Switch to full style
Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Hielkema and friends ri Dusseldorf (19 mei '13)

29 apr 2013 16:28

Beste allemaal,

Het is al weer even geleden dat we met een clubje Porsches naar Duitsland zijn geweest. Dus het lijkt me weer eens tijd om iets te organiseren. Er komen een paar mooie dagen aan dus een goed excuus om de 6 cilinders nog een keer flink schoon te blazen.
Iedereen is van harte welkom!!!

Zondag 19 mei '13.

Vertrekken vanaf de parkeerplaats op de grens bij Boxmeer waar je vanaf de A77 via de 57 Duitsland binnenrijdt. (Dit is de oude grenspost Ned-Dts.)
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s ... 8&t=h&z=16

Vandaar rijden we richting Dusseldorf en gaan we naar het brunchrestaurant. http://www.bazzar.de/. Hier kunnen we genieten van een heerlijke brunch met heerlijke koffie. (Kosten +/- 15 Euro) Zelf ben ik al meerdere malen in dit prachtige eet etablissement geweest en was altijd onder de indruk van de service die hier geleverd wordt

Programma voor de zondag:

09:00 Verzamelen op parkeerplaats (Koffie zal ik voor zorgen!!)
09:30 Vertrek naar Dusseldorf
11:00 Aankomst bij de bazzar
11:00 - 13:00 Genieten van de brunch en het vertellen van sterke verhalen
13:00 Voor de liefhebbers kunnen we naar de Classic remise

http://www.remise.de/Classic-Remise-Due ... ummary.php

Iedereen kan huiswaarts keren wanneer hij / zij dat wil.

Wie heeft er zin en tijd om mee te gaan................

Graag aanmelden voor 12 mei zodat ik een reservering bij de bazzar kan maken

Hoop weer een aantal van jullie te zien op de 19de!!

Re: Hielkema and friends ri Dusseldorf (19 mei '13)

29 apr 2013 17:24

ja..ja....jaaaaaaaaahhhhhh :drive:

:twisted:

afgelopen maand al 2x bij remise geweest. stond natuurlijk mooi spul. Ander voordeel: tank nu alweer paar keer gevuld met vpower 100. Dat nog maar even blijven doen nu dus :mrgreen:

29 apr 2013 17:29

Wij zijn ook graag weer van de partij Peter :thumleft: In ieder geval 2 personen, wellicht komen daar nog 2 bij. Maar hou voor het reserveren maar 2 aan.

29 apr 2013 18:19

Leuk idee, echter dit is het weekend van de porsche days op Spa... :thumleft:
Volgende ronde ben ik erbij. 45 min. drive from home... :drive:

Gr. Peter

29 apr 2013 19:07

Helaas, Reünie met mijn Bosnië maten dat hele weekend in Duitsland. En vertrek zondag al heel vroeg naar Spa.

29 apr 2013 21:44

Ha Peter,

Ik moet nog ff kijken , op de kalender staat dit weekend in principe gereserveerd als "camper-weekend " .

Tja , als je je weekenden van te voren niet in je agenda reserveert , dan komt de camper te weinig van de oprit.

Mocht de planning nog veranderen dan laat ik dit zeker horen , want feitelijk is de rit richting Dusseldorf ook super leuk om te doen.

Groet.

Ger.

29 apr 2013 21:45

Porsche days Francorchamps... keuzes..., maar wil toch graag naar Francorchamps :roll:

29 apr 2013 21:48

Zit nog te kijken naar evt. een andere datum maar eigenlijk zit elk weekend al vol! Erg is dat..., maar ook heerlijk!

29 apr 2013 22:05

komen de 18e terug van een weekje knallen uit Italië en dan misschiengelijk door naar de Spa dagen :mrgreen: , dus helaas zullen we er dit keer niet bij zijn. :(

29 apr 2013 23:54

Taxi Hans schreef:komen de 18e terug van een weekje knallen uit Italië en dan misschiengelijk door naar de Spa dagen :mrgreen: , dus helaas zullen we er dit keer niet bij zijn. :(

Oh :shock:
Vertel vrijdag, maar dan ben ik er niet :cry:

30 apr 2013 0:13

Is al weer een tijdje geleden........ Alleen nu nog een P.... :mrgreen:

30 apr 2013 0:52

Mmmm, 4 dagen voor examen. Klinkt wel heel verleidelijk :wink:

Ga eens hard nadenken :thumleft:

30 apr 2013 8:40

Master Ken schreef:Is al weer een tijdje geleden........ Alleen nu nog een P.... :mrgreen:

Waar heb je die gelaten dan??

30 apr 2013 17:19

sarsrich schreef:
Taxi Hans schreef:komen de 18e terug van een weekje knallen uit Italië en dan misschiengelijk door naar de Spa dagen :mrgreen: , dus helaas zullen we er dit keer niet bij zijn. :(

Oh :shock:
Vertel vrijdag, maar dan ben ik er niet :cry:

ik zal het je vrijdag vertellen want dan ben je er toch niet. :mrgreen: waar is master Rich dan, je hoort erbij en je moet nog trakteren. waarschijnlijk ben je er daarom niet. :oops:

30 apr 2013 21:54

hielkema997 schreef:
Master Ken schreef:Is al weer een tijdje geleden........ Alleen nu nog een P.... :mrgreen:

Waar heb je die gelaten dan??

Via het forum verkocht (zie verkoop topic).... En nu zoekende naar een mooie opvolger :thumleft:

06 mei 2013 20:58

Allen,

Ik wil deze activiteit afblazen aangezien er een mooi Porsche evenement is in Spa.
Ik kom begin volgende maand met een nieuwe datum en hoop dat er dan meer animo is.
Tot snel maar weer!!

Gr, Peter

07 mei 2013 17:12

blij met dooie mus dus :cry:

07 mei 2013 19:12

caelin schreef:blij met dooie mus dus :cry:

Nee joh, gewoon de 19e meegaan naar Spa Francorchamps en dan in juni nog een rondje Dusseldorf :mrgreen:

07 mei 2013 19:25

Niet als je ook naar Spa gaat :thumleft:

07 mei 2013 19:29

spa is goed. zag er nergens een thread van. isser treintje o.i.d.? ben er zelf nog nooit geweest en heb weinig zin om alleen te gaan.

07 mei 2013 19:36

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=36665&hilit=Spa

Over het algemeen altijd wel goed bezocht door de Ollanders. Zie nog niks van een treintje. Ik ga zelf zondag kijken. Vrijdag en zaterdag een reünie in Duitsland dus zondag héél vroeg die kant op vanuit Germany :mrgreen:

24 mei 2013 22:46

Waneer Peter?
Plaats een reactie