Zo, ik ben net (alweer) terug van de Ring (we waren er al ivm doorreis dus hoefden er niet voor naartoe te rijden).
Vanmorgen slechts 1 ronde op de ring kunnen rijden met de ‘bus’.
We stonden bijna helemaal vooraan (wel ‘file’ van plm 100 auto’s) met onze Grand Espace (op doorreis terug naar huis) maar van de 100 voor ons waren er tijdens onze ronde al 3 gecrasht en 2 hadden er schade…..
Tijdens onze ronde is er weer 1 gecrasht (achter ons) waarna brand ontstaan is: kortom Ring gesloten tot nader orde. Dus weer heel druk bij uitgang waarna we besloten hebben het maar voor gezien te houden. Wel een bijzondere ervaring met de 'bus'. Een auto van een lesschool kon ik op een bepaald stuk goed bijhouden (qua acceleratie kon ik er wel meer bijhouden; we hebben die met de Nissan 3.5 V6 motor) maar bochtgedrag….nou nee (maar dat wist ik al van de haarspelden in Italie). Toch was het weer heel leuk op de Ring. En binnenkort mag ik weer, maar dan per Porsche
.
Vanmorgen hadden we wel de meest 'bijzondere' auto. Ook vanmorgen was de M3 en GT3 in het hogere segment wel weer de standaard.
Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.
@Jos: wij waren redelijk vroeg met ontbijt, dus heb ik je helaas niet meer aangetroffen. Ik hoop dat jullie nog hebben kunnen rijden.