Het is alweer even geleden daarom organiseer ik een bbq real life cafe in leiderdorp op het bijna bekende adres De lokatie zal zijn in Leiderdorp op Boomgaardlaan 16 .Brasserie de roef
http://www.brasseriederoef.nl/Naast de bbq met verschillende soorten vlees 3 soorten salades, waldorf, huzaar en zalm
per persoon: 1 hamburger, 1 shaslick, 1 spies gemarineerde gamba´s, 3 satestokjes
stokbrood kruidenboter,
frietjes,
kroepoek, atjar, gebakken uitjes en diverse sauzen.
toetje met ijs en verse vruchten daarnaast ontvangt iedereen ook nog 5 muntjes voor de consumpties.Prijs voor deze avond zal zijn € 25,00 pp (graag overmaken met vermelding van nickname op 43.59.58.623 tnv r.f.schonk)
Lijkt me leuk elkaar rond 20.00 uur te ontmoeten met een drankje en daarna wat te eten
gr richard
In tegenstelling tot eerdere R L C 's wil ik nu de mogelijkheid bieden eerst een stukje te gaan varen.Afhankelijk van de animo is er de mogelijkheid wat bootjes erbij te huren.Grofweg is dan de planning dat we rond 15.15 opstappen en tot een uur of 18.30 wat rondvaren(hopelijk in een zonnetje)waarna we rond 20.00 gaan eten.Ligt natuurlijk aan het aantal aanmeldingen ,mochten we een boot moeten huren dan zal de (meer)prijs € 20,00 pp bedragen.Dit zal alleen het geval zijn als er dusdanig veel aanmeldingen zijn dat we een boot moeten huren.
Graag jullie reacties.
Gr Richard
Richard & Monique varen
betaaldMarianne varen
betaaldEsgigt+ 1 + kind varen
betaaldsandman+ 1 varen
marcel964 + 1 varen
betaaldJochem + 1 varen
betaaldbully + 1
gert + 1 varen
Hans Luna + 1 varen
betaaldD.D +1 varen
BOXTUR +1
betaald jms + 1 varen
smoontje + 1
Jip
Fiscalist varen
Eric + 1
betaald
Laatst bijgewerkt door
Richard op 09 jul 2011 12:45, in totaal 40 keer bewerkt.