Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
05 feb 2012 10:36
Wie wil helpen om gehandicapte kinderen een mooie Porsche rit te bezorgen?
Datum
9 juni in de ochtend omgeving Apeldoorn.
De rit met kinderen zal ongeveer 1 uur in beslag nemen.
De Stichting Prokkel zet zich in voor een betere integratie van gehandicapte mensen in onze samenleving. Prokkelen is een initiatief van acht organisaties uit de zorg.
In Apeldoorn is een school met 300 lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen. Daarbij zitten best veel kinderen die het onvergetelijk zouden vinden eens mee te rijden in een Porsche.
De school zorgt voor de selectie van de kinderen zodat dit kinderen zijn die ook begrijpen wat voor bijzonders een Porsche is en die veilig kunnen meerijden. Ze hebben dan net een nieuw pand betrokken met een hele lange oprijlaan waar minimaal 25 glimmende Porsches opgesteld kunnen worden. Ik wil graag voor nu de intentie weten of je mee wilt doen. Op basis van deze intentieverklaringen ga ik dan verder met de school in overleg. Er zijn geen andere kosten aan verbonden dan alleen je eigen kosten. Aanmelden via
porscheprokkel@hotmail.nl
05 feb 2012 11:39
Mailtje gestuurd
05 feb 2012 18:25
En dit is 2...nog minimaal 23 te gaan gezien het aantal Porsches waar ze naar op zoek zijn, wie volgt.
05 feb 2012 20:26
ik moet even kijken of het niet samen valt met "de fiets monsters" (Alpe d`Huzes) in Frankrijk, moet dan namelijk wel 2x in de week heen en weer. anders graag een helpende hand van mij (thuis wedstrijdje) Je gaat van mij horen.
05 feb 2012 21:23
Jammer, heb ik net tentamen anders hed ik graag mee gedaan
05 feb 2012 22:14
heb je net een bericht gestuurd,
zal deze dag ff vrijhouden.
05 feb 2012 22:29
Gaat goed zo!
Heel erg bedankt namens de kinderen.
05 feb 2012 23:09
Gaat NIET
goed zo er zullen op korte termijn toch wel meer aanmeldingen moeten komen. Mijn idee is de laatste dagen dat iedereen bezig is met zijn winterslaap
er komt weinig respons op alle topics. je moet iedereen maar even wakker maken op dit forum.
06 feb 2012 13:08
http://www.apeldoorn.mariendael.nl Dit is de school waar het omgaat.
Ze gaan binnenkort verhuizen naar een nieuw pand met een hele lange oprijlaan waar onze Porsches mooi zullen staan!
06 feb 2012 22:56
Heb mij ook aangemeld met een kleine ovb!!
06 feb 2012 23:02
Ber even tussendoor, nu inschrijven voor een slaapplaats in Frankrijk alles op de berg is nu open. Dit gebeurd als er veel bedrijven zijn die er geld extra in zien. Er zijn nu appartementen/kamers te huur. Natuurlijk alles met het Porsche gevoel.(pfhhhhhh)
06 feb 2012 23:34
Prima initiatief ! Ik meld mij aan.
07 feb 2012 2:04
+1
mail komt eraan
11 feb 2012 11:04
Het gaat door!
De Porsche Prokkelrit op 9 juni in Apeldoorn. Ik heb 25 Porsches!
Meer mag ook hoor dus je kunt je nog steeds aanmelden via
porscheprokkel@hotmail.nl.
Binnenkort meer informatie.
Hartelijk dank alvast namens de gehandicapte kinderen!
11 feb 2012 20:55
hey !!!! dat is de school van mijn zoontje ,we hebben hier op school nog niks over gehoord
maar ik doe wel mee,,,, leuk mijn eigen zoontje rond rijden
14 feb 2012 9:43
Ik heb een 3 wk terug een mail gestuurd dat ik graag mee wil doen, maar heb nog niks terug gehoord.
Moet ik het nogmaals proberen of kan ik nog even afwachten?
Laatst bijgewerkt door
e_930_T op 14 feb 2012 11:28, in totaal 1 keer bewerkt.
14 feb 2012 9:54
Ik heb me ook aangemeld (is zo ongeveer in mijn achtertuin)
19 feb 2012 22:10
Zie nu ook dat het zo'n 500m van mijn woning is... is de 911 nog niet echt warm...
via een omweg dan maar
20 feb 2012 0:09
Beste Mensen,
Als jullie nog geen individuele mail van mij hebben ontvangen mail mij dan nog even op:
porscheprokkel hotmail.nlmvg
Klaask
20 feb 2012 8:38
Goedemorgen Klaas,
ik krijg mijn mail terug als ik deze zend aan porscheprokkel et hotmail.com
ik zou wel graag mee helpen als dat nog wenselijk is.
20 feb 2012 8:57
Klaask hanteert twee verschillende adressen: .nl en .com
Wellicht lukt .nl wel?
21 feb 2012 7:50
.nl is gelukt
bedankt voor de tip
05 maart 2012 11:54
mike targa schreef:hey !!!! dat is de school van mijn zoontje ,we hebben hier op school nog niks over gehoord
maar ik doe wel mee,,,, leuk mijn eigen zoontje rond rijden
Hey Collega/Achterbuurman,
Ik heb um hoor!
Klaask,
Heb net ook een mail gestuurd naar
porscheprokkel@hotmail.nl, want voor dit soort goeie acties ben ik er zeker bij!
05 maart 2012 18:23
hey klasse man ik heb al een keer langs je huis gefiest maar zag hem nog niet veeeel plezier
06 apr 2012 14:22
Ik kreeg net een mooi mailtje van Klaas met oa daarin:
"Hierbij een update over de Porsche tocht voor gehandicapten van de scholen Mariendael en de Zonnehoek in Apeldoorn.
We zullen naar verwachting tussen de 40 en 50 Porsches hebben om met de kinderen te gaan rijden.
Er is een mooie route gepland en de kinderen zijn helemaal door het dolle heen dat ze in een echte Porsche kunnen meerijden. Hartelijk dank alvast daarvoor.
We krijgen uit allerlei hoeken leuke hulp aangeboden. Zo zal er zoals het er nu naar uit ziet een originele Politie Porsche deze tocht gaan begeleiden!
We hebben een mooi startveld van Boxters, 911 en zelfs een Panamera. We hebben ook enkele oude Porches waaronder een 911 Targa uit 1977. Zelf heb ik een oude Targa uit 1987 die dus dit jaar de magische leeftijd van 25 jaar heeft bereikt. Maar ook fraai nieuw spul zoals een 911 GT3. Er zijn behoorlijk veel cabrio’s dus we hopen natuurlijk op mooi weer.
Als je deze mail krijgt betekent dit dat ik al je gegevens in goede orde heb ontvangen en je dus ingeschreven bent voor de tocht. Op basis van deze lijst gaat de school de kinderen toewijzen aan de verschillende auto’s. Als je geen inzittenden verzekering hebt wil ik je hierbij adviseren dit nog even te regelen. Kost bijna niets en kan vervelende situaties voorkomen.
Het programma is als volgt:
Datum 9-jun-12
Locatie Citroenvlinder 77 Apeldoorn
9:30 Ontvangst Porsche rijders
10:00 Aankomst ouders met kinderen foto moment
10:30 Vertrek Porsche Prokkeltocht
12:00 Aankomst Porsches voor lunch op school
13:00 Ouders komen kinderen weer ophalen"