Vorig jaar hebben jullie meegedaan aan de prokkeltocht en hebben jullie gehandicapte kinderen in Apeldoorn een onvergetelijke dag bezorgd. Op zaterdag 25 mei organiseert dezelfde school hun jaarlijkse familiedag. De motor brigade heeft toegezegd ook weer te komen dus mijn vraag is of jullie zin hebben om als Porsche rijders het hoogtepunt te vormen op deze dag.
Graag verneem ik jullie reactie of jullie deze dag weer naar Apeldoorn willen komen.
Met vriendelijke groet,
Klaas Klunder
(contact gegevens even weg gelaten maar zal hem attenderen op dit topic.)
Jan, als het zo gaat als vorig jaar dan is het een aardig gevulde dag. Definitief programma is er volgens mijn nog niet maar als dat bekend word zal ik het meteen hier neerzetten.
Jan A. (993 4S) schreef:Heb je wat meer info zoals hoe laat, hoe lang en wat er precies gaat gebeuren die dag?
Vorig jaar was het tussen 9 en half 10 verzamelen in Apeldoorn. Rond half 11 werden rijders en kinderen aan elkaar voorgesteld. 11 uur vertrek.(de tijd tussen aankomen en vertrek was wat lang, vond ik persoonlijk) Anderhalf uur rijden max. Patatje eten en naar huis.
@Rob: net weer even het filmpje bekeken goede herinneringen.
Heb ik meteen gedaan, na ontvangst van mail van Klaas. Vorig jaar er zelfs nog een artikel over geschreven......ik ben er, maak je daar maar niet druk om.
ik wil ook wel meedoen ,net als vorig jaar. Alleen nu rij ik een Ferrari heeft iemand daar problemen mee ????zo niet probeer ik er te zijn anders hoor of lees ik het wel .....
mike targa schreef:ik wil ook wel meedoen ,net als vorig jaar. Alleen nu rij ik een Ferrari heeft iemand daar problemen mee ????zo niet probeer ik er te zijn anders hoor of lees ik het wel .....
Ber schreef:Ik ga proberen dit jaar erbij te zijn. Vorig jaar gemist omdat ik in het buitenland zat, dit jaar weer proberen!!
PROBEREN IS DE KANS VAN HET NIET SLAGEN.
mike targa schreef:ik wil ook wel meedoen ,net als vorig jaar. Alleen nu rij ik een Ferrari heeft iemand daar problemen mee ????zo niet probeer ik er te zijn anders hoor of lees ik het wel .....
Beide hebben een paard in het logo wat is het verschil