Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

treintje porsche days spa op zaterdag vanuit limburg

07 mei 2012 20:18

zijn er nog mensen die zaterdag naar spa gaan , eventueel verzamelen bij BP na knooppunt kerensheide

Re: treintje porsche days spa op zaterdag vanuit limburg

07 mei 2012 21:50

Ga zondag maar dan rechtstreeks binnendoor (dwz niet eerst noordwaarts rijdend) , zaterdag idem als het mee zit.

07 mei 2012 23:06

Zit komend weekend in Frankrijk, kan helaas niet mee... :(

07 mei 2012 23:13

Ik vertrek a.s. donderdag voor 11 dagen naar Kreta en dan voor 2,5 week naar Isle of Man TT races.

08 mei 2012 10:38

Ai wat is het leven zwaar... 8)

08 mei 2012 11:02

Dat kun je wel stellen Remmel :shock:

08 mei 2012 17:06

Hallo,

Ik ga er ook heen, maar ik ga net als apolo niet eerst noordwaarts rijden, zou het geen idee zijn om ons te treffen bij tankstation ''knuvelkes'', dit tankstation bevindt zich een stukje voor de grens naar Belgie, langs de A2/E25 hect. paal 267,9. Laat mij even weten wat jullie hiervan vinden en hoelaat jullie hier willen zijn?

Groetjes,
Rico

12 mei 2012 5:01

Ik kan nog geen tijd zeggen hoe laat ik langs knuvelkes kom . moet eerst nog even de koppeling van de caddy nakijken en onderdelen bestellen . daarna rij ik naar spa

12 mei 2012 12:55

Stuur me anders even een sms hoelaat je op het circuit of bij knuvelkes bent, dan zorg ik dat ik er rond dezelfde tijd ook ben. Ik heb m'n nummer in een pb gezet.

Groetjes,
Rico

12 mei 2012 18:12

Ik was om 11.00 in spa , dus je pb heb ik te laat gekregen . Morgen ga ik niet , moet nog 2 auto`s maken

12 mei 2012 21:35

Was er ook vandaag rond de klok van 13:00 uur en ben weggereden rond 17:30uur.
Heb weer veel moois gezien :thumleft:

12 mei 2012 22:06

Ja veel mooi spul :thumleft: Blijkbaar hebben ze 's ochtends bij de ingang weer GT3's uitgedeeld....zelfs de RS 4.0 lijkt op zo'n event niet exclusief :scratch:

Overigens het nieuwe geel van Porsche (op de 991)....daar lust zelfs Remmel geen brood van volgens mij :| toch gaat er deze week ook één in die kleur de weg op eens in limburg, stond bij PCL

14 mei 2012 8:35

Haha Noël, wéér een nieuwe "speed gelb" dus?
Er waren al 4 verschillende kleurcodes geel, ben benieuwd naar de 5e.
En dat terwijl geel eigelijk helemaal niet "mijn" kleur is, maar ondertussen ben ik er aan gewend en laat hem toch maar niet overspuiten.

Ben gistermiddag teruggekomen van 3 dagen over Franse weggetjes rijden (scheuren...), voordeel is wel dat je, met name in de bossen, erg goed zichtbaar bent voor de volgers en de onverhoopte tegenligger.

14 mei 2012 21:17

Zijn er fotos van het "treintje"?
Plaats een reactie