Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Sport car spring rally Maastricht

27 jan 2013 15:45

Heeft er iemand ervaingen met deze rit? Ziet er wel top uit.
http://www.sportcarspringrally.nl

Ik sluit aan denk ik :drive:

Re: Sport car spring rally Maastricht

27 jan 2013 17:11

Geen ervaringen met deze rit maar het ziet er wel heel leuk uit!... ik denk dat ik ook mee ga doen! :drive:

28 jan 2013 0:56

Is een erg leuke rally en mooie routes. Moet ff kijken of ik meerij en anders ga ik in ieder geval ff kijken

28 jan 2013 8:57

Ben 2x bij de start op zaterdag gaan kijken, zag er allemaal erg fraai uit :thumleft:

28 jan 2013 9:48

Lijkt me leuk om eens te gaan kijken.

Dat dit topic nog open is, geen Porsche only dus meestal snel een slotje. Horn nog niet wakker :?: :wink: :twisted:

28 jan 2013 14:16

Ja jammer dat zoiets dan op slot gaat, zo'n evenement verdwijnt dan naar de achtergrond en als het zover is kun je het niet meer omhoogschoppen.
Altijd leuk om PF-ers te treffen tijdens zo'n evenement.

28 jan 2013 15:04

Ik heb de eerste 3 edities meegereden, het was erg leuk de eerste twee keer het is daarna wel erg groot (en commercieel) geworden.

28 jan 2013 20:59

Heb me onder voorbehoud ingeschreven...

28 jan 2013 21:33

vorig jaar nog een weekendje Novotel Amsterdam gewonnen. ga voor de 4e keer meedoen. Mooi evenement, routes altijd goed.

28 jan 2013 21:36

Delnoy schreef:Lijkt me leuk om eens te gaan kijken.

Dat dit topic nog open is, geen Porsche only dus meestal snel een slotje. Horn nog niet wakker :?: :wink: :twisted:

Er was toch ook een topic over dat bezoeken van het Louwman museum, is ook niet op slot gegaan :scratch: .

28 jan 2013 23:24

Reacties tot dusver positief, ga ook meerijden :-)

03 apr 2013 19:45

Is er nog iemand die aansluit? Ik heb me gister ingeschreven voor de zaterdag rit. Niet enkel porsche maar ze horen er wel tussen :ass:
Het lijkt me een goed alternatief voor diegene die bij de rit van Manuel vroegtijdig zijn afgehaakt :pale:
Het weer wordt volgens de voorspellingen super en mijn auto heeft vandaag een heerlijk professioneel waxlaagje gekregen! Dus :drive:

03 apr 2013 21:23

lijkt me wel leuk maar het is vanaf hier al een rally om naar Maastricht te komen

04 apr 2013 8:01

Een weekendrt Maastricht is geen straf :)

04 apr 2013 8:09

Daar zijn de meningen over verdeelt. :wink:

04 apr 2013 9:34

Ik heb het over een weekend hè ... ;)

04 apr 2013 21:39

2x meegedaan. 2 jaar geleden gedeeld 4e geworden :ba: puntentelling blijft wel onduidelijk :scratch:
Maar goed leuke ritten telkens, dus ik heb me voor morgen en overmorgen weer ingeschreven :drive:
Plaats een reactie