Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Christmas Approved Occasion Show

12 dec 2012 15:04

Christmas Approved Occasion Show

Op 15 en 16 december nodigt Porsche Service Centrum Limburg u uit voor haar jaarlijkse Christmas Porsche Approved Weekend.
In het pand aan de Afrikalaan 41 te Maastricht-Airport presenteren we u meer dan 25 Porsches voorzien van het Porsche Approved label. Porsches die wij op 111 punten hebben gecontroleerd en met een volledig jaar Porsche Approved Garantie aanbieden. Kiest u dit weekend voor een Approved Occasion dan krijgt u van ons een beleefbon voor 4 personen in te wisselen bij sterrenrestaurant Beluga.

Openingstijden:
Zaterdag 15 december 10:00 - 17:00 uur
Zondag 16 december 11:00 - 16:00 uur

Wellicht een leuk idee om met z'n allen naar toe te gaan.......

Re: Christmas Approved Occasion Show

12 dec 2012 15:07

Ga wel even kijken.

12 dec 2012 15:33

Hi Rob,
Jij bent ook overal te vinden. :mrgreen:

Gr, PeterH

12 dec 2012 15:45

Praktisch naast de deur. :mrgreen:

12 dec 2012 21:36

Ben misschien van't weekend in Limburg, overigens niet echt op zoek voor een andere P, maar € 1495 voor het rijklaar maken "(o.a. APK, volle tank brandstof, benodigde beurt, matten, overschrijvingskosten)".... :scratch:
Zou verwachten dat op een approved porsche de beurten uitgevoerd zijn of minstens in de prijs verwerkt, zou hier compleet op afhaken.

13 dec 2012 0:12

Ga er zaterdag naartoe, is bijna in mijn achtertuin

13 dec 2012 3:20

helaas krijg ik mijn vrouw niet zo ver :cry:

13 dec 2012 11:08

gaat er ook iemand op zondag? Ik kan zaterdag helaas niet...

13 dec 2012 12:07

Ik ga proberen zondag even te komen kijken.. altijd leuk! Wellicht tot dan :salut:

13 dec 2012 12:54

Ik weet nog niet.
Kom er terug.

13 dec 2012 13:31

paulb schreef:Ben misschien van't weekend in Limburg, overigens niet echt op zoek voor een andere P, maar € 1495 voor het rijklaar maken "(o.a. APK, volle tank brandstof, benodigde beurt, matten, overschrijvingskosten)".... :scratch:
Zou verwachten dat op een approved porsche de beurten uitgevoerd zijn of minstens in de prijs verwerkt, zou hier compleet op afhaken.

is alleen maar voor de onderhandeling, zo krijg je het gevoel dat je nog iets cadeau krijgt als ze zeggen: meneer, voor u doen we het rijklaar maken gratis :popcorn:

15 dec 2012 10:36

Mannen, 14.00 :idea: :?: :idea: :?: :idea: :mrgreen:

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=36765&p=973638#p973638

16 dec 2012 11:43

jullie verslag al gelezen; wilde er heen gaan maar als er niet veel bijzonders staat.....

16 dec 2012 12:19

Het is dan ook een occasion weekend. Ga je voor bijzondere modellen kun je i.d.d. beter thuis blijven. Op de Sport Classic na weinig bijzondere wagens gezien. Aan de andere kant, koffie was lekker, gezelschap was goed en ik vind een Porsche eigenlijk altijd wel bijzonder. :wink:

Maar ik ben dan ook nogal snel tevreden :mrgreen:

16 dec 2012 13:03

true that. Het ging me vooral om het ritje maar als ik naar buiten kijk is het niet geweldig.... wellicht ga ik vanmiddag nog even. Ging me vooral om de gezelligheid aangezien ik de lieshout borrels regelmatig moet missen tegenwoordig :cry:
Plaats een reactie