sjonnie en Anita" meegaan.

24 feb 2005 0:56

Rit naar huis.

Paulus....

Volgens mij is je vingertje op de landkaart ietwat uigeschoten. Het reisdoel is plotseling Normandië geworden??? Nou ben ik niet vies van Calvados maar ik voel toch meer voor de Champagnestreek.

24 feb 2005 1:35

Deauville en omgeving is erg prettig.
Welk tijdsbestek?

24 feb 2005 8:36

Klinkt als een elitair weekendje voor de connaisseurs.....

24 feb 2005 9:32

ER schreef:

Rit naar huis.

Paulus....

Volgens mij is je vingertje op de landkaart ietwat uigeschoten. Het reisdoel is plotseling Normandië geworden??? Nou ben ik niet vies van Calvados maar ik voel toch meer voor de Champagnestreek.

Dat zijn de gevolgen van een huwelijk :wink:

24 feb 2005 10:40

Marcel schreef:Klinkt als een elitair weekendje voor de connaisseurs.....

Als je kan, moet je de kansen pakken die zich voordoen. Oftewel "pluk de dag", enz.... is het credo van veel forummers hier geloof ik.

24 feb 2005 12:34

Marcel schreef:Klinkt als een elitair weekendje voor de connaisseurs.....

Of jij daar vies van bent, 't klinkt wel lekker hoor.

Maar toch wel ff een Mc in de buurt zeker, een Hollander ken (kan Freek) niet zonder een Patatje en gevulde koeken.

Maar we prikken hem in de agenda, of wat dacht je van een etentje hier.... met een paar man, ook een leuk trippie.

Daar was Sjonnie toch van plan om heen te gaan????

24 feb 2005 12:47

John4S schreef:Maar we prikken hem in de agenda, of wat dacht je van een etentje hier.... met een paar man, ook een leuk trippie.

Daar was Sjonnie toch van plan om heen te gaan????

Inderdaad, half september weekje naar Lissabon voor een Europees congres. Ik moet daar wel minimaal een halve dag naartoe :mrgreen:....
Ik vraag me af of het nog leuk is om zo'n eind te rijden met de Porsche, ook al heb ik niet de meest Spartaanse porker van het clubje.
Ons "Anita" krijgt overigens nooit alle spullekes voor 1 week erin, tenzij je PTS gaat aanschaffen. Zal al maar beginnen met sparen want PTS lijkt toch de beste optie als je aan dat soort reisjes denkt met je Porsche.

24 feb 2005 13:24

Er is idd. geen fun aan 4000 km snelweg :shock: , dan win je nog eens veel tijd door het vliegtuig te nemen... ik heb het over Lissabon hé :wink:

24 feb 2005 20:16

John4S schreef:[of wat dacht je van een etentje hier.... met een paar man, ook een leuk trippie.

Ben daar geweest. Aanrader. Eten lekker maar vergeten :wink: ondergaande zon vanaf het terras van je kamer (want dat is dit uitzicht) terwijl je lekker aan de rosé zit, vergeet je minder snel. Let bij boeken op welke kamer je krijgt op welke verdieping en aan welke kant... :roll:

25 feb 2005 13:57

Sjonnie schreef:Ik vraag me af of het nog leuk is om zo'n eind te rijden met de Porsche, ook al heb ik niet de meest Spartaanse porker van het clubje.

.... ik vraag me af of zo'n stuk rijden uberhaupt wel leuk is - in een Porsche is het altijd leuker :wink:
Plaats een reactie