Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
14 feb 2012 22:18
MOD: Afgesplitst van Restauratie 964 in volle gang Hoor ik daar Italia
15 feb 2012 22:25
Marco, eigenlijk zullen we een 3 a 4 daags rondje moeten maken met alleen kilomeeeeeeeetersss en een beetje eten en drinken natuurlijk, knutsel ik wel een route in elkaar.
16 feb 2012 19:10
Dit jaar Italia lijkt mij SUPER ..... alleen heb ik het te druk om mee te gaan in het voorjaar... en in mei heb ik al beloofd aan moeders om de caravan achter de Touareg te binden...
16 feb 2012 19:13
laat in de zomer kan natuurlijk ook nog, niet alles zinkt in Italie
16 feb 2012 21:22
Hans ik zeg doen
19 feb 2012 13:55
Volgens mij is
DIT filmpje vanuit uit jouw auto gemaakt.......
19 feb 2012 16:49
Dimitri-Turbo schreef:Dit jaar Italia lijkt mij SUPER ..... alleen heb ik het te druk om mee te gaan in het voorjaar... en in mei heb ik al beloofd aan moeders om de caravan achter de Touareg te binden...
En waar zet je die sleurhut dan neer............kan ook vast een P rijtje staan
19 feb 2012 16:59
Deze Dimitri
19 feb 2012 18:22
Dimitri-Turbo schreef: ..... alleen heb ik het te druk om mee te gaan in het voorjaar...
... wat dacht(en) j(ulli)e van September
19 feb 2012 18:41
Hé knipper en plakker, laat ons eens lekker rommelen met elkaar op dit forum. Heb je klachten gekregen of ga je een reisje organiseren
September is hier onmogelijk......en bij sommige anderen ook, kinderen hebben dan geen vakantie.
Zal wel een strenge ballotage komen t.z.t.
19 feb 2012 19:33
plannen zat, eerst alles maar eens verzamelen en kijken wat de wensen zijn en dan nog maar bezien wat ik met mijn kornuiten
kan gaan betekenen. Wegenkennis zat en is tenslotte mijn oude werkgebied (tot zelfs ver daar buiten) Volgorde met als eerste een gezellige rijtraining lijkt mij erg nuttig voor sommigen en geeft absoluut een verhoogd rij plezier, daarna in kleine door jullie zelf samen te stellen groepjes een bepaalde route rijden geef maar aan welk gebied/land en bezienswaardigheden jullie willen zien
. Gaat weer een hoop huiswerk opleveren ben ik bang
19 feb 2012 20:09
Jij vraagt er om Hans...of was je dat even vergeten
19 feb 2012 20:18
niks vergeten maar moet het wel overzien en tot een top ritje gaan verheven, loop ik dus wel even achter diegene met de nodige ervaring. Tussendoor af en toe nog een beetje werken weet je wel.
19 feb 2012 21:00
Hoezo ervaring.....stilstaande sleurhutten reserveren lijkt me nou niet zo moeilijk.....boek maar...28 april, week 18
Wie nog meer?
19 feb 2012 21:44
Leuk
Maar zet die foto's nou eens niet op mijnalbum.
Krijg je altijd dat logo er op, zo jammer.
You've got mail
19 feb 2012 21:52
28 april gaat Marco niet lukken, zijn lak ziet er nog een beetje dof uit.
en voor mij de maand mei veel heen en weer naar ergens in Europa (?) en eind mei begin juni moet ik nog 2 x in 1 week op en neer naar de fietsende alpen zangers en af en toe ook nog een beetje werken.
en tussendoor die ouwe kever de sporen geven hij/zij heeft nu lang genoeg stil gestaan.
19 feb 2012 21:57
Nou dan gaat Marco maar met een doffe Porsche.
Wij hebben helaas alleen schoolvakanties met mogelijkheden Hans.
20 feb 2012 18:51
@Willem - filmpje komt van ons af.... kon jullie niet bij houden... het is maar een oude dame die met respect behandelt moet worden
... (uhhhh de auto bedoel ik dus!)
@Marco - Ja die bocht Marco.... wat een klo*e bocht was dat zeg
of het lag aan de auto... hij is te groot!
20 feb 2012 19:13
Als de plannen doorgaan, moeten we toch maar een ander topic openen
20 feb 2012 19:15
Hoezo, je hebt nu toch een eigen topic?
20 feb 2012 19:25
Ewout, een draadje aanpassen, zoals topictitel, kan niet als een mod het draadje is begonnen.
En de titel zal toch echt moeten veranderen als de plannen doorgaan en de eerste post daarna ook, anders moet je wel heel lang zoeken mocht je mee willen.