Dan kan ik niet achter blijven met mijn ervaring van gisteren.
Als eerste moet ik zeggen dat de kids het geweldig vonden, kreeg de ene naar de andere positieve reactie tijdens het rijden. Vooral die kleintjes zaten op het puntje van de stoel, sommige konden alleen de lucht maar zien haha. Vooral de sound in de wagen viel toch wel op
En mijn kleine Boxstertje met een beetje een gekietelde Boxer deed het super en hield zich goed tussen het geweld!!
Ik heb vaker op circuits gereden maar nog nooit op een kletsnatte baan. Toch wel even iets anders en er is dan geen ruimte voor een fout. Ik ben van nature iemand die altijd en overal de grens opzoekt.....heb veel tegen mijzelf aan zitten praten dat ik niet te ver moest gaan, zeker niet met een kind naast mij!!
Dus de juiste lijnen gereden en op tijd aanremmen voordat je instuurd, dan goed laten rollen die P en rustig het gas er weer op als de wagen recht staat!! En ondankt dat toch nog 1x een 180 graden gemaakt in die S bocht achterop het circuit (weet even de naam niet). Snelheid was daar laag dus gecontroleerd laten glijden
Al met al veel ervaring opgedaan in de regen en de P weer wat beter leren kennen
Volgend jaar zijn we er weer bij hoor, vond het een geweldig evenement en wil dit niet meer missen!!
Sander, Hans en alle anderen, ik vond het bere gezellig dat jullie er ook weer bij waren.......en natuurlijk mijn wonderschone bijrijdster die mij onderweg de oren van het hoofd heeft gekletst
Ellen bedankt voor de gezelligheid!!
Organisatie bedankt en voor jullie alle credit, top geregeld
Zo, heb ik ook mijn verhaaltje even met jullie kunnen delen.
PS. Ja Hans, heb geen oog dicht gedaan, ik heb afgelopen nacht nog 100 rondjes gereden hahahaha