Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

AutoRAI 2011

18 apr 2011 16:30

Iemand geweest of gaat nog?

Ben er afgelopen zaterdag geweest. Weinig bijzonder wat mij betreft en de drukte viel erg mee (tegen voor de organisatie dus ;) ). Het toetje was wel leuk. Op weg naar de parkeergarage liepen we door een inmiddels vrijwel verlaten hal 8. Alleen op de Lexus stand was het best druk en even later bleek waarom: de LFA werd gestart :ba: . Wát een geluid! :D

Re: AutoRAI 2011

18 apr 2011 16:42

Ga morgenavond even kijken.
(Sla veel merken over die me niet interesseren.)

18 apr 2011 17:03

Vandaag even op en neer naar de "Amstelstadt". RAI was niks aparts en gelukkig hadden we de toegangskaarten voor "NOP".

Porsche stand was een armlastige bedoening. Boxter,Cayman,panamera en KJN en GTS black en dat was het.
Ook nog een of ander energie-gedrocht.

Men moest ook nog in de rij voor toegang tot de stand "Een er uit en een er in!" Maar mij niet gezien ga wel naar de "dealer" en wordt daar met alle egards ontvangen. Koffie onbeperkt en ik kan er ook altijd gewoon mijn sigaartje roken "No problem".

RAI is armoe troef en doek dat hele zaakje maar op! :mrgreen:

18 apr 2011 17:33

Ben zaterdag ook even geweest. Was leuk maar niet spectaculair. Niet op de Porsche stand geweest, geen zin om in de rij te staan. Daarna een paar biertjes bij de Old Sailor en eten bij Nam Kee, waar we wel in de rij moesten staan voor een tafel. :cheers:

18 apr 2011 18:26

Er staat weinig bijzonders. Was afgelopen week voor de verandering een keer op de Ring en bij mijn hotel stond de gloednieuwe One-77. Ontbreekt op de Rai. Kortom: gewoon naar de Ring, daar zie je veel meer en je kan ook een paar leuke rondjes rijden. :mrgreen:

18 apr 2011 18:43

Ik ga morgen avond even. Voor een tientje is het even een leuk avondje uit, heb je toch eens de mogelijkheid om in een Duster te zitten :mrgreen:

18 apr 2011 18:55

DeniS2 schreef:..... heb je toch eens de mogelijkheid om in een Duster te zitten :mrgreen:

Daar kun je zelfs in meerijden op het off road parcours buiten :lol: , waar hij het helemaal niet zo slecht doet volgens degene die het traject rijden!
Desondanks vond ik het leuker om dat parcours in een Defender mee te rijden :mrgreen: .

18 apr 2011 19:00

Waarom zou je in een stofzuiger willen zitten? :roll: :wink:

18 apr 2011 19:08

Omdat die zéér geschikt is voor die omstandigheden, met een Discovery als goede tweede ;). Met een Mercedes ML of GLK was ook mogelijk :roll: . Nee, bedankt :mrgreen: .

18 apr 2011 19:12

Ben vrijdag geweest en wist bij voorbaat dat er weinig primeurs zouden zijn. Maar we hebben erg veel plezier gehad, vooral op de stand van Kia waar de jurkjes van de dames wel héél kort waren door toedoen van de stomerij...gelukkig konden de dames er zelf ook wel om lachen

En je moet er zelf óók wat van maken natuurlijk! Ons werd een proefrit van 20 minuten aangeboden in een Opel Ampera. We waren met z'n 3en, dus dat betekende dat we een uur op pad konden, met instructeur. We werden er op voorhand op gewezen dat we een prototype zouden rijden met een waarde van ca. 500k, maar dat we ons geen zorgen hoefden te maken over de degelijkheid. Er waren nl. miljoenen testkilometers gemaakt.

Binnen 5 minuten konden we "terug naar start", want geen remmen meer... :scratch:

18 apr 2011 19:20

Aha! Dat klinkt als een Opel!

