Wie gaat mee op weekend : Schloss Dyck Classic Days 6 aug ?
08 jul 2011 22:49
Hello,
vorig jaar ben ik naar de Classic Days van Schloss Dyck geweest.
Op een prachtig kasteeldomein verzamelen 6,7 augustus de meest exclusieve oldtimers. Het blijft niet statisch want het mooiste materiaal komt ook in actie op een aangelegd circuit. In de lucht zie je oude vliegtuigen overvliegen.
Je kan het best vergelijken met Goodwood, maar dan dichter bij de deur, nl. in de buurt van Düsseldorf.
Ik zou graag met mijn vrouw hier een weekend van maken en blijven slapen in Düsseldorf, een zeer levendige en hippe stad aan de Rijn. Zien jullie dit ook zitten en wensen jullie mee te gaan ?
Bij voldoende interesse steek ik graag iets in elkaar.
Re: Wie gaat mee op weekend : Schloss Dyck Classic Days 6 au
09 jul 2011 8:19
Ik had er vorig jaar ook al over gelezen en bedacht daar moet ik een keer wezen. Het is tevens ons eerste weekend van de vakantie, dus ik houd het even in de gaten hier.
10 jul 2011 19:44
hohoho, ik vraag me niet af of dit een commercieel topic is of dat dit topic hier niet thuis zou horen, Daar hebben we moderators voor ( ik weet alleen maar dat rufie schitterende excursies bedenkt ,die een ieder goed bevallen)Ik vroeg of het porsche only was in de zin van dat er enkelt Porsche's te zien zouden zijn .Dit ivm dat ik graag Porsche's zie en niet een soort verzameling van auto's
11 jul 2011 12:41
In volle zomer is het blijkbaar moeilijk om voldoende geïnteresseerden te bereiken. Daarom verkies ik het organiseren als forum-uitstap uit te stellen naar een volgende editie.
Dank je wel voor jouw reactie. Dit neemt niet weg dat we in kleine groep nog kunnen afspreken om samen te rijden of elkaar te plaatse te treffen.