Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Nationale Club Rally

12 okt 2012 22:00

Porsche forummers ook lid van een P club? Dan snel aanmelden voor 4 november, zie onderstaand

http://cms.porsche-clubs.com/PorscheClu ... 5C004A456C

Tot ziens op 4 november

Re: Nationale Club Rally

12 okt 2012 22:41

Is het forum ook een club? :mrgreen:

12 okt 2012 22:51

De grootste Porscheclub van Nederland............................met ereplaatsen stelletje ongeregelden :mrgreen:

12 okt 2012 23:11

4 november is ook de snertrit dus leden moeten wel een keuze maken... :shock:

viewtopic.php?f=16&t=36206&p=958646&hilit=Snertrit#p958646

13 okt 2012 13:20

Ik ga dus geen € 80,00 (2 pers) neertellen alleen om mee te 'mogen' rijden. Voor mensen met kinderen is het nog duurder. Na afloop nog een borreltje en een bite. Bij menig andere club is zoiets (grotendeels) gratis en wordt dit en de prijsjes netjes verzorgd door een of meerdere sponsor(s)-dealer. Lijkt me sterk dat PON-Import dat niet lukt.

13 okt 2012 21:46

Ach ja, het kost iets maar voor niets gaat de zon op, ik vind het een leuk initiatief en denk dat er ook iets tussen blijft zitten voor de Porsche clubs, daar moet je nml het geld aan overmaken.

18 okt 2012 23:19

Ik denk dat de clubs hier zomaar niet (of in elk geval niet veel!) aan verdienen.... Meestal legt de club geld bij voor een evenement... Daar heb je het lidmaatschapsgeld (onder meer) voor...

Wij zijn er hopelijk wel bij, voor die tijd toch es een nieuwe accu in de 356 proppen :cheesy: (ohja, als het echt pleuris weer is, dan sla ik over, heb al een keer moeten dweilen dit jaar ;) )

19 okt 2012 22:24

Ik denk er ook bij te zijn. Ook dit jaar ervaring opgedaan met een wolkbreuk die bijna de gehele rit duurde in Friesland, alles nat en vochtig :oops: Dus goed weer moet het zeker zijn. Een optima accu (redtop) kopen Pascal , ik heb daar nu goede ervaring mee.

19 okt 2012 22:32

Een nieuwe accu of een aanschaf van een starthulp zit volgens mij niet zoveel verschil in. Voor jou geen verschil maar voor anderen ben je dus wel een fijne hulp zo af en toe. :mrgreen:

21 okt 2012 21:32

Zijn er nog meer P forummers die meedoen op 4 november?

21 okt 2012 21:36

Heb me ook ingeschreven. Afhankelijk van het weer met de 912 of de 964.

21 okt 2012 21:38

Jazeker, ik rij ook mee :D

21 okt 2012 21:42

Wij (Sigrid en WillemB) zijn er ook bij :D

21 okt 2012 21:43

MPB schreef:Heb me ook ingeschreven. Afhankelijk van het weer met de 912 of de 964.

Ik hoop de 912, en niet alleen om het weer

25 okt 2012 23:09

richard356 schreef:Ik denk er ook bij te zijn. Ook dit jaar ervaring opgedaan met een wolkbreuk die bijna de gehele rit duurde in Friesland, alles nat en vochtig :oops: Dus goed weer moet het zeker zijn. Een optima accu (redtop) kopen Pascal , ik heb daar nu goede ervaring mee.
Gaat gewoon een 12V Varta in gok ik ;).... (omgebouwd he ;) )

Enne, hier ook een oldtimer rit met een paar wolkbreuken gehad... Niet gaaf :cry:

Hoop wel dat ie op tijd terug is (staat even zijn jaarlijks onderhoud te krijgen), komt vast goed :cheesy:

28 okt 2012 13:14

Ik hoop dat het weer van dit weekend ons volgende week zondag ook wordt gegund . Ik ga nog maar ff niet uit van de weeronline voorspelling

29 okt 2012 8:00

Nog 6 nachtjes slapen en ... Dan is het zover. Hebben jullie al info ontvangen na de inschrijving?

29 okt 2012 8:09

Afgelopen week een bevestiging vanuit Pon.

29 okt 2012 19:58

Hier ook bevestiging :salut:

30 okt 2012 22:35

Buco schreef:Ik ga dus geen € 80,00 (2 pers) neertellen alleen om mee te 'mogen' rijden. Voor mensen met kinderen is het nog duurder. Na afloop nog een borreltje en een bite. Bij menig andere club is zoiets (grotendeels) gratis en wordt dit en de prijsjes netjes verzorgd door een of meerdere sponsor(s)-dealer. Lijkt me sterk dat PON-Import dat niet lukt.

grappig hoe slecht geïnformeerde buitenstaanders hier afgeven op iets ...
ja wat eigenlijk als je geen lid bent.

voor genoemde 40 Euro p. volwassene krijg je de organisatie van een Rally - hoe die is ingevuld kan ik pas achteraf vertellen - met ontvangst in Heteren ongetwijfeld met verzorgde koffie +, lunch in Leusden, ontvangst in A'dam met borrel en bites en prijzen.
voor kinderen wordt 20 Euro gerekend

als je geen lid bent, wilt zijn, zeur hier dan ook niet, dan lijkt het op een negatieve emotie :mrgreen:

30 okt 2012 22:49

Als je zelf nooit iets organiseert dan onderschat je blijkbaar de bijbehorende inspanningen en de gemaakte kosten....

30 okt 2012 22:50

ik was vandaag nog bij Porsche Centrum Gelderland in Heteren en begreep van Mark Wegh dat er 120 P's meedoen.
Deze rally wordt volgens mij de Euro's dubbel en dwars waard!

30 okt 2012 22:52

Alfred996MKII schreef:
MPB schreef:Heb me ook ingeschreven. Afhankelijk van het weer met de 912 of de 964.

Ik hoop de 912, en niet alleen om het weer

:thumleft:

31 okt 2012 13:23

Alfred996MKII schreef:Zijn er nog meer P forummers die meedoen op 4 november?

Ja hoor, wij doen ook mee. Met een beetje goede wil wordt het weer nog heel redelijk ook.

31 okt 2012 20:01

Alfred996MKII schreef:ik was vandaag nog bij Porsche Centrum Gelderland in Heteren en begreep van Mark Wegh dat er 120 P's meedoen.
Deze rally wordt volgens mij de Euro's dubbel en dwars waard!

update: meer dan 130 :)
Plaats een reactie