18 apr 2011 19:29

Opel en Wimpie67 zijn vrees ik niet voor elkaar bedoeld: ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een heel volle Signum gekocht. 't Ding stond meer in de garage dan dat ik 'm kon gebruiken. Zowel dealer als importeur werden de problemen nooit de baas en na de garantieperiode kon ik 't lekker allemaal zelf uitzoeken. :bang:

18 apr 2011 19:31

Harley schreef:... Niet op de Porsche stand geweest, geen zin om in de rij te staan. Daarna een paar biertjes bij de Old Sailor en eten bij Nam Kee, waar we wel in de rij moesten staan voor een tafel. :cheers:

Idd. teppan kip met seizoensgroenten en "import bami" is het wachten wel waard. :wink:

18 apr 2011 19:46

Ga morgenavond ook even kijken, even de mooiste eruit vissen en smullen maar :mrgreen:

18 apr 2011 19:53

Devils son schreef:Waarom zou je in een stofzuiger willen zitten? :roll: :wink:

Wij kunnen altijd wel lol beleven aan even gruwelen bij dit soort auto's en soms toch verbaasd moeten toegeven
dat het meevalt tov de verwachtingen :lol:

18 apr 2011 20:23

Ik heb vrijkaarten, dus ik ga morgen even kijken. Zal zo te horen wel blijven bij 'even'.

18 apr 2011 20:24

DeniS2 schreef:
Wij kunnen altijd wel lol beleven aan even gruwelen bij dit soort auto's en soms toch verbaasd moeten toegeven
dat het meevalt tov de verwachtingen :lol:

De grap slaat gewoon op de naam. Een beetje zoals Koot en Bie destijds met de Fiat Croma.

(het is een hoog op de pootjes auto, dus hoe dan ook niet mijn ding)

18 apr 2011 20:29

Hartstikke goed die Autorai, ik kreeg voor 8 weken een brandstof bespaarapparaat mee, simpel plug & play via sigarettenaansteker.

Het is dat ze mooi en blond was anders had ik het ook niet geloofd :mrgreen:

18 apr 2011 22:22

ik ga woensdag ff kijken......ben benieuwd.......tja ik heb dan ook vrijkaartjes (bij Porsche Rotterdam gekregen) :oops: :oops: ..dus scheelt me weer wat euries..ken ik weer lekker op de terugweg gebruiken voor een whopper menu :D

19 apr 2011 8:20

ik ben zondag geweest, toen was het behoorlijk druk alleen weinig echt nieuwe dingen gezien alleen die lelijke FF :pukel:

Harley schreef:Ben zaterdag ook even geweest. Was leuk maar niet spectaculair. Niet op de Porsche stand geweest, geen zin om in de rij te staan. :cheers:

had je je porsche sleutel moeten laten zien kon je zo doorlopen :thumleft:

19 apr 2011 10:02

Ik ben vrijdagavond geweest. Kwam nog een PF'er tegen maar ik ben even zijn (nick)naam kwijt. De stand van http://www.heynsdyk.com/ was wel leuk. Dhr. Heynsdyk stond er, heb ik even een praatje mee gemaakt. Het is een mooi concept. Maar helaas, toen ik me er in frommelde bleek wel dat het bedoeld is voor mensen onder de 1.85m (ik ben 1.94m lang).
En de supercar stand van autovisie was zeker de moeite. Een 959, een Carrera GT, M1, Countach, Veyron, F40, van die auto's gaat mijn hart sneller kloppen. Van de rest van de autorai wat minder, was niet heel bijzonder. Ook ik heb de Porschestand links laten liggen, wachtrij te lang.

19 apr 2011 10:23

paere schreef:had je je porsche sleutel moeten laten zien kon je zo doorlopen :thumleft:

Als ik met de trein ga neem ik meestal mijn autosleutels niet mee...

19 apr 2011 15:29

Wimpie67 schreef:. . . vooral op de stand van Kia waar de jurkjes van de dames wel héél kort waren door toedoen van de stomerij...gelukkig konden de dames er zelf ook wel om lachen . . .

Foto's . . . :idea:

19 apr 2011 16:00

:salut: :mrgreen: :thumleft:

Afbeelding

19 apr 2011 16:11

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Thanks

Vind het nog wel mee vallen, je ziet niet eens de snorharen trillen :wink:
Plaats een reactie