De Brussel gangers hebben een top dag gehad zoals bedoeld was, jammer van het vele water van boven.
Maar ook wij hebben een top dag meegemaakt, met een select groepje (niet letterlijk bedoeld) je Porsche leren kennen op een baan waar je meer dan de ruimte hebt. Dan pas merk je wat je Porsche doet bij een foute en bij een juiste beslissing. Al enige tijd is Porschebrom bezig met een idee in dat kale hoofd naar aanleiding van vragen van het Lieshoutclubje met een training. (zijn beroep) Vandaag was het zover, om 8.30u. verzamelen in Harderwijk en via Bolletje-pijltje een zeer gevarieerde rit met alle elementen erin naar Lelijkstad, daar de lunch en om 13.00u. naar het RDW terrein. Via de diversen opdrachten zie je dat na het speelkwartiertje, iedereen nadenken dat er inderdaad veel van te leren is maar ook veel af te leren. Rust in het lijf is rust in de auto. Naarmate de middag vorderde gingen de oefeningen steeds beter en een ieder leerde zijn/haar Porsche kennen en waarderen. (soms was het zelfs akelig stil in sommige auto`s) Helaas van de regen die echt met bakken uit de lucht kwam (totdat we weg gingen
) hebben we gigantisch genoten en veel geleerd, ik ben er achter gekomen dat ik harder kan lopen en springen dan ik dacht
Nu zien dat we met deze ervaring iets groters gaan opzetten wat voor onze forumvrienden interessant, leerzaam maar zeker ook leuk is. We wandelen al met diversen ideeën rond.
Cor je was geweldig, Johan bedankt voor je belangeloze inzet En nu maar zien dat ik weer redelijk kan opdrogen
Foto`s zullen absoluut volgen.
OOOOOOOhhhhhhhhhh ja even de deelnemers bedanken voor de giga gezelligheid en ik wil jullie extra bedanken voor de natte poten die ik heb opgelopen om jullie pionnen te halen.