Op zaterdag 15 september 2012 houdt het ziekenhuis St Jansdal Harderwijk alweer voor de zesde keer een oldtimer toerrit ‘Toeren voor leven’. Hiermee wil het ziekenhuis St Jansdal aandacht vragen voor orgaan- en weefseldonatie. Met het houden van de toerrit hoopt het ziekenhuis het aantal donoren te verhogen. De oldtimertoerrit maakt onderdeel uit van de jaarlijkse St Jansdaldag. Andere activiteiten tijdens de St Jansdaldag zijn een fietstocht, een kunstmarkt, boekenmarkt en er is de hele dag live muziek. De gehele opbrengst van deze dag is bestemd voor de Stichting Vrienden van St Jansdal en voor Stichting Vrienden van St Mary’s. Houd voor meer informatie onze website in de gaten: http://www.stjansdal.nl/stjansdaldag
Ha eindelijk een datum die niet is gereserveerd voor een ander goed doel en ook nog in mijn achtertuin. Ja ik doe mee en zal er dus beslist bij zijn, mocht ik ook nog iets anders voor jullie kunnen betekenen stuur dan maar even een PB`tje. (ander soort van vervoer zoals rolstoelbus of even een V.I.P. behandeling voor een speciaal kind persoon etc etc)